Banden

Gestart door Paco, 17-08-2002 17:16:06

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

En toch kan het goedkoper. Heb ze in november laten monteren bij Van Essen in Eerbeek. http://www.van-essen.nl

4 stuks Pirelli P6000 energy 205/55/15 voor €. 410,- incl. gemonteerd en gebalanceerd.

Johann

Veel plezier er mee en niet lopen klagen als ze kindjes krijgen op de wangen..

Paco

Daar heb je helemaal gelijk in johann. Heb al 2 keer een dikke bult gehad... echt balen is dat, want het kost je dan eigenlijk 2 banden. Anders heb je weer een nieuwe en een half afgesl*ten band op een as  >:(  En dan parkeer ik de velg dus nooit tegen de stoeprand aan!!

Wat betreft die "van essen" in eerbeek... dat is dus inderdaad een hele goedkope bandenboer! Zorght dat je bandjes goed voor elkaar zijn voor een aantrekkelijke prijs! de goodyears f1 215-45-17 voor 110 euro incl. montage en balanceren.

Boom

bij de dealer 800 euro incl. montage voor Pirelli P6000 215/45/17....
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Paco

Citaat van: Boom op 15-05-2003 17:43:26
bij de dealer 800 euro incl. montage voor Pirelli P6000 215/45/17....

Bij van essen voor exact dezelfde band en maat;

4 stuks voor 560 euro!!! (all-in)

denkweb

Jammer genoeg heb ik van die Pirelli's maar 2 weken plezier gehad, toen reed iemand m in de poeier...

Boom

scheelt wel heel erg veel >:(
Wie remt, verliest...

Viper

Ik vind de kwaliteit van een band belangrijker dan de prijs. Goede banden is van levensbelang, koop de banden waar je eigen vertrouwd mee voelt!

Dus!!!!!1

-Viper-
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

Boom

Tuurlijk! Maar als de prijs bij verschillende bedrijven zover uiteen loopt, is het toch wel de moeite om ergens anders je banden te laten monteren.
Wie remt, verliest...

Paco

Viper,

het ging om dezelfde band... de pirelli p6000 in de maat 215-45-17.

Bij de dealer 800 euro, bij die andere 560 euro.

Scheelt je toch een beste klap duiten ofniet?

Paco

P.S. 1 Je kan natuurlijk ook een Wanli kopen voor 80 euro in die maat  ;D :o :o ;D

P.S. 2 Hopelijk trap ik nu niemand op zijn l e u t e r

Plim

Ja Ludo,

Hoe zit dat ? Ik heb dat ook wel eens gehoord dat bij de bandenboeren als KwikFit, Euromaster etc.etc. tweede keus banden gebruikt worden. Is dit een fabel of is hier wel enige vorm van waarheid ?

Pascal
Venetian Red

Paco

Mag dat zomaar verkocht worden? Het lijkt mij dat banden met fabricagefouten niet de deur uit gaan bij de fabriek... en als het wel zo is... hoe kom je erachter?

:-\

Boom

vergeet je een ding Ludo en dat is dat de Volvo dealer belachelijk!! veel winst overal op maakt en wil maken! :o
Wie remt, verliest...

V70R

Goedemorgen,

Bij mij zitten er standaard P Zero Assimetrico in de maat 205/45-17 onder. Is het de moeite waard om naar de maat 215/45-17 te gaan? Voordelen?

Kun je de snelheidsmeter weer opnieuw laten instellen op deze grotere rolmaat?

Groeten,
Charles
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken