Eindelijk 18".......................

Gestart door fearless, 22-04-2006 23:05:10

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Schitterend wiel Ivo, wordt met de maand mooier die auto ;D
Ben benieuwd in het echt,

MarcoV

Laserblue

Ik ben blij dat je deze (hele mooie) velgen hebt genomen en niet van die blingbling dingen waar eerst over nadacht ;) ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

The Saint

Ik vind de kleur mooi, de grootte mooi, maar ik vind het niet mooi dat de spaken niet recht zijn. Idd, dan zou het net een Titan zijn, maar die vind ik dan ook mooier!
No shirt no shoes, no pinball

BenC70ES

Staat echt super Ivo, past gewoon perfect bij de rest van de wagen!  8)

En het zijn nog lichte velgen ook  :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

MarkoC70T5

Zoals ik al aan gaf op het andere forum.

Dit is echt de beste keuze voor jouw auto.
Kunnen we dit jaar de duitsers eens laten zien wat style is  8)
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

mehn

Citaat van: fearless op 22-04-2006 23:05:10
Ja jaaa vandaag was het zover, ging even bij Marc langs voor een bakkie koffie en waar kom ik mee terug, een setje 18" velgen.  ;D

Nou, ook nog maar eens in het juiste topic dan ;D

Mooie wielen Ivo. Dat is nu al de tweede keer dat je dit voor elkaar krijgt; niet-volvo velgen die ik mooi vind staan :D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Citaat van: BenC70ES op 23-04-2006 19:40:35
En het zijn nog lichte velgen ook  :D

6,95 kg

de mille miglia's waren 7,05 kg

;D

Zippo

Ik zie de thread nu pas........  ::)

Wat een woeste velgen!! :o
Staat perfect bij jouw auto.

Zippo

fearless

Tot nu toe iedereen al erg bedankt voor de leuke reactie's.  ;D

Ik ben nog steeds erg blij met deze keuze van velgen, ik kwam net thuis met de V70R  ;D was ik toch wel weer een beetje trots op mijn eigen auto, Die stond zo mooi te glimmen in de straat.  ;D

elianmars

Citaat van: fearless op 20-04-2006 21:55:10
Citaat van: M a r c op 20-04-2006 19:52:07
Toch is grijs mooier  ;D

http://home.planet.nl/~marc.hesselberth/IMG02726.jpg

Goh zo onder de auto zien ze er toch wel erg strak uit.

Na de foto van de velgen in het andere topic was je volgens mij toch wel om, of niet?  ;D ;)

't Is ff wennen. Het is een totaal andere wagen geworden. Maar 't staat wel heel mooi!!  8) 8)

Geen foto's van Fearless I en II naast elkaar (duidelijker dan die hier in het topic staan)?

fearless

Citaat van: elianmars op 24-04-2006 00:04:50
Na de foto van de velgen in het andere topic was je volgens mij toch wel om, of niet?  ;D ;)

't Is ff wennen. Het is een totaal andere wagen geworden. Maar 't staat wel heel mooi!!  8) 8)

Geen foto's van Fearless I en II naast elkaar (duidelijker dan die hier in het topic staan)?

Ik was pas echt om toen ik ze onder mijn auto zag. Ik heb de beslissing genomen onder het genot van een bakkie koffie (goh Marc wat stop je daar in ??).

Iets betere foto van de 2 auto's samen staat in dit topic... http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=12964.0

Racingturboke

M a r c

Ik vond de velgen zelf onder Ivo zijn bolido zó mooi staan dat ik meteen maar de hele voorraad velgen heb opgekocht bij mijn leverancier ;D  En meteen (weer... eerste setje heeft Ivo nu) setje voor mezelf...  8)  De velg toont vooral érg racy vind ik.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: The Saint op 23-04-2006 17:38:35
Ik vind de kleur mooi, de grootte mooi, maar ik vind het niet mooi dat de spaken niet recht zijn. Idd, dan zou het net een Titan zijn, maar die vind ik dan ook mooier!

Het gekke met dit wiel is dat ze op de foto's veel ronder lijken dan ze eigenlijk zijn. OK de ronding is er maar foto's geven de indruk dat ze echt 10 cm oversteken.

M a r c

Citaat van: Johann op 24-04-2006 09:21:05
Citaat van: The Saint op 23-04-2006 17:38:35

Het gekke met dit wiel is dat ze op de foto's veel ronder lijken dan ze eigenlijk zijn. OK de ronding is er maar foto's geven de indruk dat ze echt 10 cm oversteken.

Komt door de lichtval/schaduwwerking denk ik.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl