Kleur

Gestart door ol, 03-03-2003 12:49:54

Vorige topic - Volgende topic

ol

Waar kan ik mijn nummer van mijn kleur van mijn volvo vinden, hij is groen metal, maar wat voorn groen???  ???

Thanx

Walter

Als je mij het kenteken geeft kan ik het voor je opzoeken.

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

ol

GH LS 66, en hoe doe je dat dan?

PieT111

412 groen? mooi hè ;D
Busje komt zo!

denkweb

Werk je soms bij een dealer dat je kleurcode via het kenteken kunt vinden? Verder zul je weinig kunnen met het kenteken...

Maar goed.

Walter

Geachte heer jansen,

de kleurcode is idd 412, heette toen nog Groen metallic, is later Tropical green gaan heten. Heb ik ook... Maareh, beige leer (3950), sjiek hoor...

Een van de weinige estates met de oude bumpers.

Ik werk bij een dealer en kan via een netwerk de auto gegevens opvragen. Voor als we onderdelen moeten bestellen of zo.

Is het na anderhalf jaar geen tijd voor een nieuwe  ;D ;D

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

ol

Thanx walter, weet je nog meer van/over mij?
Ja, mijn Volvo heeft nog de oude bumpers (meegespoten) en beige leer, waarzinnige wagen.
Heb je interresse?, doe een te gek bod en hij is van jouw ;D
Greetings

denkweb

CiteerGeachte heer jansen,

de kleurcode is idd 412, heette toen nog Groen metallic, is later Tropical green gaan heten. Heb ik ook... Maareh, beige leer (3950), sjiek hoor...

Een van de weinige estates met de oude bumpers.

Ik werk bij een dealer en kan via een netwerk de auto gegevens opvragen. Voor als we onderdelen moeten bestellen of zo.

Is het na anderhalf jaar geen tijd voor een nieuwe  ;D ;D

Is het ook mogelijk om na te gaan of er specifieke problemen met een voertuig zijn geweest? Remproblemen / klachten bijvoorbeeld?

Walter

Nee, dat kan ik niet achterhalen. Ik kan zien wat voor auto het is, het motornummer enzo. En de sleutelcodes, maar die geven we niet zomaar vrij. In een ander systeem kan ik zien welke opties af fabriek erop zitten (zo zag ik dat mijn auto af fabriek Cetus velgen had, toen ik 'm kocht stond 'ie al op Columba) en eventueel de radiocode als de radio in de fabriek gemonteerd is (bv T5-R en R modellen).

Maar zoals je kunnen we niet alles vrij geven, zit toch een stukkie veiligheid en privacy in. Naast de wagengevens staan de datum deel II (wanneer te naam gesteld bij huidige eigenaar) en de adresgegevens van de eigenaar erin (hoe is het weer in Haarlem).

Maar ik weet niet alles te vinden, misschien kan er nog wel meer. Er is ook een garantie systeem, geloof dat alle garantiewerkzaamheden aan een auto daar staan...

Facta non verba