prijzen koppelingsset 850

Gestart door )()()sT, 08-06-2006 16:47:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thys

Ik betaalde bij de dealer voor mijn R koppeling inclusief nieuw druklager en krukaskeerring zo'n 300 euro incl. btw en korting.

snix

Ik heb Sachs bij ES gehaald, geen probleem! Ze hebben ook nog een goedkopere, ik zou niet weten waarom dat niet zou passen.

Wico

Maar ook op een V70? Ik weet niet welke auto's jullie rijden...:)

Citaat van: snix op 24-05-2011 11:55:55
Ik heb Sachs bij ES gehaald, geen probleem! Ze hebben ook nog een goedkopere, ik zou niet weten waarom dat niet zou passen.

snix

Citaat van: Wico op 24-05-2011 13:08:37
Maar ook op een V70? Ik weet niet welke auto's jullie rijden ...:)

Citaat van: snix op 24-05-2011 11:55:55
Ik heb Sachs bij ES gehaald, geen probleem! Ze hebben ook nog een goedkopere, ik zou niet weten waarom dat niet zou passen.
Je hebt ten eerste al zelf niet verteld wat voor een auto JIJ rijdt, daarnaast plaats je je vraag in het topic dat duidelijk over een 850 gaat ook nog op het volvo 850 forum;) . Dus mag je aannemen dat ik van een 850 uitging, welke ik ook rijd :D (neem deze opmerking maar met een vat zout)
Het onderdeelnummer wat je noemt is hetzelfde als bij een 850 en v70, let wel, deze zijn voor de non turbo motoren tot 170 pk oid. Als je een motor met een turbo hebt 2,5t , t5 of iets met een R heb je een andere koppeling nodig. kost rond de 200-250 euro volgens mij.
Nu even op de site te hebben gekeken heb ik dezelfde koppeling die jij al onderdeelnummer noemt en daar heb ik geen problemen mee gehad.

Wico

#19
Haha, gelijk heb je. Ik heb een V70 10v uit '97, 140 pk's. Komt goed dus...  ;D

Citaat van: snix op 24-05-2011 13:42:44

Je hebt ten eerste al zelf niet verteld wat voor een auto JIJ rijdt, daarnaast plaats je je vraag in het topic dat duidelijk over een 850 gaat ook nog op het volvo 850 forum;) . Dus mag je aannemen dat ik van een 850 uitging, welke ik ook rijd :D (neem deze opmerking maar met een vat zout)
Het onderdeelnummer wat je noemt is hetzelfde als bij een 850 en v70, let wel, deze zijn voor de non turbo motoren tot 170 pk oid. Als je een motor met een turbo hebt 2,5t , t5 of iets met een R heb je een andere koppeling nodig. kost rond de 200-250 euro volgens mij.
Nu even op de site te hebben gekeken heb ik dezelfde koppeling die jij al onderdeelnummer noemt en daar heb ik geen problemen mee gehad.

LQDI

Ik ben toevallig ook toe aan het vervangen van mn koppeling. Voor 263,88 in de btw en wel met de nodige percentages korting heb ik mijn orgineel Volvo koppelingset incl druklager en keerring  ;D Het lijkt me sterk dat een koppelingset 340k km meegaat?

Edit*  Uiteraard voor een B5254S en geen R

)()()sT

Stevige prijs hoor, de Sachs van bv. ES zit er oorspronkelijk ook in  :eusa_think:

snix

Citaat van: LQDI op 24-05-2011 14:52:42
Ik ben toevallig ook toe aan het vervangen van mn koppeling. Voor 263,88 in de btw en wel met de nodige percentages korting heb ik mijn orgineel Volvo koppelingset incl druklager en keerring  ;D Het lijkt me sterk dat een koppelingset 340k km meegaat?

Edit*  Uiteraard voor een B5254S en geen R
Ben je rond de 180 kwijt bij es

robin-850-92

Mijne staat nu op 321k met de eerste koppeling, maar voelt nog als nieuw!

Misha

En de mijne heeft ook zijn beste tijd gehad.. Niet dat hij slipt, maar de doseerbaarheid zit nu in 0,5 cm ongeveer.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

wepster

ben ik blij dat ik er meteen een nieuwe ingezet heb bij de bakwissel  :eusa_dance:
nu maar hopen dat die spec het lang uit houd ,maar datlijkt me geen probleem alsik die km standen hier zo lees  8)