Volvo V70 Classic T5 icm awd

Gestart door wsmiet, 26-05-2006 10:49:32

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Joris_Scholte op 27-05-2006 11:15:15
Had hpetak niet een probleem met zijn AWD afgelopen jaar...?

Yep hpetak de visco en haakse overbrening (2x). De broer van Johann, Rudi heeft al een nieuwe visco, MrT (visco), Will (hele aandrijflijn) en ik vergeet er vast nog wel een paar.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Citaat van: mehn op 27-05-2006 11:29:30

Yep hpetak de visco en haakse overbrening (2x). De broer van Johann, Rudi heeft al een nieuwe visco, MrT (visco), Will (hele aandrijflijn) en ik vergeet er vast nog wel een paar.

:o :o :o :'( :'( :'(

iemand een R awd kopen?

;) Ok dat zijn er een paar, maar goed dat is wat ik al zei het is een (voor Volvo) geavaneerde auto.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rudi

Tsja,als we alle nadelen van onze Volvo's moeten gaan opsommen ben ik bezig tot vanavond ::)

Ik ben wel blij met de AWD,tenminste zolang die heel is.Dat geld voor elke auto,de meest dure auto heeft zijn zwakke punten,dan kan je de M5 en RS4/RS6 ook wel in de shredder gooien...

Ik heb altijd een auto gewild met 4WD,en die heb ik nu,jammer dat die hele aandrijflijn zwak is,maar daar kan ik niks meer aan veranderen.Als het kapot is laat ik het maken,kan ik het niet meer betalen dan gaattie de deur uit....wat belangrijker is dat je je droomauto gevonden hebt,alle kosten neem je dan voor lief...

Wat veel mensen niet doorhebben is dat je veel plezier kan hebben met AWD,en dat maakt veel goed.
Dr.Go-Fast...

Rayman

Citaat van: Rudi op 27-05-2006 13:44:20
Ik ben wel blij met de AWD,tenminste zolang die heel is.

;D...

Zolang deze heel is... ;D ;D ;D

Laserblue

Wat veel mensen niet doorhebben is dat je veel plezier kan hebben met AWD,en dat maakt veel goed.

;)

Eugene

Citaat van: mehn op 27-05-2006 11:29:30

en vergeet Hugo niet....

If it's not blown, it sucks...

Eugene

Tsja,als we alle nadelen van onze Volvo's moeten gaan opsommen ben ik bezig tot vanavond ::)

Ik ben wel blij met de AWD,tenminste zolang die heel is.Dat geld voor elke auto,de meest dure auto heeft zijn zwakke punten,dan kan je de M5 en RS4/RS6 ook wel in de shredder gooien...

Ik heb altijd een auto gewild met 4WD,en die heb ik nu,jammer dat die hele aandrijflijn zwak is,maar daar kan ik niks meer aan veranderen.Als het kapot is laat ik het maken,kan ik het niet meer betalen dan gaattie de deur uit....wat belangrijker is dat je je droomauto gevonden hebt,alle kosten neem je dan voor lief...

Ik ben het volkomen met je eens, ik maakte alleen een opmerking dat de aandrijving gewoon erg zwak is. En dat dit voor iemand die niet perse een 4WD wil, toch een punt is om mee te nemen in zijn beslissing.

If it's not blown, it sucks...

Laserblue

ach, ik zag gisteren nog iemand die van een rode S60R awd een fwd maakte :-X ;)