RonnieDuck

Gestart door RonnieDuck, 18-05-2006 19:54:26

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Walter

hij gaat roeten... Er heeft een Saab het veld moeten ruimen

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

)()()sT

Ronnie!!! WB!! Lang geleden, herinner je het nog? ;D

Jan_D.

Welkom terug!!

855-Champagne

Ohw nee moeder help me de brug over hahahah.

thuur

Oh nee!! Ronnie en Champie terug... :eusa_wall:

Gr ;D

RonnieDuck

Citaat van: thuur op 20-03-2012 22:45:03

Gr ;D
Wordt het eindelijk weer een beetje gezellig hier!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

R.Bijl

Hey,kerel welkom terug! Alles goed verders?
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Boeijke

He's back....

gedaan met de rust dus  :P

Welkom terug RD

Willem

thuur

Citaat van: RonnieDuck op 20-03-2012 22:50:21
Citaat van: thuur op 20-03-2012 22:45:03

Gr ;D
Wordt het eindelijk weer een beetje gezellig hier!

Ik zeg toch sorry!!

Gr :eusa_doh:

RonnieDuck

Voor diegene die mij nog niet/niet meer kennen:

Hallo mijn naam is Ronald, ondertussen een stuk ouder, weinig wijzer, momenteel ingeschreven in Hillegom, echter staat mijn appartementje te koop (Wie biedt????). Ik woon alweer ruim een jaartje samen in Nieuw-Vennep met Arienne (Jetje). Ik heb nog 2 dienstjes op de luchthaven Schiphol en dan ga ik na 13 jaar verhuizen naar een andere werkplek te weten IJmuiden.

Begin 2009 heb ik mijn toenmalige 854 T-5 van de hand gedaan omdat ik na ruim 4 jaar weleens wat anders wilde rijden. Hoewel ik natuurlijk af en toe de pk,s wel mis heb ik tot de dag van vandaag geen spijt gehad dat ik deze auto heb weggedaan. Ik ben toen gaan rijden in een S80. Wat een heerlijke wagen is dat. Ik had de 2.9, 6 cilinder versie. Toch 100 pk minder maar desondanks een fantastische reiswagen. Gezien de benzine prijzen van toen (nu ook trouwens) was de 6 pitter een verademing met de 1 op 10 tot 1 op 12 in tegenstelling van de 1 op 7 a 8 van de T-5.

In 2011 moest ik een half jaar op en neer pendelen naar Apeldoorn (120km v.v.) en wilde ik wat anders. De S80 kreeg wat kosten en het olie verbruik ging ook wat omhoog, 1 liter op 2000km. Tja en toen ging het fout! Ik wilde gaan dieselen. Niet dat het dieselen fout is, maar ik deed dat met een SAAB 9-3SE 2.2TID. Ik dacht ik blijf in Zweden en koop een mooie 9-3. Alle luxe voorzien, van de gewende stoelverwarming tot standkachel aan toe.

Mensen ik heb niets tegen SAAB, maar het is echt geen VOLVO! Al na 3 maanden betrapte ik mijzelf dat ik de autosites aan het bekijken was en dan alleen naar Volvo's. En als je dan na 5 maanden begint te ergeren aan de motorstoringen die telkens komen en weer gaan. Als je dan na 6 maanden ergert aan het geluid van de blikke deuren bij dichtslaan,.. o en het rijwind geluid. Iets wat ik bij de S80 en 850 nooit had. Dus nu, nog geen jaar in de SAAB te hebben vol gemaakt heb ik een Volvo,...eindelijk.

Het is een V70 2.5D geworden. Zilvergrijs met zwart leder interieur. Auto is van 1999 met nu 255dkm op de teller.
Hij is in dringende behoefte van wat TLC en die wil ik het beestje dan ook geven de komende tijd. Zo beginnen er wat knopjes voor de raambediening e.d. te verteren (hoe maak ik dat schoon, of 2e hands zoeken).

En een groot probleem, de koppeling. Deze moet vervangen worden. Wie weet een adresje? Hoewel ik liefhebber ben van de Volvo Hooftman garages, vind ik die voor deze klus net even te duur. Mocht je wat weten hoor ik het graag!?

De vrouw, die was er een beetje klaar mee, met dat kijken naar volvo's en dus haar zover gekregen tot deze aanschaf met als eis dat ik er 3 jaar in moet rijden en niet weer een andere auto aanschaf! Toen ik zei dat ik dan weer bij dit clubje kwam,.... vond ze het wel weer leuk. Net als ik!

Vragen?,....geen vragen.

Tot horens

RonnieDuck

Citaat van: Erik_M. op 20-03-2012 19:46:21
Citaat van: RonnieDuck op 20-03-2012 16:52:22
Ja ik heb het toch gedaan!

RD is back!

Hey RonnieDuck,

Welkom terug !  De andere Zweed weggedaan ???

De 264 niet toch?, 'k vond 'm bij de HTTT nog zo mooi.

gRoet,
eRik

Oja,..de 264GL !??? Nee die gaat de deur niet uit hoor!

UserID6342

Voor de koppeling moet je bij Dennis850estate zijn Ronnie en welkom terug natuurlijk.

mehn

Citaat van: RonnieDuck op 21-03-2012 06:56:14
De vrouw, die was er een beetje klaar mee, met dat kijken naar volvo's en dus haar zover gekregen tot deze aanschaf met als eis dat ik er 3 jaar in moet rijden en niet weer een andere auto aanschaf! Toen ik zei dat ik dan weer bij dit clubje kwam,.... vond ze het wel weer leuk. Net als ik!

Vragen?,....geen vragen.

Tot horens

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Walter

oh ja, de 850 die meer herrie maakte dan de baas... En dat wil wat zeggen

Maruska, reserveer maar een brug voor Ronald 12 mei...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937