C70???

Gestart door EdenAli, 20-05-2006 10:28:12

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

We weten toch al langer dat Reitse een afkeer heeft van alles wat mooi is... (mooie auto's en mooie vrouwen  ;D )

Niet druk om maken jongens  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

Citaat van: M a r c op 20-05-2006 16:29:42
Citaat van: Reitse op 20-05-2006 13:59:13
En de een verknoeit een auto door ermee te racen (al dan niet op openbare weg vergezeld van vrachtwagens...)

Als jij daarmee bedoelt wat ik denk zou ik voorlopig even uit mijn buurt blijven...  >:(

Ter info:  als jij 130 km/uur rijden op de snelweg racen noemt? Ach, met dat slakketempo wat jij aanhoudt is 130 km/uur natuurlijk racen ja  :-X
Oke, de zinsbouw was niet handig gekozen Marc, sorry.
Punt blijft wel staan dat iedereen op z'n eigen manier met z'n spul omgaat en om daar nou weer op badinerende toon op te reageren...

Wel stoer trouwens dat jij weet hoe snel of langzaam ik over 's Heeren wegen toer. Kan me niet herinneren dat je ooit achter (of voor) me gezeten hebt...  ::)

M a r c

Citaat van: Reitse op 20-05-2006 17:40:52
Wel stoer trouwens dat jij weet hoe snel of langzaam ik over 's Heeren wegen toer. Kan me niet herinneren dat je ooit achter (of voor) me gezeten hebt...  ::)

Net zomin dat jij weet hoe hard ik reed ten tijde van het ongeluk...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

EdenAli

nou nou we gaan mekaar niet veroordelen over elkaars rijstijl ik kwam deze foto toevallig op het internet tegen en vond het gewoon zonde van zo'n mooie auto om die aan gort te rijden.
Niet om een discussie uit te lokken over hoe sommige rijde4n

greetz Ed

Pollux

En de een verknoeit een auto door ermee te racen (al dan niet op openbare weg vergezeld van vrachtwagens...)

Als jij daarmee bedoelt wat ik denk zou ik voorlopig even uit mijn buurt blijven...  >:(

Ter info:  als jij 130 km/uur rijden op de snelweg racen noemt? Ach, met dat slakketempo wat jij aanhoudt is 130 km/uur natuurlijk racen ja  :-X
Punt blijft wel staan dat iedereen op z'n eigen manier met z'n spul omgaat en om daar nou weer op badinerende toon op te reageren...

Is toch niet zo moeilijk?!Gewoon de fileberichten volgen ;D

Reitse

Citaat van: Pollux op 20-05-2006 18:21:19

Is toch niet zo moeilijk?!Gewoon de fileberichten volgen ;D
hehe valt zeker wel op dat er op de A28 bij Groningen eigenlijk nooit file staat he ;D

Pollux

Neuh.....vindt ik niet zo gek,het hoogste percentage werklozen zit daar...

geen woon /werkverkeer he ;D

Reitse

Citaat van: Pollux op 20-05-2006 19:21:51
Neuh.....vindt ik niet zo gek,het hoogste percentage werklozen zit daar...

geen woon /werkverkeer he ;D
Luxe-leven he :) ééns per maand bij de Sociale Dienst je uitkering scoren en verder lekker met je reet in het zand liggen ;D

Turbobiker

Ik vind het wel humor wat die jongens van Hunter doen. Ze zullen zeker geen 'nog bruikbare' wagens pakken, heus wel modellen die het economisch niet meer waard zijn om op te knappen. En als je dan toch een partijtje gaat rammen, kun je net als op de openbare weg maar beter in een Volvo zitten. Dat hebben die koppige Friesen/Friezen dan wel begrepen ;)
De Tussenpaus

flap

lijkt mij ook wel wat; in volvo's crossen.

ik vind het eigenlijk wel reclame, en hoe meer er aan gort gereden worden, hoe waardevoller de mijne wordt 8)

hunter2

Citaat van: Turbobiker op 20-05-2006 20:02:31
Ik vind het wel humor wat die jongens van Hunter doen. Ze zullen zeker geen 'nog bruikbare' wagens pakken, heus wel modellen die het economisch niet meer waard zijn om op te knappen. En als je dan toch een partijtje gaat rammen, kun je net als op de openbare weg maar beter in een Volvo zitten. Dat hebben die koppige Friesen/Friezen dan wel begrepen ;)

En zo is het ook natuurlijk, bv de C70 waar ik nu met race had het hele front inc schutboard er scheef voor stond ;) was niet meer te repareren,zaten ook knikken in vloer en dak.
Dus alle onderdelen eruit en een kop van een 850 er voor lassen en rijden.
Wij zijn natuurlijk ook niet gek om met een goeie 850/c70 te
racen.

Op deze manier krijgt zo`n C70/850 nog een waardig afscheid ipv meteen in de schrootbak.

Maar voor die gene wie het wel intereseert zondag rijden we op Sint Maarten NH en maandag op Kollum FRL.
Dan kun je met eigen ogen zien dat het allemmal wel wat mee valt en het in pricipe toch gaat wie het snelste 10 ronden uitrijdt.

HUNTER PARTS

italia

We hebben de foto trouwens al in februari geplaatst.......

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=11971.0

EdenAli

Sorry hunter dat had ik er niet van begrepen dan geef ik je gelijk hoewel ik het dan toch wel jammer vind.