MINIMEETING ZONDAG 28 MEI ALKMAAR

Gestart door The Saint, 20-04-2006 19:56:07

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Citaat van: 850Tim op 28-05-2006 10:31:18
Citaat van: RonnieDuck op 28-05-2006 09:53:31
Zijn er nog meer mensen die tussem 1300 en 1320 bij het brugrestaurant langs de A4 komen?

mvg Ronald

Yep, ik zal er zijn..

Gezellig, zo'n innie minie meeting!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

RonnieDuck

Jeetje dat zijn overigens wel 2 R-en. Ik zal nu nog even snel mijn Denso bougies erin zetten en het tankje vol gooien. Kan nog 40 km volgens de boardcomputer.

Moeders even verheugen met een bezoekje op de koffie en dan om 1255 naar het brugrestaurant.

Zie jullie strakkies. Ik heb er zin in!!!

mvg Ronald.

Oja,  ik heb die dark pearl grey sedan  ;)

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Gerrit

Rudy-M

Maarten

Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

b0nkolok

En we hadden er ook nog goed weer bij .... enige prentjes

Gezellig kouten over ons 'speelgoed'.

Wanneer is de volgende?
Dank Reitse
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

850Tim

Ahhh, net weer thuis. Met z'n drieen opgereden en nog even de 200 aangetikt, foei Ron........... ;D. Super geluid in die T-5 zeg, vooral in de tunnel waar we file reden, grote knallen uit die pijp van jouw.
Het was een leuke meeting, toch een opkomst van welgeteld 19 bolides.
Het weer was OK en het balletje pinda lekker ;D

Goed geregeld, Ruud (Saint)
Simply the best.......

Rudy-M

Het was weer gezellig! Ruud, nog bedankt voor de versnaperingen:

Ik denk dat de kauw (zwarte vlek) erg genoten heeft van de Chipito's (gele vlek) die ie gejat heeft ;D

Een hele mooie rode 854 R:

En de terugweg was zeker leuk, vooral in de tunnel. Blijft gaaf, 3 Roffels, maar die van Ronnie kwam er zeker bovenuit.

En we kunnen volmondig "ja" zeggen op de vraag in de sig van Turbobiker ;D ;D ;D

Rayman

Die rode R van Jack is inderdaad een plaat van een auto Rudy. Ben ik helemaal met je eens

Maarten

Ja Saint , goed geregeld en zoals op de foto's te zien was er voor iedereen chips, ook voor de vogels. Mijn twee jongens sliepen al bij ket Shell station.
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Turbobiker

Was inderdaad weer gezellig, weer wat nieuwe gezichten. Verder nog op mijn kop gehad van bOnklolok dat er het één en ander ontbrak onder mijn motorkap... Maar ja, we kunnen niet allemaal zo een strakke bak rijden als hij ;D ;)

Verder miste ik Animal himself, groeten vanaf hier dan maar!

Heenweg ging wel lekker, alhoewel er veel zondagrijders waren. Terugweg was een ramp. Gepoogt DD nog in te halen die 20 seconden voor me reed, heb ik 25 kilometer over gedaan... Wat een mongolen op de weg: onder het motto, veel sneller gaat het nu toch niet weigeren ze aan de kant te gaan en laten er ondertussen wel 20 auto's tussen. Frustrerend om die witte S70 die 50 meter voor je rijdt langzaam weer uit zicht te zien verdwijnen. En dan kon ik niet eens die frustratie kwijt door het gaspedaal eens in te drukken... ::)

De Tussenpaus

Rudy-M

Citaat van: Rayman op 28-05-2006 19:49:02
Die rode R van Jack is inderdaad een plaat van een auto Rudy. Ben ik helemaal met je eens

Komt ook een beetje omdat ik vroeger de folders had van de 850 toen ie net uit was. Daar stond een rode GLT in, met sportpakket en met diezelfde stickers op de zijkanten. :D Deze R haalde gewoon een leuke herinnering boven. Zou wel gaaf zijn, een GLT zoals ie in die folder stond en Jack zijn R naast elkaar.

Voor de rest stonden er nog meer mooie wagens, ik denk dat de meeste types wel vertegenwoordigd waren 8)

Taranis

Citaat van: Maarten op 28-05-2006 19:50:56
Mijn twee jongens sliepen al bij het Shell station.

Ondanks het vrachtwagengeluid? :P

Was inderdaad wel gezellig ja, op de A4-meeting al wat mensen gesproken maar nu weer een hoop gezichten bij de namen gezien. Helaas Animal niet meer gezien, maar dat komt vast nog wel eens goed.

Op de terugweg nog even aan het sporten geweest met een Porsche 911 over de A17, totdat ie plots in de remmen ging  ???

Wanneer is de volgende meeting?  ;D

The Saint

Lekker hoor, zo'n zondaggie met een aantal soortgenoten een beetje lummelen over je auto. De Alkmaarse zon had ik besteld en kwam precies op tijd  :D

Als R mensen zijn die zich irriteren aan de grote hoeveelheid foto's: Ik heb het anders geprobeerd maar het lukte niet errug...

@Taranis: Goed dat het weer wat beter met je gaat, en top dat je R was!

No shirt no shoes, no pinball

mehn

Citaat van: The Saint op 28-05-2006 20:50:07
Als R mensen zijn die zich irriteren aan de grote hoeveelheid foto's: Ik heb het anders geprobeerd maar het lukte niet errug...

Niet erg hoor Saint, maar als je nu nog ff alle kentekens wegpoetst ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: