gezocht

Gestart door richardo, 25-05-2006 09:15:04

Vorige topic - Volgende topic

richardo

gezocht info over  HD-PD-41 850 estate glt
richardo

elianmars

Wat zoek je voor info en waarom?

Eugene

Als je de huigide eigenaar belt (kan ook een garage zijn) en vraagt waar de auto is onderhouden, kun je de historie opvragen. Ook kun je vragen naar het telefoonnummer van de vorige eigenaar.

Dit heb ik ook gedaan toen ik mijn huidige gekocht heb, elk miniscuul krasje klopte zelfs in de omschrijving van de vorige eigenaar en hij was ervan overtuigd dat ik een hele goeie auto kocht. Nou, daar had ie gelijk in ;D

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

He he Eugene,

Hou je 'm op de hoogte van de modificaties ?
( l e e s   v e r b e t e r i n g e  n )

8)

Eugene

Citaat van: )()()sT op 25-05-2006 11:48:25
He he Eugene,

Hou je 'm op de hoogte van de modificaties ?
( l e e s v e r b e t e r i n g e n )

8)

Haha,

ik denk niet dat hij daar behoefte aan heeft. Hij reed gemiddeld 600km per week, met een verbruik van 1/10 :o

)()()sT

Hmmm nou nou nou :)

Dat haal ik ook hoor, al zit ik natuurlijk veel op de snelweg  :P

Eugene

Citaat van: )()()sT op 25-05-2006 12:29:06
Hmmm nou nou nou :)

Dat haal ik ook hoor, al zit ik natuurlijk veel op de snelweg :P

Met een ongeblazen is ook makkelijker zuinig rijden dan met een turbo, ook als je de T niet gebruikt ;)

Er zit namelijk een verschil in compressieverhouding, dus een T-5 draait minder efficient zonder turbodruk. Dus meer benzine nodig om constant 120 te blijven rijden :P

)()()sT

Ja oke, t was een opa hahahaha

Jij rijdt m nu tenminste goed schoon :)

richardo

waarom ik info zoek. nou mischien kent iemand deze auto en weet er meer van mis namelijk 30000 km in onderhoudboekjes nu heb ik hem al een beurt laten geven en distieriem laten vervangen is perfecte auto verder maar ik dacht mischien weet iemand er iets van.bvd
richardo

Eugene

Als je onderhoudsboekjes hebt, weet je ook de dealer waar hij onderhouden is. Geef die eens een belletje en ze zullen er niet moeilijk over doen om je de complete onderhoudshistorie op te sturen. ;)

richardo

thanks eugene heb alles kunnen achterhalen nooit iets vreemds mee geweest altijd beurtjes gehad geen schade,s dus perfecte auto ;D ;D ;D ;D ;D oooo wat een heerlijke dag
richardo

Eugene

kijk aan... Das mooi ;D