Project C70 2.5 Turbo

Gestart door 850 T5 Freak, 28-05-2006 17:59:22

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Keurig Dave!  Jij zult nooit meer last hebben van kapotte slangen, super.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

850 T5 Freak

Citaat van: fbm op 08-10-2006 12:55:33
Mooi man! Kan je er niet meer laten maken voor ander? weet zeker dat er meer dit willen.

dankje  :) uhm ik kan het wel regelen natuurlijk, maar het duurt wel even voordat het klaar is (originele slang kost +- €85, siliconehose koste totaal €45) maar het is wel de moeite waard  ;) . Ik laat het namelijk door een kennis van me doen! dus IEMAND intresse? pb me maar en we komen er wel uit  ;D

Gr Dave

en zo ziet het er gemonteerd uit:

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

850 T5 Freak

En de inmiddels standaard motorrubber van Powerflex kan natuurlijk niet ontbreken  ;D

850 T5 Freak

weer aan het hobbyen geweest  :eusa_angel:

fearless

Ziet er netjes uit. Bling.  :eusa_dance:

Enne mooie oranje 21W lampjes heb jij.  alleen het onderdeel nr. klopt niet meer.  ;)

850 T5 Freak

heel oud doosje  :P geloof me  ;D

850 T5 Freak

OK, polijsten is klaar, de Powerflex zit erin, morgen uitproberen  :)

Turbobiker

Gaat super met die wagen van je! Weer een prachtprojectje! (en vele kleintjes maken een grote!) :eusa_clap:
De Tussenpaus

Emiel

Knap hoor, ik heb daar echt geen geduld voor!

Nog gefeliciteerd met de overwinning van Tony Elais gisteren....

M a r c

stapje voor stapje ben je een mooie wagen aan het maken Dave, geweldig oog voor detail, my style!  :eusa_clap:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Jeroentjuh

Goed bezig hoor, ziet er toppie uit  :eusa_clap:

850 T5 Freak

En ondertussen heb ik EINDELIJK een CD-speler  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: YEEEEH  :eusa_shifty:

Na veel zoeken testen vergelijken etc,etc,etc ben ik op de pioneer DEH-P6800MP gekomen! de oude volvo cassette speler was leuk in het begin maar na een tijdje begon het wel vervelend te worden, en d8 nu is het tijd geworden. Ik wou eerst eigenlijk een originele cd speler van Volvo maar vond deze beetje erg duur  :-X maar goed deze pioneer ziet er prima uit in de 850 past er best goed bij, de display verlichting heb ik omgezet naar groen zodat het er nog beter bij past!!! en gelijk speakers gekocht voor in de voordeuren, nu begint het wat te worden  :P.

en eindelijk wat gevonden op het vervelend gedoe met het uiterst sturen  ;D op advies van Marc de stuuruitslagen van een C70 99' gekocht, binnenkort ff erop zetten.

(als er iemand deurpaneelspeakerroosters heeft liggen (voor+achter) pb me dan  ;))

850 T5 Freak

volgens mij gaatdit niet lukken ofwel? ik zie namelijk geen popnagels op de bestaande stuuruitslag, ze zitten erop geklemt lijkt het wel  :eusa_doh: moet ik zelf gaatjes boren ofzo? iemand een idee?

@®-

Citaat van: 850 T5 Freak op 19-12-2006 12:37:09
volgens mij gaatdit niet lukken ofwel? ik zie namelijk geen popnagels op de bestaande stuuruitslag, ze zitten erop geklemt lijkt het wel  :eusa_doh: moet ik zelf gaatjes boren ofzo? iemand een idee?

http://i53.photobucket.com/albums/g47/volvo850turbo/Stuuruitslagen002.jpg

Dit is een draagarm van het eerste type, de stuuruitslag begrenzers die je nu hebt gekocht zijn voor het tweede type draagarm (deze zijn er vanaf modeljaar 1995 meen ik).

850 T5 Freak