eindelijk de foto's van me nieuwe aanwinst :)

Gestart door marijn20v, 09-05-2006 22:01:44

Vorige topic - Volgende topic

why-not

marijn20v

hoe bedoel je aanpas. dat kan dus?? ik kan van mijn 4 gaats dus een 5 gaats maken want daar is een stuk meer voor te vinden toch?
goes like a train (glt)

Eugene

Citaat van: marijn20v op 10-05-2006 09:56:36
hoe bedoel je aanpas. dat kan dus?? ik kan van mijn 4 gaats dus een 5 gaats maken want daar is een stuk meer voor te vinden toch?

Jup, andere naaf en andere remschijf. Dan heb je ook 5 gaats. Het is dus het overwegen waard als je toch nieuwe schijven nodig hebt.

If it's not blown, it sucks...

marijn20v

ow oke beter hee. dan moet ik daar maar eens naar kijken.
goes like a train (glt)

sas

Heel leuk hoor, heb precies dezelfde gehad, dat geluid is super!
Alleen beetje veel poetsen, maar als je daar geen problemen mee hebt zoals ik, vind ik het een heel aantrekkelijke kleur!
Veel plezier ermee

Niek

Mooie auto!
Haha, ik heb precies dezelfde sinds een weekje! Vindt de kleur erg mooi voor de 850, maar ben al veel gewaarschuwd dat ie erg veel poetswerk nodig heeft ;D
Veel plezier ermee!!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

marijn20v

ja idd hoorde dat ook al ja. die van mij was dat ik hem kocht net een schoolboord zo dof was hij. Heb hem helemaal met cleaner behandelt en daarna in de was gezet. dus nu ziet hij er weer spatzuiver uit.

Maarja ik hoorde dat ik hem nu wel 1 keer in de maand in de was moet zetten om hem mooi te houden. maar dat heb ik er wel voor over.  ;D ;D ;D ;D ;D
goes like a train (glt)