Knuppel in het hoenderhok???

Gestart door pac, 06-04-2006 16:52:29

Vorige topic - Volgende topic

ruud

Ook zo'n onderwerp dat van tijd tot tijd terug komt op dit forum, er wordt wel wat rustiger gepost tegenwoordig zie ik.
Of dat komt omdat er steeds minder VOLVO rijders op dit forum zitten of niet dat weet ik natuurlijk niet................
maar het zou mij niet echt verbazen ;)

Ruud
( van dagelijkse bezoeker tot zeldzame gelegenheidsbezoeker, merk ik nu opeens, en daarvan weet ik wel waarvan het komt  ;))

Reitse

Misschien zitten er juist meer echte Volvo-rijders hier nu.....  :o ::)

René

Citaat van: KUKO op 07-04-2006 01:14:23
Wat een geouwehoer >:(, iedereen die de 850 een warm hart toe draagt maar er om wat voor reden dan ook geeneen kan of wil rijden is in mijn ogen welkom,ik dacht dat die intolerantie meer voorbehouden was GSI/GTI en oldtimerfanaten die alleen gelijkgestemden tolereren. Anderen houden ook lekker de discussie levend , anders heb je helemaal geen items meer om over te praten cq bekvechten. De 850 komt er voor ons toch steeds als winnaar uit ;)

Ik ben ook een oldtimerfanaat, maar ik vind een ieder, ongeacht het merk, die op een respectvolle manier met zijn / haar oldtimer omgaat, gelijkgestemd. Je bent hobbyist of niet.
Ikzelf heb ook twee klassiekers van een ander merk, een vriend van mij heeft een Karmann Ghia en een Hudson; prachtig!

KUKO (Rob)

De uitzonderingen bevestigen de regel , en inderdaad we zijn toch allemaal autofanaten!

@®-

Citaat van: pac op 06-04-2006 16:52:29
Ik dacht dat het Volvo 850 Forum uitsluitend voor rijders van Volvo 850 is echter de laatste tijd zie ik bijna meer topics over andere Volvo's dan de 850. Nu ben ik zeer ruimdenkend, tolerant en zeer gastvrij maar het stuit mij toch tegen de borst als er mensen met een Honda of Ford lid zijn. Ligt dit aan mij of denken er andere mensen hetzelfde hierover. Laat me weten of wij Nederlanders, en dus Volvo 850 rijders, echt zo tolerant zijn als we zeggen.

Ik ben zeer benieuwd.

Maar je bent pas vanaf februari lid geworden van het forum  ???

Maar ik stoor me er niet aan als ik iets niet wil lezen sla ik het gewoon over.

Frans Harkema

In mijn optiek hoef je geen 850/70 te rijden om toch lid te zijn van het forum, het enige maar wat ik hier aan wil verbinden is dat er geen andere merken ter tafel/discussie komen. Daar heb je dan weer andere fora voor, toch? 

Reitse

Citaat van: Frans Harkema op 07-04-2006 21:51:37
het enige maar
de enige maar...

Ook bietsje recalsitrant Frans? ;)

johan283

dit is toch het 850 forum, dus ik vind dat het gros van de discussies hierover moet gaan. Anders moet het forum een algemeen auto forum of zoiets worden

Frans Harkema

Citaat van: Reitse op 08-04-2006 12:03:05
het enige maar
de enige maar...

Uhuh, het enige maar wat...., of, de enige maar die.....   ;D

Hen3

Citaat van: Frans Harkema op 08-04-2006 19:10:46
het enige maar
de enige maar...

Nee nee Frans.... er niet onderuit proberen te komen  :P
Je gebruikt hier het woord 'maar' als zelfstandig naamwoord en dat is het echt 'de maar'!

Frans Harkema

Citaat van: Hen3 op 09-04-2006 00:41:27
Citaat van: Frans Harkema op 08-04-2006 19:10:46
het enige maar
de enige maar...

Nee nee Frans.... er niet onderuit proberen te komen  :P
Je gebruikt hier het woord 'maar' als zelfstandig naamwoord en dat is het echt 'de maar'!

:-[  sigh....

pac

[
Maar je bent pas vanaf februari lid geworden van het forum  ???

Maar ik stoor me er niet aan als ik iets niet wil lezen sla ik het gewoon over.
Citeer

Ja idd pas in februari lid geworden omdat ik toen pas een 850 heb gekocht. Daarvoor jaren in een 945 gereden en toen alleen lezer geweest.

Reitse

Geeft niks Frans, als dit je enige strafbare feit is op de lijst van taalmissers...  ::)

micdee

Citaat van: Reitse op 09-04-2006 11:23:57
Geeft niks Frans, als dit je enige strafbare feit is op de lijst van taalmissers... ::)
Hey Reitse Spee .....
Ik wist niet dat er tegenwoordig ook taal regels gelden voor dit forum....     Heb jij die ingevoerd toen je nog Modderaar was...  :P

Zal er even een spelling controleur overheen gooien....  ;) Volgens het good-old Microsoft Word is het allemaal goed gespeld Nederlands...

Kan ik me achter Bill Gates verschuilen......   ;D

[EDIT] Nu nog even on-topic: ik vind ook dat je, ongeacht merk auto, op dit forum terecht moet kunnen en ook gewoon normaal behandeld dient te worden (R-E-S-P-E-C-T heet dat ) en mocht de "gast" zich onbehoorlijk gedragen en dus ook geen RESPECT voor alle Volvo-fielen hebben, kan deze altijd nog verwijderd worden. [/EDIT]

Vertigo

Ik vind dat iedereen die lid wil worden van dit forum dat moet kunnen.

Dit is het Volvo850forum en dat houdt in dat het forum gaat over de Volvo 850/*70.
Iedereen die lid wil worden weet dat en heeft dus een bepaalde interesse in deze modellen. Dat is wat ons allen hier bindt.

Dat er af en toe een ander model/merk tussendoor komt is niet erg, dat gebeurt vooral in Off-topic. En als dat je niet interesseert dat lees je dat topic toch niet?

Ik wilde mij laatst registreren op het W124-forum zodat ik daar het een en ander kon uitzoeken / vragen voor een collega van mij. Mijn aanvraag werd zonder opgaaf van reden gewijgerd. Het enige dat ze van mij bij registratie vroegen was een e-mailadres, dus niet eens of ik een W124 (=type mercedes) had.
Waarom meld ik dit hier nu? Iemand die zich wil registreren bij een forum heeft een bepaalde interesse voor dat forum. Een forum bestaat alleen maar door haar (actieve) leden. Iemand met interesse kan daar (in de toekomst) een steentje aan bijdragen.