grootste minpunt van een sedan die de Estate niet heeft...

Gestart door Oele, 11-06-2006 09:52:41

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Wel vermakelijk deze welles-nietes discussie  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 15-06-2006 08:20:51
Wel vermakelijk deze welles-nietes discussie ;D

zou je niet eens mee gaan doen? ;)

If it's not blown, it sucks...

Oele

In dit forum kan je je hart luchten over alledaagse dingen en onzinnigheid die niet speciaal over de 850 gaan!!!
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

M a r c

Citaat van: Eugene op 15-06-2006 13:33:17
Citaat van: M a r c op 15-06-2006 08:20:51
Wel vermakelijk deze welles-nietes discussie ;D

zou je niet eens mee gaan doen? ;)

Nee joh... beetje onzinnige discussie. Iedereen hier met een estate ziet alleen daar de voordelen van en de sedanrijders vice-versa.... Er valt voor beiden wat te zeggen. Maar persoonlijk vind IK de sedan het mooiste en daar kunnen géén argumenten tegenop  ;D

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 15-06-2006 18:41:20Maar persoonlijk vind IK de sedan het mooiste en daar kunnen géén argumenten tegenop  ;D

Tussen die 2 wel  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

M a r c

info@europeantuning.nl

@®-

Jan_D.

Persoonlijk zie ik de nadelen (meer lawaai en torderen) van de estate wel,
maar ik vind de voordelen groter.
Ik vind van de meeste auto's de sedan vaak wat minder (strak) ogen dan de stationcaruitvoering. Wel was de 850 (sedan) een van de auto's die ik direct mooi vond.

Grootste minpunten van de sedan vind ik zelf dat hij lastiger netjes in te parkeren is en dat lange en grote spullen moeilijker zijn mee te nemen.

De uil

Eigenlijk zijn beide modellen gewoon geweldig, Laten we elkaars auto's geen mietje noemen.......... :)

BennieV70T

Omdat ik vanwege een nieuwe regel van de regering de bedrijfsbus niet meer mee mag nemen van mijn baas, doe ik nu mijn zaterdag klussen met de estate en het gaat me prima af ik kan bijna alles meenemen om te kunnen werken.
Wij zijn met zijn vijven,dus als we op vakantie gaan hebben we de ruimte nodig.
Dus de estate is voor mij meer practisch.
Ik vind de sedan als de estate even mooi. :)
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

Eugene

Citaat van: Oele op 15-06-2006 18:07:37
In dit forum kan je je hart luchten over alledaagse dingen en onzinnigheid die niet speciaal over de 850 gaan!!!

tja....

En het topic van Joost over zijn verlagingsveren en spoiler staat wel in Algemeen terwijl dat in Tuning zou moeten staan ::) 

If it's not blown, it sucks...

Rudi

Citaat van: The Saint op 14-06-2006 19:04:25
Citaat van: Eugene op 14-06-2006 17:39:55
Als de vorm van een Estate zo goed was, zagen we wel wat meer sportauto's in "Estatevorm". De sportauto's (ferrari, Porsche enz hebben allemaal geen grote platte achterkant) lijken allemaal verdacht veel op sedans, Laag-Hoog-Laag. De 850, estate of sedan, is verre van Aerodinamisch ;)

= pluspunt voor de estate: combinatie 'sportauto'-estate komt weinig voor =  exclusief  :)

The Saint, vroegah 854 T-5, tegenwoordig V70 R en niet bevooroordeeld.

Dr.Go-Fast...

Hylco

Citaat van: Eugene op 16-06-2006 11:51:25
Citaat van: Oele op 15-06-2006 18:07:37

tja....

En het topic van Joost over zijn verlagingsveren en spoiler staat wel in Algemeen terwijl dat in Tuning zou moeten staan ::) 

Kijk, da's nou een nadeel van een sedan: Er ontstaan van die stomme discussies omheen om hem toch nog een beetje op te krikken :P

Philip850

[start] bijdehandmodus AAN [/]

sedan of estate, het ligt er maar net aan wat je zoekt in een 850.

Ik heb voorlopig nog geen gezin en ben dat met mijn 20 lente's ook nog lang niet van plan, en een sedan is voor mij een stuk sportiever. Waarom? behalve dat ik die schuur op mijn kofferbak niet nodig heb  :evil:, een Volvo ESTATE heeft standaard en hele grote stempel met gezinsbak erop. en zeker de wat oudere volvo's.

het lijkt me wel duidelijk dat een estate niks voor mij is, (ookal vind ik ze stiekem wel mooi hoor) omdat ik gewoon niet zoek naar de voordelen die de estate te bieden heeft t.o.v. de sedan.

En voor een ander zal dat heel anders zijn.

[stop] bijdehandmodus UIT [/]
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

MarcoV