Een nieuwe Volvo 850-liefhebber erbij...

Gestart door ewing, 16-04-2005 14:59:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sas

Citaat van: ewing op 08-05-2006 07:13:55
Ik neem ook met pijn in mijn hart afscheid van mijn roffel. Ik heb er ontzettend veel plezier van en ook - voor mijn doen - redelijk wat gedaan aan de auto (luchtfilter, verlaagd, nieuwe velgen, achterspoiler) en had nog graag een aantal jaren in deze bolide willen rijden. Maar helaas, een nieuwe baan, waarbij ik op jaarbasis een slordige 35.000 ga rijden, 'dwingt' mij om een iets goedkoper alternatief te zoeken. Een iets jongere, zuinigere, auto zoals een Audi A3 3d 1.9 TDI of Alfa 147 3d 1.9 JTD.

En jongens, misschien om jullie iets gerust te stellen. Mocht ik nou echt geen redelijk bod voor mijn roffel krijgen, dan hou ik 'm wellicht ook wel gewoon....:-)

De slotsom van mijn ervaringen met deze roffel is en blijft: Volvo rulez!

Joh klets niet en hou die auto!
Echt, je krijgt er gewoon SPIJT van (ervaring). Heb je gezeur met deze auto gehad, heeft ie je in de steek gelaten (ok dat kan een keer) grote kosten gehad? Vast niet. Verlaagd, nieuwe velgen, achterspoiler, gewoon mooie auto dus. Lekker naar een clubdag, beetje lullen en poetsen en klaar.
Geloof me nou, een Audi A3 en zeer zeker een 147 gaat jou niet gelukkig maken. Stop dat geld wat je er extra bij moet leggen in een lpg tank. Daar loopt ie super op.
Je gaat je ergeren aan rammels en kraakjes, de stoelen, de rust, het missen van comfort, degelijkheid. En je wordt een eenheidsworst ook nog is. Je weet gewoon niet wat je hebt totdat je een ander merk koopt.
Die strakke Volvo van jou is echt veeeeeeeeeeeeeeel lekkerder om 35000 km per jaar te rijden. Als ie nu op 210000 km staat rij je er in 5 jaar 175000 km bij. Dan staat ie op 385000, nou en  ???

Zo, ik hoop dat het werkt  >:(

En anders wens ik je serieus veel plezier met je nieuwe auto.
Gr,
Sas



ewing

Heren, Dames,

Hier volgt een officieel persbericht ;-)...na rijp beraad alsmede door jullie adviezen heb ik toch besloten om de roffel te behouden en - zoals sas adviseert - lpg in te bouwen. Op die manier kan ik nog heerlijk genieten van mijn roffel!! Ik kon het ook eigenlijk niet over mijn hart verkrijgen...

Vertigo

kijk, dat zijn de betere berichten!

fbm


Niek

Heeft het berichtje van Sas toch effect gehad blijkbaar! :D ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

The Saint

G'sus, wat laat jij je makkelijk omlullen  ;D

Maar Sas heeft gelijk hoor, gefeliciteerd!  :D
No shirt no shoes, no pinball

)()()sT

Superrrrrrrr!

En nu dan eens een fotootje van hoe hij in het afgelopen jaar ge-upgraded is  8)

sas

#22
Citaat van: ewing op 15-05-2006 12:26:24
Heren, Dames,

Hier volgt een officieel persbericht ;-)...na rijp beraad alsmede door jullie adviezen heb ik toch besloten om de roffel te behouden en - zoals sas adviseert - lpg in te bouwen. Op die manier kan ik nog heerlijk genieten van mijn roffel!! Ik kon het ook eigenlijk niet over mijn hart verkrijgen...
Ahhh Super man, echt heel wijs  ;)

Citaat van: )()()sT op 15-05-2006 13:16:25





Superrrrrrrr!

En nu dan eens een fotootje van hoe hij in het afgelopen jaar ge-upgraded is 8)

En snel

ewing

#23
Om )()()sT tevreden te stellen ( ;)) hier even paar fotootjes hoe mijn Volvo er nu uitziet (na verlaging  met Intrax veren, 15" lichtmetaal en achterspoiler)...




Gmid

Wat een prachtige wagen! Hoe haal je het in je hoofd om ook maar een seconde te overwegen om 'm in te ruilen op een ander merk.

;D
Volvo C30 '12

italia

Wijsheid komt vóór de val!  ;D

Tip; Laat je vuldop links monteren.... (of er zou al een APK-norm voor moeten gelden.....)

sas

 :o

Man man, wat een snaarstrakke 850. Jij hoeft vast niet naar de uitdeukdag 10 juni  ::)

Mooi huis ook, van jou? Daar staat ie wel ff mooi bij, die klassebak

Soort van opnieuw voorstellen eigenlijk, met een schone lei begonnen