meguiars-forum!

Gestart door Zippo, 27-05-2006 06:48:25

Vorige topic - Volgende topic

Ties

Ziet er netje uit Marco, gebruik je voor je bumperhoezen ook meguiars?

Frans Harkema

Citaat van: elianmars op 23-09-2006 23:07:55
Ik gebruik ook al dat Meguiars-spul.

Het enige waar ik zo van baal, is dat de wagen nooit langer dan een dag helemaal mooi staat te blinken.

Of het gaat regenen, of er vliegt een zwerm van die schijtvogels over, of de bomen naast de wagen gooien van die k*lere-kleefzooi op de wagen, of, of, of..........  :eusa_wall: :eusa_wall:

Dan hebben we het nog niet gehad over stof, stof, stof. Daar valt niet tegen te poetsen. Zelfs onder mijn carport ligt mijn auto na één nacht weer vol.  :-\

Sbv

Lang leve een garage dan maar. Heb gisteren alleen het stof maar afgespoeld en de vliegen weggepoetst

denkweb

Citaat van: DCCCL op 23-09-2006 23:28:44

Dat waren geen vliegjes maar de cijfers en letters van je kentekenplaat ;)

RonnieDuck

Daar de Ray-touche steeds gelieverd wordt en daarmee ook de prijs stijgt heb ik zelf maar even een drie stappen beurtje gegeven.

Zonde dat de glans niet zo over komt op de foto's want die 32 jaar oude lak is zo super mooi metallic!!

Mijn poging!!

Tijd voor wat banden zwart!

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Ties

Wat een mooie glimmert! Echt goed spul man dat meguiars!
Maaruh, turbo wielen zouden er ook mooi onder staan denk ik.

Gmid

Ron! Goed bezig joh! Wat een extreem gave kleur en wat krijgt ie een natte glans.
Volvo C30 '12

RonnieDuck

Citaat van: Ties op 16-03-2007 12:19:42
Wat een mooie glimmert! Echt goed spul man dat meguiars!
Maaruh, turbo wielen zouden er ook mooi onder staan denk ik.

Neu denk het niet! De auto is nog geheel origineel en zo wil ik hem graag houden. 18 april is ze jarig en wordt ze 32. De B27E motor loopt nog steeds op benzine, alleen met loodvervanger ipv gelode. Daar ik 15 april met de varfard meerijdt zal rond haar verjaardag net de 157dkm gepasseerd zijn.

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Ties

feliciteer haar maar alvast  ;D

Marc O.

Citaat van: RonnieDuck op 16-03-2007 12:16:57

Volgens mij had de bouwer van die woningen op de achtergrond een overschotje zwarte schoorsteentjes :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 16-03-2007 22:33:46
Citaat van: RonnieDuck op 16-03-2007 12:16:57

Volgens mij had de bouwer van die woningen op de achtergrond een overschotje zwarte schoorsteentjes :D

Nou,  inderdaad! Dat zijn er wel heel erg veel, zeg!  :o

Die wagen ziet er nog mooi uit, Ronald!! Mooie kleur!  8)