Ze stonden daar zo mooi....

Gestart door Emiel, 29-04-2006 17:12:23

Vorige topic - Volgende topic

oldostofjas

Citaat van: Emiel op 21-05-2006 18:53:35

Ik vind deze in kleur mooi. Die auto's hebben precies de kleuren van de omgeving!

There is no place like 127.0.0.1

fearless

Citaat van: Laserblue op 22-05-2006 09:10:25
Ik denk dat ik zaterdag in Alsfeld maar eens zo'n ritueeltje ga doen ;D

Kan je zo naast Tom gaan staan.  ;D Stond vorig jaar de auto ook de hele dag te poetsen, nou ja die van Marc dan.

Heb mijn auto vorig jaar op Alsfeld ook wel 3 keer bij gepoetst. Moet daar natuurlijk wel staan te glimmen.  ;D

Laserblue

Citaat van: fearless op 22-05-2006 19:36:26

Kan je zo naast Tom gaan staan.  ;D Stond vorig jaar de auto ook de hele dag te poetsen, nou ja die van Marc dan.

Heb mijn auto vorig jaar op Alsfeld ook wel 3 keer bij gepoetst. Moet daar natuurlijk wel staan te glimmen.  ;D

O je mag mij wel helpen hoor ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fearless

Citaat van: Laserblue op 22-05-2006 19:39:49
Citaat van: fearless op 22-05-2006 19:36:26

O je mag mij wel helpen hoor ;)

Haha geen probleem hoor, maar moet die van mezelf ook doen natuurlijk.   ;D

Gmid

Citaat van: Rayman op 22-05-2006 19:10:34
Citaat van: Gmid op 22-05-2006 18:42:45
Volgens mij was er iets met hechting dat NXT wax altijd als eerste wax laag moet, en dat je deze nooit op een andere wax laag kunt gebruiken. Ik zit nu te kijken of ik mijn auto ook nog ga toppen met de Gold Class wax over de NXT wax, maar ook hierbij wordt gezegd dat NXT wax altijd als eerste moet. Daarom verbaast het me dat je Colour X (met wax dus) nog kunt toppen met NXT tech wax.

Heb ik maar 1 antwoord op...

Probeer het gewoon...Iedereen ervaart het op zijn/haar eigen manier...(lees: Meguiars forum; iedereen probeert wel wat). Ik ben nu éénmaal een stronteigenwijs iemand en ik doe toch wat ik zelf wil  ;D

Zonder gekheid: Ik (en ook alex) hebben ervaren dat dit prima kan. Colour X bevat polymerbeschermingselementen, Tech wax heeft deze ook. Tech wax zorgt alleen voor een wat diepere glans en betere bescherming dan Colour X (en daarom hebben we 't als finish gekozen). Maar mijn favoriete glanslaag blijft Gold Class.

Gr. R.

(Ik zit op het verkeerde forum merk ik opeens... ;D)

Tja, dat is wat ik de laatste maanden aan het doen ben. Gewoon proberen. Hij glanst al als een gek, maar voor mn gevoel moet het nog een stapje verder kunnen. Vandaar die Gold Class.
Volvo C30 '12

Emiel

Zoals vele weten heb ik dé CY van Ray een weekje onder mijn hoede gehad, hij de mijne poetsen en ik wat technische dingen doen.
De nieuwe remmen moesten even ingeremd worden, na afloop tijd voor wat foto's...

;D

Turbobiker

Hij heeft wel weer een poetsbeurtje nodig ::)

Mooie foto's en goed oog voor mooie plekken. (ettelijke keren langs dat ding gereden, maar nooit bedacht dat je er foto's kon maken ;) )
De Tussenpaus

Rayman

What the hell.... :o

Dat wist ik niet...

Gaaf!  8)

Esveldt

Tja dat wordt weer poetsen!

Gegegegege

Paul

Rayman

Citaat van: Esveldt op 17-06-2006 20:59:30
Tja dat wordt weer poetsen!