Een nieuwe Volvo rijder?

Gestart door Marcel v Meerbeek, 04-06-2006 20:24:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

big ben

Ik sla niet :D, je hebt mij fantastisch geholpen ;D ;D Ht werkt perfect!! (A.B.)

Roy V70R

Citaat van: big ben op 07-06-2006 16:32:06
Ik sla niet :D, je hebt mij fantastisch geholpen ;D ;D Ht werkt perfect!! (A.B.)


Gelukkig dan maar. :P

Veel plezier met je A.B.

Groeten Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

fbm


M a r c

Citaat van: Roy V70R op 07-06-2006 16:20:07
Citaat van: Marcel v Meerbeek op 05-06-2006 12:42:15
Citaat van: breakman op 05-06-2006 11:01:37
proficiat met je aankoop !!! een zeer verstandige keuze om die 525d weg te doen twee vrienden van mij hebben er zo een of een gehad(525 tds wel) niks anders dan miserie.
Doe je geen 4-5 ton mee ! je zal het rijervaring verschil nog wel merken  ;) en zoals ze zeggen "once a volvo always a volvo"  ;D

veel plezier ermee !

Ik begrijp je enthousiasme Breakman.....maar die 525d gaat toch echt niet weg. De e60 (525tds zijn van de vorige 5 serie edities)is qua uiterlijk misschien niet ieders smaak....maar de rijeigenschappen staan op eenzame hoogte.
Het is natuurlijk een geheel andere auto dan een Volvo S80....je moet in beide je rijstijl aan de auto aanpassen.:)



Als ik heel eerlijk ben en financieel kon redden had ik liever ook een E60 dan een Volvo.
Heb in het verleden negen BMW`s gehad en altijd met veel plezier.
Waren trouwens wel allemaal 6-pitters.


Niet allemaal gaan slaan nu hè.



Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

big ben

#34
Citaat van: FGG op 06-06-2006 13:31:56
Volgens mij staat de errug mooie T-5R van Rayman nog steeds te koop voor 9.995 euri. Dan heb je wel een errug mooie.
Moet alleen wel een rukpook onder.

FGG

Verkocht!!!!! (  niet aan mij hoor ;))

Marcel v Meerbeek

Mooi, hoef ik om deze niet meer wakker te liggen.

Heb overigens besloten dat ik zowieso voor een uni-kleur ga. Een gele of rode, daar gaan we voor

rs

Dag Marcel,

Ik heb laatst nog iemand op de ring gesproken met een speciale 3 serie, degene was ook op Lelystad driftdag geweest. Wel heel toevallig als jij dat bent. (325i donkergrijs met rolkooi)

Hmm een rode R weet ik misschien te staan, bij interesse stuur mij dan een persoonlijk berichtje. Precies de auto die jij zoekt :)

Leuk om weer een ringkenner erbij te hebben hier!

The Driver

Ik kan beamen dat de wegligging van de E60 absoluut geweldig is. Van de 1-serie is helemaal schrikbarend goed.


maar vind de T-5R'en en de V70R'en gewoon veel mooier.

Marcel v Meerbeek

Citaat van: rs op 12-06-2006 13:05:39
Dag Marcel,

Ik heb laatst nog iemand op de ring gesproken met een speciale 3 serie, degene was ook op Lelystad driftdag geweest. Wel heel toevallig als jij dat bent. (325i donkergrijs met rolkooi)

Hmm een rode R weet ik misschien te staan, bij interesse stuur mij dan een persoonlijk berichtje. Precies de auto die jij zoekt :)

Leuk om weer een ringkenner erbij te hebben hier!


Mijn 325i is idd donkergrijs, met kooi, maar ben er niet mee op de driftdag in Lelystad geweest. Helaas 8).

u heeft mail ;)