V70 R AWD 2003

Gestart door maupie, 04-03-2003 21:28:49

Vorige topic - Volgende topic

maupie

Hoi volvo liefhebbers,

Ik lees al geruime tijd jullie forum en geniet van de verschillende meningen over volvo. Zelf rijd ik een S60 en mijn vrouw een V70 R AWD van 1998. Ik heb haar weleens voorgesteld om lid te worden van jullie club, maar daar komt geen reactie op. Kan nog komen!
Zelf heb ik twee weken geleden een nieuwe V70 R besteld en inderdaad dit is een flinke aderlating. Kleur is titanium grey, handgeschakeld (400 nm bij 1950 tot 5250 tpm, 300PK en 250km) (begrensd). Deze begrensing kan eraf, maar daar de teller niet verder reikt dan 260 km heeft dat m.i. niet zoveel zin. Heb overigens de titanuim velgen met Pirelli P-zero rosso 235/40-18" besteld en de atacama leer (steekt mooi af tegen het titanium).  

Een van jullie leden/lezers vroeg wat de restwaarde zou zijn van een drie jaar oude. Nou deze bedraagt 19.000 exclusief btw bij 50.000 km per jaar en een looptijd van 36 maanden. Nu weet volvo nederland ook nog niet wat een gebruikte qua waarde ontwikkeling gaat doen, maar ik denk zelf dat genoemde waarde redelijk laag is. Zeker nu er veel van jullie leden vroeger of later een dergelijke auto willen/zullen gaan rijden zal de vraag het aanbod overtreffen.

Goed als jullie vragen hebben dan hoor ik ze graag! ;)

Paco

Beste Maupie!

Welkom op het forum. Tof dat je de nieuwe V70R voor de deur hebt staan straks. Het is echt een hele vette bak!!!

Als je hem hebt wil ik wel een stukkie rijden als dat mag   ;D
Mag jij een stukkie op m'n motor blazen  ;)

Hahahaha...

Groet & Geluk

Paco

Boom

Wat fijn zo'n nieuwe R! Heb een tijd op de volvo-stand staan praten met die man die er speciaal voor de R-en stond. Hij liet overigens ook nog de Titanium-edition zien..... hij had wel door dat een nieuwe V70R er niet in zat  :P
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Dreamer

Ik kan hier de statuten niet meer zo vinden maar ik meen dat er ergens een regel staat dat bij een ALV iedere V70 die minder dan een jaar oud is door alle leden mag worden uitgeprobeerd.

WELKOM BIJ DE CLUB!!!

(geintje, van harte gefeliciteerd en veel fijne en veilige kilomters toegewenst. En mocht je mijn ooit eens inhalen ga dan niet lopen jennen en ff terugschakelen naar de 3 en mij je uitlaten voor 0,5 seconde laten bewonderen. Ben nog steeds erg blij met mijn 2 liter 850  ;D en dat wil ik graag zou houden.)

Alle hierboven gedane uitspraken zijn op persoonlijke titel.Gelijkenis met werkelijke personen dood of levend berust op toeval.Eventueel kwetsende uitspraken zijn niet als zodanig bedoeld.