[Mini Meeting] Coronel Karting Enschede

Gestart door Vertigo, 18-04-2006 00:03:42

Vorige topic - Volgende topic

Zippo

Citaat van: Emiel op 30-04-2006 22:59:29
Foto's komen eraan, waarvan wel aardig wat mooie al zeg ik het zelf. Moet eerst nog al die  >:( kentekens uit gaan wissen...

Emiel... 8)

Ik heb de tijd......  ;D

Zippo

Tom850

Was idd een leuke dag. Wanneer weer?

Emiel, ik kan bijna niet wachten op je foto's.

Groeten Tom

Rayman

Weer een erg leuke dag vandaag.

Vanmorgen al vroeg uit de veren om de CY lekker te wassen en van een lichte waslaag te voorzien. Daarna ff snel opgefrist en om 12:40 op Hengelo aangereden om aldaar een Laserblue van Alex en het ringmonster van Emiel aan te treffen. Na een vlugge hoi-hoi meteen vanuit hengelo richting enschede (UT) gereden.

Eenmaal aangekomen stond er al een aardig kluppie volk. Toch weer leuk om de oosterlingen weer es op 1 plek te krijgen, en wat een bonte verzameling kleuren! ;D.

Kort daarna kwam Marcel (de vorige eigenaar van m'n CY) nog kijken met een V70R AWD Saffron. Leuk om die nog es gesproken te hebben.

Het karten was erg leuk. Het baantje is niet zo groot maar wel lekker technisch. We hadden de grootste lol, alleen de herkenbaarheid liet te wensen over ("Wie was dat ook alweer in die kart?"). Toen maar gaan letten op helmen en (hand) schoenen ;D

Vond het zo leuk om Esveldt op de baan te zien gaan. Grote kerel met handschoenen, en lekker fanatiek bezig. Alex en ik reden de eerste heat de snelste tijden, de 2e heat hadden zowel Emiel als ik een ***-kart, waardoor snelle tijden niet zo goed mogelijk waren.

Nog even lekker wat wezen drinken bij Coronel, en na een tijdje nog even naar de auto's gelopen. Na wat gefotografeer en wat geklets zijn Jens en Tom vertrokken. Alex, Emiel en ikzelf hebben nog wat gegeten in restaurant 'titanic'. We hebben daar nog wel aardig wat lol gehad en leuke gesprekken gehad ;D. Maar om half tien was het mooi geweest; we liepen terug naar de parkeerplaats en troffen daar nog een CY T-5R Estate aan (geem forumlid...wat grappig). Een endje verderop stond een kluppie Civics, Astra's en Golfjes met flinke bass en veel volk wat te hangen. We hebben ze op een flinke roffel getrakteerd...Eat this! :D

Via de Grolsch (A35) 'opgereden' en ben nog even met de jongens meegereden tot aan afslag Rijssen, om vervolgens met aardig wat optisch geweld afscheid te nemen!

Dit was echt voor herhaling vatbaar. Alleen die Tournedos was me iets te gepeperd... ;)

Gr. Ray

alex V50

Zo, ben ook weer thuis.
Was in mijn ogen een geslaagde meeting, toch weer wat nieuwe mensen leren kennen en dat is altijd leuk.

Daarna in colonne naar de kartbaan.
Moesten nog ruim een uur wachten, maar met een beetje dom lullen vliegt de tijd voorbij.
Is een leuke, technische baan.
We hebben 2 heats gereden, de oosterlingen weten nu wel dat we in de randstad ook kartbanen hebben...  ;)
Vooral de tweede heat met Jens(Vertigo) een leuke gevecht gehad.

Daarna nog heerlijk gegeten en in een hoog tempo met Rayman en Emiel weer naar huis.
Was die 400 km sturen zeker waard.

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Emiel

Veel plezier ermee... http://emielr.mijnalbums.nl/

Mocht je die kentekenplaten niet vaag  :P willen hebben, dan moet je het maar even laten weten, stuur ik het orgineel op.... ;D

Emiel... 8)

FGG

Citaat van: Hen3 op 30-04-2006 22:25:51
Ik dacht dat Florian niet ging karten? Of issie ook niet mee naar binnen geweest?
Ik ben idd niet wezen karten. Wij zijn rond kwart over 2 vertrokken, de hele meute naar Coronel 8), wij naar huis :(

Florian

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Driver

Verdammt nochmall!!!!

Ik heb weer iets gemist.

Maar goed, de R gaat naar autrans en dan ben er wel bij de volgende meeting.