zoek het verschil

Gestart door Eugene, 23-05-2006 13:41:18

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Zijn wel mooie velgen!

Heb je geen goede foto van de zijkant van je wagen, dan kan er misschien ff een shop gemaakt worden met die velgen.

Eugene

Citaat van: elianmars op 27-05-2006 09:34:06
Zijn wel mooie velgen!

Heb je geen goede foto van de zijkant van je wagen, dan kan er misschien ff een shop gemaakt worden met die velgen.

Marcel, Thnx voor het aanbod.

Ik ben vanmorgen naar Den Haag gereden om 3 velgen op te halen. 2 hadden er de gebruikelijke sporen en wat stoeprandschade, de 3e zat een flinke veeg in. Voor dat geld kon ik ze niet laten liggen.... €150 :o

Ik ben nu opzoek naar een 4e, zodat ik een complete set heb. Die spuit ik dan iets donkerder dan dat ze nu zijn. Mayb dezelfde kleur als Marc zijn Pegs (Black Chrome?).

Dalijk gooi ik er vff 2 onder aan 1 kan en dan maak ik wel een fototje ;)

If it's not blown, it sucks...

Rudy-M

Black Chrome Pegs? Is daar een foto van? Met dat idee loop ik al een tijdje, sinds ik die Black Chrome Thors onder een V70N heb gezien.

Trouwens, 150 euro voor 3 Tritons is niet verkeerd! Laat je ze wel nakijken of er niks mee is, anders dan wat je nu al geconstateerd heb? Als het alleen maar die oppervlakkige schade is dan ben je een grote mazzelaar. Zeker als je de prijzen ziet van de Tritons.

Alleen nog nummer 4 voor een leuk prijsje zien te vinden 8)

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Die wielen die Marc onder de auto heeft zijn geen black chrome. Zijn wel erg mooi/apart gespoten. Hij heeft wel een setje black chrome pegs in zijn showroom staan.  :)

Eugene

Citaat van: fearless op 27-05-2006 17:17:59
Die wielen die Marc onder de auto heeft zijn geen black chrome. Zijn wel erg mooi/apart gespoten. Hij heeft wel een setje black chrome pegs in zijn showroom staan. :)

Hij vertelde mij dat hij die black chrome had laten spuiten ::)

fearless

Citaat van: eugene op 27-05-2006 17:19:07
Citaat van: fearless op 27-05-2006 17:17:59
Die wielen die Marc onder de auto heeft zijn geen black chrome. Zijn wel erg mooi/apart gespoten. Hij heeft wel een setje black chrome pegs in zijn showroom staan. :)

Hij vertelde mij dat hij die black chrome had laten spuiten ::)

Ok, ze zijn wel erg mooi gespoten. Maar vind het niet echt black chrome. Als je ze bijv. vergelijkt met de wielen onder een V70 black saphire zijn ze niet echt black chrome. En die pegs bij hem in de showroom glimmen ook een stuk meer.  ;D

Maar ik laat hem zelf wel reageren wat de kleur is. Laat me er verder maar niet over uit.  ;)

Eugene

ff snel een foto... Ik maak zo even wat betere ;)

Rudy-M

Zo, gaaf man!

Mehn, ze zijn mooi, maar dat is inderdaad geen Black Chrome, zoals Fearless dat al zei.
Dit zijn Black Chrome Thor velgen:

In het echt komen ze beter uit, natuurlijk. Chroom met een diepe zwarte glans 8)

Maar dit is Eugene zijn draadje, en die Tritons zijn super 8)

Eugene

elianmars

Heb je nou niet eens ff de moeite genomen om ook de slotbouten er in te draaien?  ::) ;D ;D

Staat goed, man!!

Ik vind ze zelfs in deze lichte kleur heel mooi bij de kleur van je wagen staan  8) 8)

Eugene

Thnx 8)

hahaha, tja...

Liever lui dan moe ;D

Ik vind ze in deze lichte kleur met de minuut mooier, maar denk dat als ze iets donkerder zijn, dat het nog mooier staat....

Zou jij die velgen iets donkerder kunnen shoppen? (een van de 2 pics waar de auto helemaal op staat)

elianmars

Beetje late reaktie, sorry (ben er lekker ff tussenuit geweest)

Zo zijn ze nu:

En zo denk ik dat ze in black chrome tonen:

Ik heb trouwens onder m'n andere wagen ook black chrome:

(Ik heb de rest van m'n wagen maar weggeknipt  :P ;D)

Eugene

ja, das stukken beter dan dat lichte zilver...

Ben al begonnen aan de eerste velg. Hij is bijna klaar om te spuiten ;D

elianmars

Ik zie nu trouwens dat je aan deze kant van je wagen de voorheen groene deurhendel aan de achterdeur hebt zitten  ;)
Aan de bijrijderskant zit-ie aan de voordeur  :P