ff voorstellen

Gestart door zopa, 23-05-2006 23:59:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eugene

Als je voorbumper te laag is, wil ik wel ruilen met je voor een origineel T-5 Exemplaar. Eventueel in de juiste kleur gespoten ;)

;D


Wat een berg aanbeidingen :P

If it's not blown, it sucks...

zopa

#31
Citaat van: eugene op 24-05-2006 23:44:21
Als je voorbumper te laag is, wil ik wel ruilen met je voor een origineel T-5 Exemplaar. Eventueel in de juiste kleur gespoten ;)

;D


Wat een berg aanbeidingen :P

ja dan gaat er gelijk de achterspoiler af, dan is ie qwa gewicht ook weer in balans
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

GermanR

Stalen wielen er onder en je hebt een wolf in de bekende schaaps kleren ;D

zopa

#33
Citaat van: GermanR op 25-05-2006 00:41:37
Stalen wielen er onder en je hebt een wolf in de bekende schaaps kleren ;D

heheh oke ik zal het maar bekennen, hij gaat gewoon naar de sloop volgende week, wilde alleen het motortjuh voor in me amazon te proppen, moet passen tog, allemaal volvo

Nee alle gekheid op een stokje, reden dat ik hem kocht is dat het al een wolf in schaapskleren is af fabriek toch......

ik ben 50 jaar en tot mijn 49e dacht ik altijd Volvo is een ouwe lullen auto, misschien heeft topmodel 100 pk en dan houd het wel op.

ik denk dat 99% van alle nederlanders dat zo ziet, ik zag reactie van jeugd in golfjes en crx-en deze week wel, als ik keer gas gaf.

ze kijken echt  ??? van dit kan tog niet waar zijn.

sommige ouwe Masarati's hebben ook dat wolf in schaapskleren effect.
alleen als je dan naam Masarati leest op de auto weet je gelijk, ook als leek, owja die zijn snel.

sommige hier reageren vaak van, ze zien wel aan de kleur dat het een R is, maar das misschien 1% van de mensen, meeste weten echt niet dat volvo een snel model heeft, Volvo staat bij mensen bekend om , groot, veilig, zwaar en duur.

Ik ben ook alleen maar hier achter gekomen omdat ik een neef heb met een Impreza WRC STI, die me vertelde dat hij regelmatig wordt ingehaald door een T-5R vooral 80 - 120 km/uur sprint kan de subaru niet echt mee, dus hijs al bij dealer geweest voor het nieuwe model met de 2,5 liter motor die wel veel koppel heeft onderin.

alleen het idee van snelle auto voor weinig geld is daar ook verdwenen, dik 52.000 euries vragen ze ervoor
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

Turbobiker

Citaat van: zopa op 25-05-2006 00:47:25
Ik ben ook alleen maar hier achter gekomen omdat ik een neef heb met een Impreza WRC STI, die me vertelde dat hij regelmatig wordt ingehaald door een T-5R vooral 80 - 120 km/uur sprint kan de subaru niet echt mee, dus hijs al bij dealer geweest voor het nieuwe model met de 2,5 liter motor die wel veel koppel heeft onderin.

alleen het idee van snelle auto voor weinig geld is daar ook verdwenen, dik 52.000 euries vragen ze ervoor

;D ;D ;D 8)
De Tussenpaus

GermanR

Was toen de tijd toch nog 55.000 gulden meen ik. voor de impreza 555.  :o

zopa

Citaat van: GermanR op 25-05-2006 18:22:03
Was toen de tijd toch nog 55.000 gulden meen ik. voor de impreza 555.  :o

idd zoiets hangt me ook bij, dus 2,2 factor duurder, trouwens net geklokt 80 - 120 km/uur in
3.2 seconden, niet slecht voor 12 jaar oud gebakje.
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

zopa

#37
paar foto's gemaakt, dus ff hier zetten:

onder de motorkap



gaatje voor (groene) lampje op accu, is geen succes, dus komt weer een nieuw stukkie traanplaat op



kentekenplaat zat 2 mm scheef, dat stoorde me, dus ff recht gezet



tomtom erin



en dan nog maar 1 van de buitenkant gemaakt na het wassen



en ik begin al te wennen aan de "karrewielen" zoals ik alles noem groter dan 16"




Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

Zippo

Mooie KAR! ;D
Alleen de grille vindt ik minderrrr  ;)

zopa

Citaat van: Zippo op 30-05-2006 14:23:34
Mooie KAR! ;D
Alleen de grille vindt ik minderrrr  ;)

zat er aan te denken zo'n mooie nieuwe met logo en al op te zetten, maar dan is ie weer 13 in dozijn Volvo, deze zie je idd niet zo vaak, chrome randje zou ook nog kunnen.:)
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

Zippo

Citaat van: zopa op 30-05-2006 14:28:51
Citaat van: Zippo op 30-05-2006 14:23:34
Mooie KAR! ;D
Alleen de grille vindt ik minderrrr  ;)

zat er aan te denken zo'n mooie nieuwe met logo en al op te zetten, maar dan is ie weer 13 in dozijn Volvo, deze zie je idd niet zo vaak, chrome randje zou ook nog kunnen.:)

Chroomrandje maakt 't net ietsje meer af in combinatie met de velgen!!  ;)

zopa

#41
Citaat van: Zippo op 30-05-2006 14:30:44
Citaat van: zopa op 30-05-2006 14:28:51
Citaat van: Zippo op 30-05-2006 14:23:34
Mooie KAR! ;D
Alleen de grille vindt ik minderrrr  ;)

zat er aan te denken zo'n mooie nieuwe met logo en al op te zetten, maar dan is ie weer 13 in dozijn Volvo, deze zie je idd niet zo vaak, chrome randje zou ook nog kunnen.:)

Chroomrandje maakt 't net ietsje meer af in combinatie met de velgen!!  ;)

ja zat ook al ff te fotosjoppe, om wat ideetjuhs op te doen alleen nadeel van verlagen is behalve drempels ook dat ie zo gruwelijk lang gaat lijken



of je moet alleen voor verlagen, maar dan doet ie me denken aan zo'n duits merk weer :(



al ooit iemand verstelbare hydrolische vering er ingebouwd, dan drempel probleem opgelost, maar hoe is de wegligging met die USA blingbling veren ??
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

why-not

je auto ziet er goed uit ;D

maar waar is die traanplaat boven je accu voor?

Zippo

KW-set werkt goed  :-*
lucht weet ik niet!
Voor vrachtauto's werkt 't perfect........ waarom niet voor personenauto.....

Mooi geshopt trouwensssss ;D

zopa

#44
Citaat van: why-not op 30-05-2006 15:04:40
je auto ziet er goed uit ;D

maar waar is die traanplaat boven je accu voor?

Jou naam geeft het antwoord eigenlijk al :) why not,

of om brood op te leggen, smeert makkelijker (voor de mensen die vinden dat het onder de motorkap zo schoon moet zijn dat je er een broodje moet kunnen eten.) ;D

neej, tis gewoon een lelijke accu, dus zo ontrekt hij hem uit het zicht en het lijkt alu traanplaat, maar is het niet hoor (kortsluiting)

zit er zwaar aan te denken een "Gel" accu erin te zetten, niet vanwege het lichtere gewicht, maar die zien er ook mooier uit. ;)
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud