Parrot Bluetooth carkit

Gestart door @®-, 08-04-2006 14:54:46

Vorige topic - Volgende topic

flap

ik ben persoonlijk nog meer gecharmeerd van een nokia 616, maar dat is ook een iets andere prijsklasse.

Vertigo

Citaat van: Roger B. op 09-04-2006 20:45:22
we hebben het toch niet over "mr handsfree" en aanverwante produkten he? de gesprekskwaliteit van dit soort carkits is vaak erg slecht tov parrot, oké je kunt wel je telefoon in een houder zetten (al gaan deze carkits ook vaak richting bluetooth.)
Nee alsjeblieft niet zeg! wat een bagger dingen zijn dat die mrhandsfree's! werken vaker niet dan wel... en als ze al werken moet je stil gaan staan en de motor uitzetten om een goed gesprek te kunnen voeren....

Heb het over carkits van THB Bury, heb zelf eerst een CarTalk gehad, heb nu een VoiceTalk DSP. Werken perfect en indien je een andere telefoon koopt, hoef je alleen maar de houder te verwisselen. Zelfs op hoge "illegale" snelheden nog prima kwaliteit.
Laatst 10 minuten lang met iemand gebeld terwijl ik 170+ op de teller had... zonder problemen ;D

Roger B.

slechte ervaringen met THB, ik heb wel begrepen dat de nieuwere versies beter zijn, maar KPN verkoopt het niet meer omdat ze er in het verleden heel vaak onder garantie als nog een originele nokia in konden zetten en de thb eruit halen.

Vertigo

Citaat van: Roger B. op 09-04-2006 21:11:43
slechte ervaringen met THB, ik heb wel begrepen dat de nieuwere versies beter zijn, maar KPN verkoopt het niet meer omdat ze er in het verleden heel vaak onder garantie als nog een originele nokia in konden zetten en de thb eruit halen.
Afgelopen 1,5 jaar geen probleem gehad...  Heb er trouwens ook nog een orginele Nokia (Cark91) carkit in zitten voor mijn andere telefoon. Die dingen zijn ook uitstekend. Indien Nokia een (niet-bluetooth) carkit had gehad voor mijn huidige telefoon, dan had ik die gekocht. Maar ben noodgedwongen over gestapt op universeel. Maar wilde er wel 1 met goede geluidskwaliteit.

Roger B.

Wat voor telefoon heb je nu dan?

Vertigo

CeeBee

Wie o wie heeft een mutebox van Parrot op een 901 werkend?
Radio mute, maar geen geluid over de speakers van het gesprek...........
V70N 2.5T AWD

@®-

Citaat van: CeeBee op 12-04-2006 21:21:39
Wie o wie heeft een mutebox van Parrot op een 901 werkend?
Radio mute, maar geen geluid over de speakers van het gesprek...........

Ik weet niet hoe het gaat op een 901 maar ik heb geen van de draden van de stuureenheid aangesloten op de mute box van Parrot. Radio valt stil en geluid gaat over de boxen.

CeeBee

Denk zelf dat de mute ook de versterker die op de 901 nodig is uitgeschakeld wordt, zal eens proberen om de speakers na de versterker af te tappen.
V70N 2.5T AWD

@®-

Dat klopt want de speakers worden aangestuurd. Ik weet alleen niet of het kwaad kan voor de eindtrap van de versterker omdat die het vermogen nu niet kwijt kan.

Rai

Citaat van: CeeBee op 12-04-2006 21:58:56
Denk zelf dat de mute ook de versterker die op de 901 nodig is uitgeschakeld wordt, zal eens proberen om de speakers na de versterker af te tappen.
Ik heb de speakers ook na de versterker afgetapt. Hele handel werkt nu een klein jaar en zonder problemen, het klinkt aannemelijk dat de versterker uitgeschakeld wordt door de mute. Geluid is in ieder geval perfect, ook bij hoge snelheden.

Enno

Heb sinds deze week een FWD carkit (Audio 3000) met bluetooth module er in geprikt....

Het ding is eerst gebruikt met een niet bluetooth telefoon.....in plaats van houder er een bluetooth module in....en klaar was kees ;)

Moet zeggen het werkt LEUK  & goed....zelfs informatie over de baterijstatus (telefoon) & zendkwaliteit...

Geluid is beter dan de nokia carkits die ik heb gehad.

ief

Hoop volgende maand ook een Parrot bluetooth carkit te hebben......nu alleen het inbouwen nog... :-\ ???
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

thuur

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 18-08-2006 11:22:28
Hoop volgende maand ook een Parrot bluetooth carkit te hebben......nu alleen het inbouwen nog... :-\ ???

Maak je foto's Ivo ???

Gr ;D

ief

Citaat van: thuur op 18-08-2006 13:01:54
Citaat van: ieV70 (Ivo) op 18-08-2006 11:22:28

Maak je foto's Ivo ???

Gr ;D
Kijk wel uit! ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...