C70 Rijders!!!+nieuwe foto's!

Gestart door haRtV70R, 25-04-2006 11:15:43

Vorige topic - Volgende topic

llinssen

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

viking_in_shorts

ik heb zelf heel lang gezocht naar een cab met lichte bekleding - vin'k zo mooi!
maar eeuuhhh .. niet slecht.  is een MY00? Houten stuur .. ook lekker.
Wat heb je voor stereo?

llinssen

Nee, het is modeljaar 1999. Dat was voor mij een van de belangrijkste criteria, ivm de hydraulische klepstelling omdat ik op LPG rij. Er zit een 901 in,  met prologic. Geen volvo navigatie. De kleur van de bekleding is mooi, de staat iets minder.

Dak is gelukkig zwart.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

haRtV70R

Hallo ik plaats deze foto voor een zekere Arne. Die vroeg of ik hem wilde plaatsen omdat ie niet wist hoe dat moet.. Bij deze Arne! Weet alleen niet zeker of je dit topic bedoelt..

P.s volgens mij heb ik deze auto weleens meer gezien op het forum...

[move][/move]

Gmid

Weet iemand welk merk en type velgen dat zijn?

Volvo C30 '12

Rayman

Citaat van: Gmid op 15-09-2006 18:16:44

OZ Superturismo's? Deze velgen kun je ook nog weleens tegenkomen op de SDII...(waar ik ze super op vind staan!)

BenC70ES

Citaat van: Rayman op 15-09-2006 18:31:29
Citaat van: Gmid op 15-09-2006 18:16:44

OZ Superturismo's? Deze velgen kun je ook nog weleens tegenkomen op de SDII...(waar ik ze super op vind staan!)

Klopt en mee eens  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BenC70ES

Mooie C70's trouwens, ik vind die zilvere cabrio ook supermooi (en hangt perfect, niet te laag  ;) )

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Johann

Gmid

hebbuh hebbuh hebbuh..

moooie velgen.
Volvo C30 '12

nico1

hoi, het klopt heeft er als eens meer op gestaan ,ook door iemand anders
ik zag jou topic en dacht nou deze wil je er wel bij hebben.
de velgen zijn van o.z. grand........
ze zijn 19 inch 225- 35- 19 voor en achter  245 -35-19
auto is door rica gedaan gechip + dp en gehele uitlaat. meeting toen was 318 pk 435 nm
wil volgend jaar een andere turbo erop laten zetten een grotere ,met andere drijfstangen en intercooler
dan zou de auto rond de 390 pk moeten komen, dan zijn we al een eind op weg
he nog bedankt voor het plaatsen van de foto
carbon blauw das mijn volvo nou

nico1

oh ja de kleur word ook nog anders oceaan blue metalic
carbon blauw das mijn volvo nou

Eugene

Daar komen mijn triton's van af...

De ex auto van Urbanus ;D

If it's not blown, it sucks...

thuur

Citaat van: Urbanus
"Ik ben zeker geen autofreak. Voor mij is een auto een dood paard. Vraag mij niet hoeveel cilinders mijn huidige heeft: ik weet er niks van en het kan mij ook niet schelen. De laatste jaren rijd ik vooral Volvo. Ik heb nu een Volvo 960 diesel, zo'n zware bak die tegen een stootje kan. De lijn en de kleur kunnen mij geen bal schelen: ik koop altijd dezelfde, een zwarte, métallisé. Da's nu al mijn vijfde op een rij; als ik weer eens een nieuwe voorrijd, denken de mensen waarschijnlijk dat ik mijn oude eens gewassen heb (lacht).
Zo'n Zweedse diesel maakt zeer veel lawaai. Gelukkig is de binnenruimte goed geïsoleerd, zodat ik mijn eigen niet kan horen. Het is een beetje een logge wagen, een tank bijna. Ik denk altijd: als ik een botsing maak, heb ik liever dat het de andere is die in een karretje verder moet.
Ik ben niet echt emotioneel aan mijn auto gebonden. Koentje Wouters droomt natuurlijk weg bij een Lamborghini of een Porsche, maar mij doet dat niks. Ik zeg altijd: in een Ferrari kan ik niet eens een baal stro kwijt, en dat is toch echt wel het minste. Zo'n sportkar is ik weet niet hoe onhandig als je thuis beesten hebt (lacht)."

"Het is al drie keer gebeurd dat er iemand op mij knalde. In Tollembeek vloog er een madame op mij en die haar auto was compleet in frut, maar mijn Volvo gaf geen krimp. Een andere keer zat er eentje in mijn gat: zijn snuit stak in zijn voorruit maar bij mij floepte de kunststoffen schokbreker meteen weer in model. Maar het leukste was het ongeval dat ik samen met mijn vrouw had. Ze reed toen met een snelle zestienklepper Mercedes en ze was mij daarmee in Gent komen afhalen. Goed, we komen thuis, in volle discussie, en zijn rijdt gewoon patat achterin mijn Volvo die voor de deur geparkeerd stond (komt niet meer bij). Ik ben toen gierend van het lachen uit haar auto gerold."

" 'Stel dat je miljardair bent...' (lacht). Tja, ik denk dat ik niet zoveel zou veranderen. Ik zou natuurlijk een koppel Rolls Roycen kunnen kopen, maar zie je mij daar al mee om konijnevoeder rijden? Neen, ik hou het toch maar bij mijn Volvo: het is een degelijke, comfortabele en stevige wagen die toch niet pocherig overkomt. Als je voor een optreden vroem, vroem in een knalrode Porsche zou arriveren, met een zonnebril op om niet herkend te worden, tja... (lacht). Urbanus rijdt niet in een sportkar, hè. En Servranckx Urbain ook niet."
(Humo 16/01/1996)  Bron

Kom je wel weg met de ET waarde?

Gr ;D

emielC70

Aangezien mijne er nog niet tussen staat ook maar een fototje van de mijne:

Wat is er mee gebeurd??

18" velgen
volledig 3" uitlaatsysteem hand gemaakt met racekat.
Forge dumpvalve
Luchtfilter met hitteschild
Turbodruk en olietemp meters
MTE chip voor +- 300 pk
Heldere koplampen
Andere grille met logo home made
Voorbumper home made (koplampsproeiers verwijderd, sleuf op bumper dicht gemaakt, mondje open gemaakt.)
Apex verlagingsveren.

Volgens is dat het wel zo'n beetje.