Project Jerommeke

Gestart door YellowBanana, 11-05-2006 23:05:29

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: nickk. op 07-02-2011 21:37:50
Citaat van: michiel op 07-02-2011 21:26:59
Waar komen die mooie draagarmpjes trouwens vandaan? Niet bij IPD (althans niet op hun site) en QBM bestaat niet meer.

Alter 1 alu draagarmen.

Inderdaad.  En dan met kneiterharde nylon bussen (of iets zachtere van polyurethaan) voor circuitgebruik.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

T o m

Vandaag een dagje vrij, dan kun je veel doen! Vliegwiel, koppeling en 6-bak aan motor geschroefd. Motor ingebouwd, aandrijfashoes vervangen en kleine verbeteringen aangebracht. Morgen vloeistoffen erin, standaard uitlaatje monteren en op naar de APK!  :eusa_dance:

verburgh

Proefrit morgen mogelijk ??? ;D

petrolhead

Mooi Tom dat die erin gekieperd kan worden. :eusa_dance:

Walter

welke 6bak heb je gebruikt Tom?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

)()()sT

Is dat niet "M66" (die lag er toch al in?).

Ronin

Wat zijn het toch vakmensen die gasten van ET netjes hoor!  ;)

T o m

Inderdaad de M66 die ik al eerder had ingebouwd. Vandaag een heugelijke dag, eindelijk weer eens kunnen rjjden met m'n racer....... Ik moet zeggen dat het blok netjes loopt! Geen blauwe rookpluimen of iets dergelijks, wel lang de klepstoters gehoord. Maar ja het blok had twee jaar stil gestaan, na het proefritje geluid helemaal weg  en weer lopen als vanouds! :D Voor de zekerheid geflushed, met goedkope olie. Nu voor een paar duizend kilometer Castrol olie en tenslotte goede race olie erin.

Ik heb er zin an!!  :eusa_dance:

Wibren

Maar nog wat verandert aan het blok, of is ie gewoon standaard kwa drijfstangen, zuigers e.d.??
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

T o m

Zoals al eerder gezegd dezelfde setup in afwachting van een groter budget....  :-\

Ludo

Mooi dat ie weer loopt Tom!.

Citaat van: T o m op 22-02-2011 17:36:35
Vandaag een heugelijke dag, eindelijk weer eens kunnen rjjden met m'n racer.......

Enkel heen en weer voor APK, of ook goedgekeurd?.  ;D

verburgh

Was ik maar een paar uur later gekomen  ;D mooi dat hij het weer doet met je fossiele uitlaat ::)

M a r c

Da's de APK-uitlaat  ;D

info@europeantuning.nl

verburgh

Citaat van: M a r c op 22-02-2011 23:02:26
Da's de APK-uitlaat  ;D
Hij kreeg hem er niet eens onder  :eusa_doh: moest ik als klant helpen  ;D was nog vroeg he ;)

M a r c

nee joh, hij dacht gewoon "laat ik Roy ook wat doen als ie toch op mijn vingers staat te kijken"....  :eusa_whistle:  ;D

info@europeantuning.nl