spoeiler/warmte weerend glas

Gestart door EMB, 03-05-2006 11:15:54

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Hmm, heb in mijn R geen last van het wegglijden, stoel geeft voldoende steun.

Emiel

Naja, ben met beide interieuren (incl. auto) door bochten gegaan, en met leder schuif je echt eerder weg...maarja dat was mijn indruk... ::)

Emiel.... 8)

elianmars

Citaat van: Emiel op 03-05-2006 22:21:13
Naja, ben met beide interieuren (incl. auto)

;D ;D Jij dacht: ik zal ze voor zijn!  ;)

Emiel

Citaat van: elianmars op 03-05-2006 22:23:20
Naja, ben met beide interieuren (incl. auto)

;D ;D Jij dacht: ik zal ze voor zijn!  ;)

;D

Zijn we nu niet erg off topic? ;D

Joris_Scholte

Naja, ben met beide interieuren (incl. auto) door bochten gegaan, en met leder schuif je echt eerder weg...maarja dat was mijn indruk... ::)

Emeil.... 8)

R heeft alcantara zitvlak en lederen zijkanten. Ík glij er niet op weg....

Emiel

Citaat van: Joris_Scholte op 03-05-2006 22:37:28

Emeil.... 8)

.....wil het best eens voordoen, als jij de auto regelt  ;) ;D

Eugene

Citaat van: elianmars op 03-05-2006 21:47:32
Ik moet zeggen dat ik weinig last heb van glijden over het leer, hoor. Misschien ben ik te zwaar (80 kilo) om te gaan schuiven in de stoelen? ;D ;D

Begin je oud te worden? ;D

je gaat niet hard genoeg door de bocht. Ik ben nog een stuk zwaarder dan jou en ik vlieg van kant naar kant als ik flink aan het scheuren ben ;)

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: eugene op 04-05-2006 00:34:31
Citaat van: elianmars op 03-05-2006 21:47:32
Ik moet zeggen dat ik weinig last heb van glijden over het leer, hoor. Misschien ben ik te zwaar (80 kilo) om te gaan schuiven in de stoelen? ;D ;D

Begin je oud te worden? ;D

je gaat niet hard genoeg door de bocht. Ik ben nog een stuk zwaarder dan jou en ik vlieg van kant naar kant als ik flink aan het scheuren ben ;)

Ik moet wel toegeven dat ik met de Volvo niet zo hard door de bochten durf te scheuren als met m'n Zafira.... Daarmee ga ik haaks door de bochten. Met de Volvo (nog) niet.
Ik ben bang om 'm te beschadigen......  :-[
De Zafira staat op de zaak, dus als daar wat mee is, zijn de kosten niet direkt voor mij  ;D ;D

Frans Harkema

Een T-5R heeft een lederen zitvlak en alcantara zijkanten, ik glij er dus wel op weg. (Daarbij heb ik een smaller achterwerk dan jij....... ;D)

elianmars

Goed, vandaag toch maar even de wagen flink laten gaan in de bochten, maar ik blijf gewoon netjes zitten in m'n stoel.

Zou het er mee te maken hebben dat ik m'n linkerknie tegen de deur aan duw en m'n rechterelleboog tegen de middenarmsteun aan druk? Dat deed ik dus ongemerkt, toen ik er eens op ging letten....  ;D ;D ;D

Eugene

Citaat van: elianmars op 04-05-2006 21:20:05
Goed, vandaag toch maar even de wagen flink laten gaan in de bochten, maar ik blijf gewoon netjes zitten in m'n stoel.

Zou het er mee te maken hebben dat ik m'n linkerknie tegen de deur aan duw en m'n rechterelleboog tegen de middenarmsteun aan druk? Dat deed ik dus ongemerkt, toen ik er eens op ging letten.... ;D ;D ;D

hahaha, dat klinkt bekend ;D

If it's not blown, it sucks...

Joris_Scholte

Citaat van: Frans Harkema op 04-05-2006 21:17:34

Een T-5R heeft een lederen zitvlak en alcantara zijkanten, ik glij er dus wel op weg. (Daarbij heb ik een smaller achterwerk dan jij....... ;D)

Zit inderdaad verschil in de stoelen. Maarreh, ben zelf ook niet zo breed hoor!  ;D  ;D

Bouma206

Ik heb ook vol leer maar heb het idee dat mensen met half stof en half leer vaak dit soort uitspraken doen om maar te verbloemen dat ze het zelf ook dolgraag willen hebben!!! ;D ;D ;D ;D

Maar ik heb er ook nooit echt last van gewoon je knieen aan de zeikanten laten rusten.
Fryslân boppe!!!!

CeeBee

Men neme:, 2 stukken klittenband, de haakjes plak je op je stoel, de haartjes op je broek.
Hoef je ook geen gordel om. ;D

Maar met m'n R geen last, met vol leer wel een beetje.
V70N 2.5T AWD

jcws

Citaat van: pwassink op 03-05-2006 19:57:25
Niet alleen bij bochten hoor

Mijn hond mag alleen in de achterbak sinds ..  ;D

pwassink
Schitterende foto hahaha..ik ken het probleem honden in de auto,  ;)
Performance matching the application.