Ties stelt zich voor

Gestart door Ties, 17-05-2006 15:06:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

t5karel

De speakers doen ut nieh meer :eusa_shifty:. ;D.Grapje hoor :evil:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Ties

Die bandjes moet je nog maar kaal zien te krijgen voordat ik die golf verkocht heb  ;D

Misha

Heej kerel,

gefeliciteerd, dit is een prachtexemplaar volgens mij.
Wanneer kom je hem showen ?


Gr,
Misha
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ties

Zeker een prachtexemplaar! Ik ben een verwend menneke  ;D

Maar zodra ik de golf kwijt ben dan kom ik daar een keer de ogen uitste... ik bedoel uh m'n nieuwe aanwinst showen  ;)

Ben ook benieuwd naar hoe jou nieuwe S70 eruit ziet. De foto's beloven in ieder geval veel goeds. Zag vandaag de nieuwe eigenaar van je voormalige S70 die zeer voldaan in het zonnetje naar zijn opgekuiste Volvo zat te kijken...  8)

Wibren

Gefeliciteerd met je CY, heb er wel eens een stukkie in gereden toen ie nog van T5Karel was, zeer fijne auto om in te rijden. Hij rijd inderdaad zoals ie er uit ziet, gewoon goed  :eusa_clap:

Veel plezierige kilometers toegewenst  ;D
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Ties


elianmars

Citaat van: Ties op 26-09-2008 22:19:56
Golfie verkocht!!  :eusa_dance:

CY ophalen en foto's maken!!  :eusa_dance: :eusa_dance:

Ties

Ik wist van tevoren al, dat als ik naar de CY van Karel zou gaan kijken, dat ik verkocht zou zijn. En zo gebeurde het dus ook. Na de bovenstaande slappe klets meteen de koop rond gemaakt en ik was trots eigenaar van een heuse CY! Maar er stond nog altijd een Golfje op m'n naam en twee auto's vond ik dus een beetje teveel van het goede, dus moest dat ding natuurlijk eerst de deur uit. Ik had advertentie voor de auto een paar uurtjes op internet staan en ik werd al gebeld... ish mooi golf, mag iek inruil golf tdi?  ::) Op zich heb ik niks tegen mensen die de Nederlandse taal wat minder beheersen (ben zelf ook geen held) maar inruilen gaat dus echt niet want dan had ik nog geen CY op de stoep. Maar goed, ik werd dus helemaal gek gebeld op dat golfje op LPG... als ik er 10 had, dan had ik ze volgende week alle 10 verkocht. Maar goed, vrijdagavond, de auto stond nog geen week op internet, had ik de auto verkocht! Dus ik was wederom een zeer blij man. In tegenstelling tot de drie geinteresseerden die ik voor de volgende dag moest afbellen.
De maandag erop met 't golfie, volgeladen met winterwielen, op pad naar Ermelo alwaar ik de auto netjes bij de nieuwe eigenaar kon achterlaten om vervolgens met de trein verder te gaan. De koers was gezet op 't hoge noorden, en die CY mag dan net zo geel zijn, maar wat heb ik een hekel aan treinreizen.  >:( Vertraging, overstappen, en geen lekkere roffel op de achtergrond..
Aangekomen in Zuidbroek kwam Karel me ophalen met de zwarte 850 T5. Het ding kwam al laag aan stuiven en het geluid werd steeds luider, dus ik werd steeds nieuwsgieriger. Nou heb ik al wel met wat snelle auto's meegereden, maar om in dat ding te zitten was werkelijk sensationeel.  :o Het ding was laag en stug en afgesteld om alle oneffenheden in de weg door te dreunen in het interieur. De motor hing hongerig aan het gas en schreeuwde 't uit als het pedaal onderin getrapt werd. En bij gas los blies de dumpvalve af alsof de zijschermen eraf geblazen werden! Ik was echt onder de indruk van de prestaties van die auto!
Even langs het postkantoor gereden om de auto op naam te zetten, zo gepiept...
Aangekomen bij Karel thuis, kreeg ik een lekker bekske koffie met een vette moorkop! Beter kun je het niet krijgen toch? En dat kon ik natuurlijk wel gebruiken na zo'n dag! Nog even een kijkje genomen in de slagerij van Karel, echt een leuke zaak heb je man!  :eusa_clap:
De verzekering regelen per telefoon, kwestie van polis overzetten, dus ook zo gepiept... niet dus.. Ze moesten even navragen of de auto wel geaccepteerd zou worden ivm het vermogen icm mijn leeftijd...  :eusa_wall: Maar goed, alles bleek in orde en kon veilig op pad met m'n nieuwe trots.
Nu, nadat ik een weekje heb rondgetourd in de CY, kan ik maar één ding over deze auto zeggen... wat een topbak! Het ding rijdt werkelijk subliem. (dat zijn al twee dingen  :eusa_wall:)
Dus omdat jullie allemaal zo hongerig waren naar foto's van de CY.. (elianmars in ieder geval ;D)  moest er dit weekend natuurlijk gepoetst worden.
Zaterdag heb ik de hele dat gespendeerd aan de buitenkant van de auto. Eerst heeft de auto een goede wasbeurt gekregen en vervolgens afgespoeld en droog gezeemd. Daarna de hele auto rondom gekleid. Vervolgens in de wax met meguiars NXT techwax, om daarna nog met meguiars M16 wax (topspul) behandeld te worden. Toen de ruitjes natuurlijk nog even gereinigd en de bumpers, strips en rubbers met meguiars all seasoning dressing opgepoetst (ook topspul). Vandaag heb ik de auto gestofzuigd wat eigenlijk niet echt nodig was geweest. Het interieur was namelijk nog brandschoon.. De stoelen zijn netjes ingevet met conditioner en meteen maar even een sopje door het interieur heen gehaald. Ook meteen begonnen aan het poetsen onder de motorkap, maar daar moet ik nog wel een weekendje voor uit trekken.

Het blijft toch lastig om goede foto's te maken in zo'n garage.....










Ik kan maar één ding zeggen....  wat een topbak jongens  ;)

Misha

Ziet er mooi uit hoor, kerel.
Nu de trekhaak en de dakrails er snel vanaf halen. :eusa_whistle:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ties

Thanks... De moeren van de trekhaak zitten vast geroest, dus daar moet ik mezelf nog een keer flink kwaad op maken... Die dakrails... ik ben er nog niet uit..  :eusa_think:

elianmars

Als je de wagen straks niet gestart krijgt: even de keuzehendel in P of N zetten  ;) ;D


Mooie wagen! Dit is toch het mooiste interieur, dat donkere hout en de lederen/alcantara stoelen. Veel mooier dan de R interieurs van de X70's.

Misha

Wel een licht neurotisch geordende garage, trouwens..  :eusa_shifty:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 05-10-2008 21:35:00
Wel een licht neurotisch geordende garage, trouwens..  :eusa_shifty:


;D

Er ligt voor een fortuin aan lege Cola flessen!

)()()sT

Citaat van: elianmars op 05-10-2008 21:34:16
Dit is toch het mooiste interieur, dat donkere hout en de lederen/alcantara stoelen. Veel mooier dan de R interieurs van de X70's.

:evil:

Als ik de auto zo zie krijg ik wel jeuk voor zo'n ding, wat een prachtbak!
Veel plezier ermee hoor!

t5karel

 :o.Ben blij dat jij blij bent :eusa_clap:.
Heeft je dit weekend wel zweetdruppels gekost zeker? ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.