Forum problemen

Gestart door Ben, 05-06-2006 22:24:40

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Citaat van: animal op 25-12-2006 23:01:44
Waarom moet ik elke keer als ik op het forum kom,opnieuw inloggen?
Ondanks dat ik elke keer aanvink dat ik ingelogd wil blijven...
Iemand hier een antwoord op??

Is zelfs zo,dat als ik op home druk,ik wederom opnieuw kan inloggen  :eusa_wall: :eusa_wall:
Heb het op alle fora... toevallig update van Firefox???

animalT5R

Hahahahahahahaha,
Als ik op de hoofdpagina ben van het forum,heb ik 25 berichten in me inbox,ga ik naar b.v. nieuw,heb ik ineens 23 berichten in me inbox... :eusa_wall:

Zie dat het per 27-12-06 weer verholpen is.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Emiel

Er was net weer een Spam Attack?

mehn

Nee Ben stond op de kabel  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Emiel

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: mehn op 08-01-2007 21:50:29
Nee Ben stond op de kabel  ;D

;D ;D

Ik dacht dat m'n internetverbinding er weer eens mee kapte, maar het lag (gelukkig?) aan het forum.

Ben

De server heeft er heel even uitgelegen. Oorzaak weet ik nog niet.

Domaso

OPGELOST: Storing internet & telefonie maandag 8 januari
Tijd: 08:14
Geplaatst: 9-01-2007

De storing is grotendeels verholpen. Mocht u nog hinder ondervinden van de storing van 8 januari, dan verzoeken wij u vriendelijk om meer geduld te hebben. Onze technici werken hard aan een oplossing. Wij bieden onze excuses aan voor de overlast

Eerder schreven wij: > Door een storing in ons netwerk kunt u\nproblemen ondervinden met onze internet en\ntelefonie service.\n\nIn verband met deze storing raden wij u aan\nom uw instellingen niet te wijzigen, uw\nverbinding zal vanzelf worden hersteld.\n\nWe vragen hiervoor uw begrip. Onze excuses\nvoor het ongemak.

Is trouwens wel handig van @home: op de homepage staat dat er een storing is........ moet je wel het net opkunnen. ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

mehn

Citaat van: Domaso op 09-01-2007 14:02:17
OPGELOST: Storing internet & telefonie maandag 8 januari
Tijd: 08:14
Geplaatst: 9-01-2007

De storing is grotendeels verholpen. Mocht u nog hinder ondervinden van de storing van 8 januari, dan verzoeken wij u vriendelijk om meer geduld te hebben. Onze technici werken hard aan een oplossing. Wij bieden onze excuses aan voor de overlast

Eerder schreven wij: > Door een storing in ons netwerk kunt u\nproblemen ondervinden met onze internet en\ntelefonie service.\n\nIn verband met deze storing raden wij u aan\nom uw instellingen niet te wijzigen, uw\nverbinding zal vanzelf worden hersteld.\n\nWe vragen hiervoor uw begrip. Onze excuses\nvoor het ongemak.

Is trouwens wel handig van @home: op de homepage staat dat er een storing is........ moet je wel het net opkunnen. ;)

Wat heeft @home met het forum te maken?  ::)

XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: Domaso op 09-01-2007 14:02:17

Dit soort dingen heeft @home wel meer. Ze sturen een mailtje om je te vertellen dat je mailbox vol is.

Citaat van: mehn op 09-01-2007 14:04:22
Wat heeft @home met het forum te maken? ::)

Geen idee. Zou toch kunnen. 't Forum zal toch bij een e.o.a. provider zitten, toch?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ben

Citaat van: mehn op 09-01-2007 14:04:22
Wat heeft @home met het forum te maken?  ::)

Niets.
En de log van de betr. server gaf ook geen fourmeldingen. Heel vreemd allemaal.

totziens

geen idee waar ik dit moet posten, excuses daarvoor.

Als ik in de zoekfunctie op remmen of inremmen zoek vind ie niks, dat is toch raar lijkt mij...

mehn

Citaat van: totziens op 02-02-2007 16:17:27
geen idee waar ik dit moet posten, excuses daarvoor.
Als ik in de zoekfunctie op remmen of inremmen zoek vind ie niks, dat is toch raar lijkt mij...

Dat kan kloppen. We hebben vorige week een update gehad en die heeft de zoekfunctie geen goed gedaan. Wordt aan gewerkt ;)

XC60 D4 AWD:

Misha

Niet echt een probleem, maar kon het niet bij Upgrade posten :

Het nieuwe Simple Machines Forum thema  is echt enorm handig en beter geworden, goed werk !
En iedereen bedankt voor het werk, natuurlijk.

Is er ergens info te vinden over de techniek achter het forum ? Hardware, Software  en zo ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het