Triton kleur onder een Bordeax 850

Gestart door Eugene, 29-05-2006 17:58:02

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: haRtC70 op 09-06-2006 21:49:42
Citaat van: Jeroentjuh op 09-06-2006 21:46:14
En de velgen al uit elkaar gedraait en de randen aant polijsten?  ;D

Daar zit ik ook hart aan te denken...

Hoe doe jij dat Eugene? Schroef je ze uit elkaar of blaas je de verf er gewoon zo over?

Ik heb 1 velg nu uit elkaar. Je moet er wel een speciale dop voor kopen. 8mm Torx, maar dan wel met 12 tandjes. Ook heel voorzichtig zijn, want ze kunnen goed vast zitten. Heb al een verhaal gelezen waarbij de schroefjes zijn afgebroken :-\

100 euro is een beetje weinig :P , maar dit is wel weer een eventuele optie. Iemand zoeken die 3 goeie heeft en 1 beschadigde. 1 nieuwe kopen, en de beschadigde overkopen :)

If it's not blown, it sucks...

breakman

ik vind ook 65 % het mooiste. Origineel is ook mooi ma zo een titankleur heeft toch wel iets speciaal en 45% is zo van niet kunnen kiezen en 100% is er een beetje over bij bordeaux denk ik. Nu ja jij moet kiezen  ;)

M a r c

Die boutjes moet je nadien wel op 'moment' vastzetten!  Ik meen 26Nm.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 10-06-2006 12:59:45
Die boutjes moet je nadien wel op 'moment' vastzetten! Ik meen 26Nm.

aha, dan moet ik ergens een momentsleutel zien uit te halen.

Jeroentjuh

En siliconenkit ertussen neem ik aan, anders gaan ze lekken....

Eugene

Citaat van: Jeroentjuh op 10-06-2006 13:11:25

De band blijft vol als de 2 delen uit elkaar zijn. Ik zal straks ff een foto maken ervan.

@®-

Citaat van: Jeroentjuh op 10-06-2006 13:11:25
Ik zou er eerder een druppeltje LocTite tussen doen.

M a r c

Moeten gewoon koud op elkaar zonder allerlei prut ertussen, daar krijg je alleen maar onbalans van.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Jeroentjuh

Citaat van: M a r c op 10-06-2006 17:55:28
Moeten gewoon koud op elkaar zonder allerlei prut ertussen, daar krijg je alleen maar onbalans van.

Ik d8 dat het een echt 2/3 delig wiel zoals hieronder was, daar moet je toch eg wel kit tussen doen  ;)

Maar bij de Triton haal je dus al1 het hart eruit, het gedeelte waar de band op ligt is een compleet deel?

fearless

Eugene

Jup, zoals bij de onderste foto Jeroen. Het Hart gaat er uit en dan blijft het "luchtdichte deel" gewoon intact.

Eugene

Nu ik het topic weer toevallig teruglees kan ik weer een update posten ;)

Ik heb een 4e velg gevonden. Dus de set is compleet (thnx Maikel voor de tip). Alle boutjes zijn er in 1 stuk uitgekomen, dus dat is gunstig. Er was namelijk in Amerika iemand waarbij een aantal boutjes waren afgebroken :-\

Aangezien de winter voor de deur staat zullen ze er in het voorjaar pas onder komen. Zodoende heb ik genoeg tijd om ze te schuren en spuiten. Tegen die tijd zal het rubber op de titans wel ver weg zijn. Dan kunnen die worden opgeknapt en worden dat mijn wintervelgjes :-X

Eugene

Om maar weer eens een "oud" draadje op te halen....

Weet iemand de kleurcode van de Tritons?

haRtV70R

[move][/move]

fearless

Citaat van: Eugene op 29-12-2006 21:41:05Weet iemand de kleurcode van de Tritons?

Doe maar kleur code 930 zilver.  :eusa_dance: