Muzikanten???

Gestart door Raf, 12-06-2006 20:43:13

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Citaat van: fearless op 14-06-2006 21:56:10
Citaat van: Rayman op 14-06-2006 21:46:14
Citaat van: fearless op 14-06-2006 21:43:03
Telt meezingen in de auto ook als muzikant zijn ??  ;D

Dat doe ik ook wel es; maar dat wordt gerekend tot 'verstoring van de openbare orde'  ;D

Haha ok.

Hier trouwens een erg goede gitaar solo voor de gitaristen onder ons... http://www.shooshtime.com/clips/video.php?id=8991

Gave solo. Werd wel een beetje afgeleid door al die 'Volwassen Vriend Vinders'  :o
No shirt no shoes, no pinball

Taranis

Citaat van: The Saint op 14-06-2006 22:07:28
Gave solo. Werd wel een beetje afgeleid door al die 'Volwassen Vriend Vinders'  :o

Je vraagt je wel af waar het nou echt om te doen is ja...

Maar wel een teringgave solo, wat is die gast vlug en trefzeker met z'n linkerhand  :o

LeRa

k Heb jaren toetsen gespeeld (af en toe lead-zang) in de band B-Real. Een rock/pop-cover band, die voornamelijk hier in de beurt (Twente/Achterhoek) in kroegen en op feesten de meest dB's produceerden.
'k Doe momenteel niets qua muziek (behalve luisteren), maar het begint toch wel weer te kriebelen.

die gozert achter de mic:

FGG

Citaat van: Turbobiker op 14-06-2006 21:32:06
Ik speel zelf behoorlijk goed CD-speler ;)

Heb wel eerbied voor muziekanten, knap. Zou zelf ook wel iets willen spelen, synthesizer lijkt me wel wat. Maar zelfs een blokfluit kreeg ik niet onder de knie...

Herrie die ik draai is dan ook symphonische rock en alles wat daar naar nijgt. Hoorde ik daar Rush? ;D Marrilion, Saga, maar inderdaad ook Iron Maiden, Queensryche, Dream Theater, een beetje gothic en veel 80's populair spul ::)

Turbobiker. My man! Je noemt ze gewoon allemaal op. Waarom denk je dat ik ga trouwen op 21-12 ? ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Citaat van: FGG op 14-06-2006 23:29:18
Turbobiker. My man! Je noemt ze gewoon allemaal op. Waarom denk je dat ik ga trouwen op 21-12 ? ;D

Als trouwmuziek ??? ::) Wordt een bruiloft zonder gasten ;) (en zonder vrouw ??? )
De Tussenpaus

FGG

Hier trouwens een erg goede gitaar solo voor de gitaristen onder ons...

Ik werd dan wel weer afgeleid door allerlei schaars geklede dames in mijn omgeving.

KLIK

;D

FGG

Citaat van: Turbobiker op 14-06-2006 23:40:51
Als trouwmuziek ??? ::) Wordt een bruiloft zonder gasten ;) (en zonder vrouw ??? )

In ieder geval als datum.

Als trouwmuziek? Misschien het begin van 'Discovery'.

Zonder gasten? Zou mooi goedkoop zijn ;)

Zonder vrouw? Het was haar idee :)

thuur

Citaat van: FGG op 15-06-2006 08:45:06
Hier trouwens een erg goede gitaar solo voor de gitaristen onder ons...

Ik werd dan wel weer afgeleid door allerlei schaars geklede dames in mijn omgeving.

KLIK

;D

Je vindt het niet beangstigend dat die site weet waar je huis woont ??? :o

Muzikaal: Tja, met een onbekend aantal cd's en een verleden in het (digitaal) maken en bewerken van muziek meld ik me dan bij deze.

Gr ;)

FGG

Citaat van: thuur op 15-06-2006 09:17:13
Je vindt het niet beangstigend dat die site weet waar je huis woont ??? :o

Ach, uit een IP-adres valt veel af te leiden. Wat me meer zorgen maakt is dat de meest rechter foto (de marmot met de open rug) uit Beckum komt. Arme Rayman. ;D

Gr
FGG

SIPS Master

Dat doe ik ook wel es; maar dat wordt gerekend tot 'verstoring van de openbare orde'  ;D

Haha ok.

Hier trouwens een erg goede gitaar solo voor de gitaristen onder ons... http://www.shooshtime.com/clips/video.php?id=8991

Is dat niet van het Trans Siberian Orchestra? Beethoven's last night??
Up the Irons!

Reitse

Citaat van: SIPS Master op 15-06-2006 11:00:12

Haha ok.

Is dat niet van het Trans Siberian Orchestra? Beethoven's last night??
Beethovens last night volgens mij niet... denk eerder aan een van de kerstplaten van TSO...

SIPS Master

Heb gisteren Beethoven's last night maar gekocht, is ie idd niet. Ook op de andere "kerstplaten" staat deze niet. Toch is het TSO volgens mij.
Up the Irons!

Rick.

Moet ook eens gaan vergelijken, heb het meeste van TSO wel.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Reitse

Het klinkt idd heel erg TSO, kheb wel alles van hun maar ff zoeken op welke cd/dvd... ::)

Hylco

Zooohh, ik wil ook zo'n kit als Raf. Ik heb een jaar of 18 slagwerk gespeelt. Alles van buisklokken, pauken en "gewoon" drumstel. Ben begonnen bij de fanfare in het dorp, omdat m'n ouders het zat waren dat ik de hele tijd met het bestek op de borden zat te timmeren :D Later in een punk, een ouwe rock en een metal bandje gespeelt. Tegenwoordig niet meer in een band en thuis moet ik me ookal inhouden, want m'n buren hebben een kind van bijna 2. Ik ben dan ook hard bezig om m'n kelder flink te isoleren.

In dat rijtje van bands miste ik toch echt Blind Guardian (ookal vinden sommigen dat dat voor mietjes is, maar absoluut symphonisch) Falconer, Deamons & Wizards, Cruachan, Children of Bodom, Otyg en uiteraard LORDI :P