Fan For Ever Or Never

Gestart door hk1000, 02-05-2006 21:00:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hk1000

Zo, Hubert is de naam. Dit is mijn 2e Volvo, de eerste van een 240 uit 1978 of zo, maar die kocht ik in 16 jaar geleden in 1990, nadien veel geleased enzo. Net een 850 GLT U9 gekocht uit 92 met 400K op de teller, moest weer een auto hebben en dat leek me wel wat. 2 weken als een zonnetje gereden, maar afgelopen week noppes, nada, lambda, niet meer starten.

Even op het forum gelurkt afgelopen nacht, thread gestart, dus vol goede moed begonnen, mijn gereedschapkissie weer uit de kelder gehaald, uitgestald, dacht zal het relais 103 ff nakijken, bougies schecken, shcoevendraaier en baco in de hand, is alles )$%*&  Torx! Nouja, dan moet ik maar met mijn tijd meegaan. Kortom, ik kijk het even aan, wat tools kopen en dan maar sleutelen. Vandaar de titel Fan For Ever of Never, we zien het wel even. ;)

FGG

Welkom op 't forum Hubert. Gefeliciteerd met je aankoop. Je gaat er ongetwijfeld veel plezier aan beleven. Ik ga niet om foto's vragen.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Laserblue

Welkom Hubert.
of is het Hubèr?

gr.
Hubert. ;) ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Eugene

Welkom :)

Ik ga wel om foto's vragen:

Waar blijven de foto's? ;D

If it's not blown, it sucks...

hk1000

Hubert, het is Hubert, of officeel Hubertus. Fotos komen dit weekend wel, ff tijd maken. Ik voel het 850virus al opkomen, zag vandaag een 740 en dat is toch echt voor ouwe mannen te veel kinderen en huisdieren  ;D

The Saint

Citaat van: hk1000 op 03-05-2006 21:40:46
Hubert, het is Hubert, of officeel Hubertus. Fotos komen dit weekend wel, ff tijd maken. Ik voel het 850virus al opkomen, zag vandaag een 740 en dat is toch echt voor ouwe mannen te veel kinderen en huisdieren  ;D

En zo is dat. Laat maar lekker komen dat virus, nix tegen doen!

Veel plezier en geluk met de reparaties!
No shirt no shoes, no pinball