Kooptip 850R !!

Gestart door MarcoV, 30-05-2006 21:55:08

Vorige topic - Volgende topic

pac

Citaat van: FGG op 31-05-2006 08:47:46
Erg mooie auto, die R. Persoonlijk vind ik 't lichte berkenhout mooier dan het wortelnotenhout.

V.w.b. de Stilo. een kennis van mij heeft net zo'n Stilo ingeruild en het kon zo maar eens dezelfde zijn. Ik heb een kleine afbeelding ervan en 't kenteken lijkt 't zelfde ???:

Ellende, die Stilo's. Rammelbakken en zuipschuiten. Ik denk dat ie hier ernstig spijt van krijgt :(

Ik ben bang dat ik met de bovenstaande zin eens moet zijn. Ik ken weinig mensen die een Stilo hebben en diegene die ik  ken zijn er niet tevreden over. Ik zou hem weer terug inruilen voor een Roffel

Erik_M.

Citaat van: MarcoV op 30-05-2006 21:55:08
Goede vriend van mij heeft z'n volvo 850R estate ingeruild. Staat nu te koop bij Autodeal in Voorschoten, zie onderstaande link, lijkt me een mooie prijs voor een heel mooie 850R!
MarcoV ;)

Inderdaad Marco,  jammer dat Rob de R weggedaan heeft.  Afgelopen zaterdag, toen we, zeg maar "afscheid namen"  :'(  van de R, leek het of 'ie de deal nog niet helemaal kon bevatten (stamelde iets van 'wat heb ik gedaan'   :o :o  ) Hoe gaat het nu met hem ? 

Eigenlijk moeten we Rob wat extra x meenemen naar meetings o.i.d. om 'm weer op het juiste pad te krijgen   :D

'k hoop toch dat 'ie R een beetje blij mee zal zijn.

gRoet
eRik

P.S.: Wat een reacties zeg, eigenlijk voorspelbaar    ;D

ed

Citaat van: MarcoV op 30-05-2006 22:39:16
Tja, hij wil misschien over een jaar of twee kijken voor een C70 dus wellicht is dit een noodsprong van korte duur ;D
Moet wel zeggen dat de fiat belachelijk compleet uitgevoerd is en zeker niet verkeerd rijdt!
Ook maar 60.000 gelopen dus veel kan er niet mis mee zijn, is ook keurig onderhouden bij een officiele fiatdealer. Ik hoop dat de 850 een goede nieuwe eigenaar krijgt want dit is echt een mooi ding.

MarcoV ;)

Ik zou daar maar niet teveel van uitgaan. Mijn broer heeft precies zo'n zelfde auto in de lease gehad voor één van zijn werknemers. Van ellende hebben ze die auto na een klein jaar uit de lease gehaald. Die auto had letterlijk meer in de garage gestaan dan erbuiten. De overige auto's waren Alfa's, dus ze zijn echt wel wat gewend wat problemen betreft.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

JCviggen

Citaat van: ed op 31-05-2006 11:51:05
Die auto had letterlijk meer in de garage gestaan dan erbuiten.

Dat bedoelen ze dus met close protection program
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

M a r c

Citaat van: MarcoV op 30-05-2006 22:19:08
Nee, gekocht in Breda, toen een paar jaar in belgie gereden, altijd in onderhoud geweest in nederland en toen weer ingevoerd. Is echt een mooie en snelle auto.

MarcoV

ps, dit is zijn nieuwe aankoop:  http://www.auto-deal.nl/index2.php?actie=details&id=746

Dan is ie er mooi op achteruitgegaan dan.....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

MarcoV

Dank voor jullie opbeurende reacties ;D, ik zal ze maar niet doorgeven en zoals Erik_m al meldde, we zullen hem veel volvo's laten zien de komende tijd!!

MarcoV ( die wel S70 blijft rijden )  ;)

Remko

ZONDE

ik heb ooit mijn T-5R ingeruild maar heb er nu nog spijt van :'( :'(

gelukkig heb ik R nu weer 1 ;D ;D ;D

IRH

FIAT, waar staat dat ook alweer voor... :-\..ow ja, Fiasco In Alle Typen... :-X

Taranis

Citaat van: IRH 855 op 31-05-2006 17:28:05

Ford In Achterstallige Toestand

En een Ford is al niets...  :-X

Laserblue

Citaat van: M a r c op 31-05-2006 12:12:09
Citaat van: mehn op 31-05-2006 07:59:38
Berken

En écht, geen plastic!

en echt mooi.
Ik zou het nog ruilen tegen mijn alu inleg ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Joris_Scholte

Citaat van: IRH 855 op 31-05-2006 17:28:05

Fix It Again Tony

why-not

Fiasco Italiano Automobilo Tramelanto   ;D  ;D

FolkerT5

owh owh owh daar kijgt ie zeker spijt van!
stilo's zijn al nie zo best (ik werk bij fiat dus ik weet er wel wat van ;)) en de abarth is toch wel het model wat het vaakst binnenstaat! en ook nog es met de raarste problemen! en dan helemaal de selespeeds, werkt in alfa al nie al te best en in fiat nog een stuk slechter!
maar ja zullen het maar op een blackout houden ofzo :P ;) ;D

Laserblue

Ach ik kreeg ook de tip om vooral geen V50 te kopen ;)

Overigens vind ik die Abarth wel een leuke auto :-X
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*