Herkenbaarheid club en forum leden

Gestart door Geert-Jan, 13-04-2006 21:41:54

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

KUKO (Rob)

Beetje TE om met mijn initiaal op mn rug te lopen ,verder een leuk zomerjasje ;)

850blues

Paul,

Als je de volgende keer weer met de hogedruk bezig bent, neem dan meteen even dat laatste stukje terras mee, wel zo netjes.....

;D
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

Esveldt

Ben

Het onderstaande bericht past mooi in deze discussie over herkenbaarheid:
CiteerEindelijk is het dan zo ver en kunnen wij ons nieuwe promotionele kledingmerk Original Chameleon introduceren! Met dit merk kunt u via onze speciale software op Internet heel eenvoudig uw eigen kleding ontwerpen en zelfs een complete kledinglijn samenstellen.

Ter introductie van dit nieuwe merk kunt u tot en met 30 april 2006 meedoen aan onze kledingwedstrijd. Wie het meest originele t-shirt ontwerpt, krijgt van Jos! Premiums & Gifts gratis 100 exemplaren van zijn eigen ontwerp! Zomaar, een cadeautje van Jos! Premiums & Gifts. Een deskundige jury zal alle ingezonden ontwerpen beoordelen.

Original Chameleon is een revolutionair nieuw merk. Voor zowel dames als heren zijn er acht productcategorieën. U kan kleuren, kragen, labels en dergelijke naar eigen inzicht aanpassen. Ook kan een logo, tekst of beeld op de kleding worden aangebracht. Naar maatwerkoplossingen in lijn met de eigen corporate identity is immers steeds meer vraag.

Met Original Chameleon is het al mogelijk om items in een oplage vanaf 100 stuks te personaliseren via bedrukking of bordring. Original Chameleon, dat gebruik maakt van hoogwaardige stoffen, is heel snel leverbaar: custom made en wel in slechts vier weken!

Om nu direct deel te nemen aan onze kledingwedstrijd, gaat u naar het volgende Internetadres: http://www.josbv.com/index.asp?page=8. Leest u voordat u begint nog even de opmerkingen die cursief gedrukt staan.

In andere woorden: leef je uit.
Wie weet levert het 100 T-shirts op !!

En laat hier even zien wat je hebt bedacht :D

Geert-Jan

Citaat van: Ben XC70 op 20-04-2006 22:20:13
Het onderstaande bericht past mooi in deze discussie over herkenbaarheid:
CiteerEindelijk is het dan zo ver en kunnen wij ons nieuwe promotionele kledingmerk Original Chameleon introduceren! Met dit merk kunt u via onze speciale software op Internet heel eenvoudig uw eigen kleding ontwerpen en zelfs een complete kledinglijn samenstellen.

Ter introductie van dit nieuwe merk kunt u tot en met 30 april 2006 meedoen aan onze kledingwedstrijd. Wie het meest originele t-shirt ontwerpt, krijgt van Jos! Premiums & Gifts gratis 100 exemplaren van zijn eigen ontwerp! Zomaar, een cadeautje van Jos! Premiums & Gifts. Een deskundige jury zal alle ingezonden ontwerpen beoordelen.

Original Chameleon is een revolutionair nieuw merk. Voor zowel dames als heren zijn er acht productcategorieën. U kan kleuren, kragen, labels en dergelijke naar eigen inzicht aanpassen. Ook kan een logo, tekst of beeld op de kleding worden aangebracht. Naar maatwerkoplossingen in lijn met de eigen corporate identity is immers steeds meer vraag.

Met Original Chameleon is het al mogelijk om items in een oplage vanaf 100 stuks te personaliseren via bedrukking of bordring. Original Chameleon, dat gebruik maakt van hoogwaardige stoffen, is heel snel leverbaar: custom made en wel in slechts vier weken!

Om nu direct deel te nemen aan onze kledingwedstrijd, gaat u naar het volgende Internetadres: http://www.josbv.com/index.asp?page=8. Leest u voordat u begint nog even de opmerkingen die cursief gedrukt staan.

In andere woorden: leef je uit.
Wie weet levert het 100 T-shirts op !!

En laat hier even zien wat je hebt bedacht :D
Niemand?

Volvo850Club lidnr.0504409

BartT5R

En toch zijn stickertjes niet zo'n slecht idee hé? ;)

alleen spijtig dat ik sinds de bosmeeting gewoon geen enkele andere meeting meer heb kunnen bijwonen.

Maar beterschap is op komst ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Ben

Op Volvo forum kwamen al wat aardige voorstellen langs.

Je kunt het hele weekend nog ontwerpen insturen.
( Oja, ik heb graag een XL  :P)

Raf

Mag de naam 'Volvo' zomaar vrij gebruikt worden op een T-shirt?? Volgens mij moet je daar schriftelijke toestemming voor hebben en die krijg je volgens mij nooit voor dit soort initiatieven. Ik vind dit heel spijtig, (want een heel leuk idee!) maar daar kunnen problemen van komen.

Raf
De gustibus non disputandum est!

The Saint

Citaat van: Ben XC70 op 29-04-2006 10:08:20
Op Volvo forum kwamen al wat aardige voorstellen langs.

Deze kan de prullenbak in. Zijn precies de Rabobank kleuren, en daar ben ik allergisch voor in het weekend...

The Saint, zonder company pride...
No shirt no shoes, no pinball

M a r c

Hebben jullie geen vrienden omdat jullie zo graag elkaar allemaal willen (her)kennen?   ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

The Saint

Ik noem jou ook mijn vriend tegenover anderen hoor M a r c ... ;D

M a r c

Citaat van: The Saint op 29-04-2006 20:40:46

Maar daar hoef ik toch geen t-shirt voor aan te trekken?  8)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FGG

Citaat van: M a r c op 29-04-2006 20:47:34

Maar daar hoef ik toch geen t-shirt voor aan te trekken? 8)
Maar ja, als je dan je eigen vrienden niet herkent ???
;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Citaat van: FGG op 29-04-2006 20:52:47
Citaat van: M a r c op 29-04-2006 20:47:34

Maar daar hoef ik toch geen t-shirt voor aan te trekken? 8)
Maar ja, als je dan je eigen vrienden niet herkent ???
;D

Trek allemaal maar zo'n Rabobank shirt aan, dan kijk ik de andere kant op  ;D