compo set volvo 850

Gestart door sjarrel2, 23-04-2006 22:27:27

Vorige topic - Volgende topic

sjarrel2

Beste mensen,

Ben sinds twee weken eigenaar van een 850 glt. De audio in de auto was sinds 1992 niks meer aan gedaan dus ik wil graag een compo setje installeren. Om dit te doen, moet ik het huidige scheidingsfilter vervangen door m'n nieuwe. Weet iemand toevallig waar deze zit in mijn volvo? En of hij er uberhaupt inzit.

Alle reacties zijn welkom.

Kees

thuur

In een Volvo radio zit het scheidingsfilter in de radio. M.a.w. de tweeters zijn rechtstreeks op de radio aangesloten.

Welkom op het forum! Stel jezelf en de auto even voor in het 'wie ben ik' topic ;D Foto's worden erg op prijs gesteld 8)

Gr ;)

sjarrel2

Wil naast mijn compo, nog ff een kickbass speaker erin zetten. Heb hiervoor eigenlijk het bedradingsschema van een '92 glt nodig. Zijn die te krijgen? Hoe uitgebreid is het service handboek van de volvo dealer?

Gr

wepster

dat hand boek daar staat het wel in.
maar mag ik jou een goede tip geven ?
ik heb zelf een kompleet nieuwe bekabeling getrokken zowel voor de bas als voor de front speakers .
dat van de front speakers heb ik gedaan omdat er dikkere bekabeling vereist was ,de speakers die ik er voor in het gezet zijn van het merk DLS ik moet zeggen ik ben zeer goed te spreken over het geluid.

dus ja mocht je nog verdere vragen hebben
shoot them ;D ;D ;D