Project C70 2.5 Turbo

Gestart door 850 T5 Freak, 28-05-2006 17:59:22

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

heb nu een tijdje met een Sgear turbo meter rond gereden maar ben deze beetje beu geworden, namelijk: het is de 3e meter al  ::) 1e meter lekte, 2e meter ging de naald heel schokkerig en deze laatste lekt ook weer intern en met gas los dan komt er een ratel uit  :eusa_wall:  :eusa_think: (overigens wel garantie hoor  ;)) maar goed ik wil nu iets beters, ik kwam nu uit op het merk Raid HP, heb er veel goede reviews overgevonden dus ik denk probeer deze maar eens  :) voordeel van deze meter is dat je tevens ook je Voltage meet en er komt geen luchtslang meer van te pas die je op de meter moet aansluiten. Dit is erg handig omdat je maar weinig plek hebt om deze luchtslang tussen het dash. te friemelen  :) hieronder wat foto´s en uitleg

hoe het eerst was:

er wordt nog wel gebruik gemaakt van de luchtslang maar deze komt nu op een aparte druksensor uit die ik gewoon onder het dashboard heb geplaatst, er zat ook een soort luchtfiltertje bij het pakket dus deze maar gelijk tussen gezet:

ik heb mij kapot gezocht naar een kant en klare a-stijl meterhouder voor een C70, maar helaas nergens te vinden dus ik heb het zomaar opgelost...... het zit goed stevig en beter als de vorige situatie:

in het midden van de meter zie je dus je voltage en deze wisselt om de zoveel tijd naar bar, in de meter linksonder zie je oranje blokjes, deze gaan langs de rand omhoog naar groen en rood hoemeer druk je maakt  :D ziet er best coowl uit moet ik zeggen!!!

en nog even onder de kap bezig geweest, voor 100 euro aan samco slangen erin gedaan en verzaagd zodat de IC buis eindelijk mooi recht loopt en niet meer tegen de gallerij loopt te schaven  :eusa_dance:

dus.... what's next?  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

daytonawim

Dat roestige plekje op de houder van de stuurbekrachtigings pomp mischien :-)

Verder ziet er tof en gelikt uit hoor.

)()()sT

Ik vind het wel een mooi plekje voor de turbodrukmeter :)
Misschien had je het al eens gepost Dave, maar ik had het nog niet gezien  :eusa_angel:

Zorgt voor inspiratie, ik zat ook wel eens te denken aan een meter maar wist nog niet zeker waar.

elianmars

Metertje ziet er goed uit zo! Wel een nieuw speakerroostertje monteren, hè  ;)

En die motorruimte........   :o :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

Laserblue

Eerlijk gezegd vond ik de eerste oplossing mooier  :-\

Motorruimte is wel chique  :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

850 T5 Freak

vond ik in het begin ook, maar tijdens het rijden is het niet echt een stabiel iets helaas  :-\ dus vandaar deze oplossing. In de toekomst wil ik de stijlen laten bekleden met alcantara zoals de deurpanelen, denk dat het dan nog mooier is  :eusa_think:

Laserblue

Citaat van: 850 T5 Freak op 04-10-2008 17:53:37
vond ik in het begin ook, maar tijdens het rijden is het niet echt een stabiel iets helaas  :-\ dus vandaar deze oplossing. In de toekomst wil ik de stijlen laten bekleden met alcantara zoals de deurpanelen, denk dat het dan nog mooier is  :eusa_think:

Dan zou ik zelf een podje poly-en, net zo als tweeterpods ;)

big ben

Dave,

Dat ziet er erg mooi uit 8) TOP!.............. knappe kar 8) :P

850 T5 Freak

en ondertussen een donkergrijs bovenstuk van het dashboard geregeld dankzij Misha  :eusa_dance: wel coowl een two-tone dashboard  8)

C.speaker komt nog wel terug hoor, maar tis niet 1 2 3 terug gebouwd zoiets achteraf  ;D

Laserblue

Je sprokkelt het wel bij elkaar hè?  ;D :eusa_clap:

850 T5 Freak

langzaam maar zeker komt het allemaal goed  :P

Duell

Om je vingers bij af te likken  :eusa_drool: :eusa_drool:
Maar waarschijnlijk wordt ie straks gewoon helemaal zwart, vind dit ook al mooi.

850 T5 Freak

gaat weer geld kosten  :eusa_wall:

en zoals gewoonlijk tegenwoordig, geen briefje achtergelaten: van sorry ik heb tegen uw wagen aangereden de verzekering regelt het wel verder :-\

Eugene

Oei, das balen :-\

Idd schandalig dat de dader zich niet gemeld heeft...

Geen camera's op/ bij die perkeerplaats toevallig?

If it's not blown, it sucks...

hvdmountain

Citaat van: 850 T5 Freak op 10-11-2008 21:56:37
gaat weer geld kosten  :eusa_wall:

http://i53.photobucket.com/albums/g47/volvo850turbo/10112008042.jpg

en zoals gewoonlijk tegenwoordig, geen briefje achtergelaten: van sorry ik heb tegen uw wagen aangereden de verzekering regelt het wel verder :-\

Gevalletje Waarborgfonds