mmmh het word erg (het levensverhaal van de FH-Hl-)

Gestart door EdenAli, 25-05-2006 08:38:29

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Citaat van: EdenAli op 04-05-2011 19:53:49
Even een leuk berichtje tussendoor.
Ik heb vandaag de toezegging gekregen van T5-R stoelen mag ze maandag ophalen.
Heb nog even onder de oude stoelen gekeken en zie maar drie draaden lopen richting onderkant stoel.
Dus gaan we het forum maar weer eens doorspitten van hoe en wat ik het aan de praat krijg.
Tips en tricks welkom.

De oude stoelen komen hier terzijde tijd te koop.
Ja zeg je was sneller als mij ik had er ook al op gereageerd had het ook wel een leuk projectje gevonden ;D
moet je even een kabeltje van onder je dash trekken is bij mij ook zo gedaan ;)
groet Jeroen.

EdenAli

Gaan we mee bezig
Vandaag even op tijd klaar met het werk dus mijn uitje op de sloop was verzekerd.
Staat dus bij Stegeman 2x een estate kleur topicgreen en een black stone.
1 ligt het blok er nog in maar erg vettig plaatwerk ziet er zo te zien nog mooi uit.
2 keer bekerhouders erin trouwens.
Ik zal eens een keer een fototoestel meenemen keer een paar plaatjes schieten van wat er soms voor mooi/raar spul er staat.

ik heb een afdekkapje gescoord voor de linkerbuitenspiegel om aan de binnenkant van de auto af te dekken
Nu nog een keer de electrieke spiegel monteren en hebben we dat ook weer af.

Als eerst gaan we de stoelen werkend maken maandag ga ik ze ophalen dus ben ik te spotten vanaf Almelo naar Veldhoven en weer terug.
Volgens mij moeten de stoelen wel in een 854 passen anders moet ik met de Move...

Jeff

Stoelen passen zeker, heb een compleet 850 sedan interieur in de auto gehad! ;D Dus 2 stoelen passen dan ook wel haha
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

EdenAli

Ik krij net een beter idee :eusa_dance:
Ik verkoop de oude stoelen aan iemand uit de buurt van Eindhoven of ergens op de terugweg naar Almelo. ;D
En diegene help mij de electrieke stoelen werkend te maken. :eusa_whistle:

Jeff

Citaat van: EdenAli op 05-05-2011 16:12:16
Ik krij net een beter idee :eusa_dance:
Ik verkoop de oude stoelen aan iemand uit de buurt van Eindhoven of ergens op de terugweg naar Almelo. ;D
En diegene help mij de electrieke stoelen werkend te maken. :eusa_whistle:
Is ook een goeie deal natuurlijk! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

MrCain

Citaat van: EdenAli op 04-05-2011 19:53:49
Even een leuk berichtje tussendoor.
Ik heb vandaag de toezegging gekregen van T5-R stoelen mag ze maandag ophalen.
Heb nog even onder de oude stoelen gekeken en zie maar drie draaden lopen richting onderkant stoel.
Dus gaan we het forum maar weer eens doorspitten van hoe en wat ik het aan de praat krijg.
Tips en tricks welkom.

De oude stoelen komen hier terzijde tijd te koop.

Pin 1 = +
pin 3 = -
Pin 5 = diag

Dachtik....
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

EdenAli

Zoek het wel op eerst de zetels netjes maken.

Jeff

Citaat van: EdenAli op 05-05-2011 17:18:58
Zoek het wel op eerst de zetels netjes maken.
Ga je rijden zonder stoelen dan ;D
Anders Dirk even vragen, die heeft het ook al eens gedaan. Ik meen gewoon een kabel van de plus van de accu vandaan trekken, die ook zekeren. Dan kan je ze in ieder geval ook verstellen als je auto niet op contact staat.

EdenAli

Ik werk als biertrucker dus een kratje moet wel te tegelen zijn lijkt me ;D

Jeff

Citaat van: EdenAli op 05-05-2011 17:23:25
Ik werk als biertrucker dus een kratje moet wel te tegelen zijn lijkt me ;D
;)

grijzev70tdi

Citaat van: EdenAli op 05-05-2011 15:56:20
Gaan we mee bezig
Vandaag even op tijd klaar met het werk dus mijn uitje op de sloop was verzekerd.
Staat dus bij Stegeman 2x een estate kleur topicgreen en een black stone.
1 ligt het blok er nog in maar erg vettig plaatwerk ziet er zo te zien nog mooi uit.
2 keer bekerhouders erin trouwens.
Ik zal eens een keer een fototoestel meenemen keer een paar plaatjes schieten van wat er soms voor mooi/raar spul er staat.

ik heb een afdekkapje gescoord voor de linkerbuitenspiegel om aan de binnenkant van de auto af te dekken
Nu nog een keer de electrieke spiegel monteren en hebben we dat ook weer af.

Als eerst gaan we de stoelen werkend maken maandag ga ik ze ophalen dus ben ik te spotten vanaf Almelo naar Veldhoven en weer terug.
Volgens mij moeten de stoelen wel in een 854 passen anders moet ik met de Move...

Heb je nog gezien bij de sloop. Was met een monteur mee voor een voorscherm van een suzuki. Staat ook nog een compleet afgeleefde DOP. Zal ook gesloopt worden denk ik.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

EdenAli

grijzev70tdi

Ooow zal ook maar zo kunnen. Maar ik denk als je hem vraagt mag ik dit of dat er even afhalen dat het wel mag ;)

EdenAli

Misschien het dashboardkastje omruilen heb ik alles van nep hout

grijzev70tdi

Citaat van: EdenAli op 06-05-2011 19:14:18
Misschien het dashboardkastje omruilen heb ik alles van nep hout

Dat kun je nog doen ja. Vooor de rest zit er ook geen fatsoenlijk onderdeel meer aan (zitten ook al paar andere dingen in een andere 850 van de verkoop :eusa_shhh:)