HOI .....

Gestart door marcel69, 29-04-2006 15:43:14

Vorige topic - Volgende topic

marcel69

Geen zorgen, ik werk niet in dit gebied :)
En ik heb altijd al een zwak gehad voor dikke volvo's dus weinig te vrezen ...lol

Sinds een paar dagen (sinds ik weer de 850 van mijn maat zag) voel ik me net een klein kind die graag een speciaal cadeau voor zijn verjaardag wil. Alleen het zoeken naar de juiste auto is wat lastiger, maar ach dat zou onze 15e auto worden het gaat vast wel lukken. In de tussen tijd laat ik mijn eigen auto toch maar repareren die loopt echt bagger op 2 poten :(

"Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspeigel met een politieauto erin"
"Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspeigel met een politieauto erin"

Turbobiker

Citaat van: marcel69 op 30-04-2006 13:48:30
"Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin"

Zou ik van willen maken: "Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een politieauto..." Sta je toch min of meer boven de wet...

En over je 850: rond de twee ton gaan er wat dingen spelen, maar als dat allemaal weer achter de rug is kun je er weer zonder problemen twee ton tegenaan. Dus of je koopt er eentje wat goedkoper en laat er wat werk aan doen (of je komt naar de sleuteldag, want bijna alles valt zelf te doen) of je investeert wat meer en koopt een gave, en dan valt het onderhoud erg mee, ook tenopzichte van een japanner.

En kun je bij de KLPD niet een uitgerangeerde V70 overnemen?
De Tussenpaus

EMB

hee marcel hier een collega uit het haagse

Esveldt

Zijn dit "Stille"!

Gegegege, welkom jullie beide.

Had vroeger ook een Mazda 626 maar dan op diesel. Vind het tot nu toe wel meevallen aan kosten. De enige hoge kosten, tot nu toe, die ik heb komen door een chip en de downpipe e.d.

;) ;)

Paul