Muzikanten???

Gestart door Raf, 12-06-2006 20:43:13

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: choqie1 op 01-10-2008 22:47:17
Offtopic, maar kan het toch niet laten:

Waarom een engl...? Wat dat je van een VOX (30 watt) + extra speakercabinet. Niet groot, prachtig geluid, en laat je niet afschrikken door de 30 watt. Ik heb deze versterker al menig andere sterkere (lees Marshall Buis top/ Fender) horen wegblazen.

En wil je steviger; een big muff ervoor en gaan!  ;D

Vox is toch (qua geluid) een wat klassiekere versterker. Voor de muziek die ik speel (stevige rock, heavy metal, 80's metal) wil ik toch een wat ruigere versterker die zelf een vette rocksound kan neerzetten. Er zijn zat versterkers te krijgen, en ik wil ook zeker eerst nog wat uit gaan proberen aangezien ik bij lange na niet weet wat er allemaal is en wat je kunt bereiken qua sound... maar ik heb altijd een zwak voor engl gehad. Sounds, looks...

Dit is ook een versterker die mijn effectpedalen (Boss metal-zone en turbo-overdrive) goed uit kan laten komen. Je kunt ook voor Marshall gaan... maar Marshall is zo standaard. Engl geeft je toch net weer een wat andere sound...

Ik ben er nog niet helemaal uit hoor, of zelfs helemaal niet.... dus tips zijn welkom. Ik zal zo'n vox eens op zijn staart trappen ;D

Overigens is die Engl ook maar 60 watt.. ook niet bizar veel. Maar zeker weten meer dan genoeg. Die Invader is 150 watt, ook leuk.. maar beetje duur :eusa_whistle: En wat moet je met 4 kanalen.

Ps. dit is een beetje dromen voor als het weereens wat serieuzer wat gaat worden. Voor nu ben ik wel harstikke blij met mij Marshalltje!

Ronbroek

Ik speel op m'n fluit.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Chris

Citaat van: Ronbroek op 01-10-2008 23:06:25
Ik speel op m'n fluit.

Alleen op die van jezelf :eusa_whistle: ;D?

gerardgrobben

Citaat van: thuur op 29-06-2006 10:10:48
Ik wist niet dat Neil Peart, Brain (Primus) en Rene Creemers ook club-/forumleden waren :o :o

Gr ::)

kijk maar naar links

enne, qua geluid wil ik wel een PA-tje beschikbaar stellen voor de forumband..
tuba or not tuba, that's the question

thuur

Citaat van: gerardgrobben op 02-10-2008 00:09:47
Ik wist niet dat Neil Peart, Brain (Primus) en Rene Creemers ook club-/forumleden waren :o :o

kijk maar naar links

Ik zie m'n gordijn hangen ???

Gr :eusa_think:

FGG

Citaat van: thuur op 02-10-2008 01:07:54

kijk maar naar links

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

gerardgrobben

Citaat van: thuur op 02-10-2008 01:07:54

kijk maar naar links

Gr :eusa_think:

beetje meer muzikantenvoer eten/roken/snuiven... zie je ineens Ome Neil..
tuba or not tuba, that's the question

FGG

Citaat van: gerardgrobben op 02-10-2008 14:55:25
beetje meer muzikantenvoer eten/roken/snuiven... zie je ineens Ome Neil..

Ondertussen wel een beetje opa Neil...  :eusa_shifty:

choqie1

Kon het niet laten laatst, en toch maar weer eens gespeeld met m'n oude band in een cafeetje in Enschede.

HEERLIJK, niets gaat boven live spelen voor publiek!!

Concorde

Bassist in twee coverbands.

basm

Al klassiek gezien ?
Cello en beetje viool. Past i.i.g. nu WEL makkelijk achterin

antraciet

Zouden er voldoende forummers zijn die willen spelen op een meeting  :eusa_whistle:

Piere

Hier nog een drummer, al heb ik het enkele jaren niet meer gedaan. Overlaatst terug herbegonnen  :eusa_dance:
En wellicht ga'k weer in een bandje spelen, vroeger ook nog gedaan maar verder dan een stuk of 3 nummers zijn we niet geraakt. Dat was Trash Metal, overigens

Vandaag nog zitten filmpjes bekijken van drum bands, goh ik mis het trommelkorps toch wel een beetje...  :eusa_shifty:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

FGG

Citaat van: Piere op 11-01-2011 23:31:48
Vandaag nog zitten filmpjes bekijken van drum bands, goh ik mis het trommelkorps toch wel een beetje...  :eusa_shifty:

Dan moet je deze ff bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=o7k6VYGtm8g

Piere

Citaat van: FGG op 12-01-2011 07:52:07
Citaat van: Piere op 11-01-2011 23:31:48

Dan moet je deze ff bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=o7k6VYGtm8g

... voor de honderdste keer ;D
Die zijn echt geschift goed
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/