Een nieuwe 850 T-5R!!

Gestart door Zippo, 17-06-2006 09:56:24

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: Robbocop op 19-06-2006 13:31:31
Wat een mooi bak zeg!!! Als j'm nog ooit verkoopt laat het me weten  ;D

Ja, dat kennen we... Dat riep iedereen ook altijd over de supermooie T-5R van T W R. Nu staat ie te koop en niemand die een serieus bod doet.

Hoe dan ook; de gele staat er érg mooi bij en de kleur is ook helemaal in de prik wat ik zo van de foto's kan zien. Altijd goed om een échte CY er zo mooi bij te zien staan  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

S a n d e r

De foto's doen volgens mij geen recht aan het resultaat? Correct me if I'm wrong. ;)

Het wordt nu wel tijd om de enige echte Car Bra aan te schaffen natuurlijk: http://tinyurl.com/nnjww.

mehn

Citaat van: S a n d e r op 19-06-2006 13:58:24
Het wordt nu wel tijd om de enige echte Car Bra aan te schaffen natuurlijk: http://tinyurl.com/nnjww.

Yeah right :-X

Voor dat geld zou ik niet voor lul willen rijden. Laat ik liever bij verkoop de voorbumper opnieuw spuiten, zóveel meer kost dat niet ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: mehn op 19-06-2006 14:03:07

Voor dat geld zou ik niet voor lul willen rijden. Laat ik liever bij verkoop de voorbumper opnieuw spuiten, zóveel meer kost dat niet ::)

Mee eens. Ik ga toch niet zo'n zak over de snuit van m'n roffel trekken.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Toch is zo'n Car=Bra wel handig als je naar een show rijdt... Thuis poetsen en aldaar de CB er weer af zodat je weer niet heel de neus vol dood vlees hebt zitten. Zat er over te denken om zó volgend jaar naar Alsfeld af te reizen.

info@europeantuning.nl

flap

met een beetje geluk wordt je dan gespot en kom je in een autoblad terecht als scoop. ;D

FGG

Citaat van: flap op 19-06-2006 14:57:01
met een beetje geluk wordt je dan gespot en kom je in een autoblad terecht als scoop. ;D

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Op een zwarte valt zo'n bra ook niet heel erg op. Op een CY zie je het direct......

If it's not blown, it sucks...

Peth©oni

Citaat van: Eugene op 19-06-2006 15:17:52
Op een zwarte valt zo'n bra ook niet heel erg op. Op een CY zie je het direct......

Enige die een BH aan krijgt is mijn vrouw...... (soms dan) en die komt niet in een blad

M a r c

Tis toch maar tijdelijk? Als je er bent haal je 'm eraf.

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 19-06-2006 16:27:15

Tis toch maar tijdelijk? Als je er bent haal je 'm eraf.

Dat is waar, en zoals je zegt scheelt het een heleboel poetswerk als je op locatie bent.

Wat ik bedoelde is dat als je een zwarte auto hebt, dat die als voordeel heeft dat die Bra bijna niet opvalt als je bijvoorbeeld over de autobahn vliegt.

If it's not blown, it sucks...

Rayman

Citaat van: mehn op 19-06-2006 14:03:07

In canada en de vs veel gezien...Voorkomt steenslag...(ook de reden van de rubberneuzen van de huidige XC70; werkt prima in Canada!). Ik ben een echte miereneuker als het op de lak van de CY aankomt, maar hier pas ik zelfs voor...(dan maar een extra poetsbeurtje op locatie...)

Frans Harkema

Citaat van: M a r c op 19-06-2006 14:52:51
Toch is zo'n Car=Bra wel handig als je naar een show rijdt... Thuis poetsen en aldaar de CB er weer af zodat je weer niet heel de neus vol dood vlees hebt zitten. Zat er over te denken om zó volgend jaar naar Alsfeld af te reizen.

En daar dan vervolgens te blijven wonen.......... ;D

20kleppertje

Die koplampen komen me bekend voor :D

Peth©oni

Citaat van: b0nkolok op 18-06-2006 21:29:36
Moet hem echt weer even zien. Ga gauw weer even 'oplopen' als ik retour ben. Uitkijken voor brommers Jochen !!!

Je zou hem eigenlijk eens hier moeten rijden naast de Ferrari's en zo. Totaal maar 8 850/s-V70 gezien. Uiteraard maar 1 R (laserblue) en die had een Nederlands kenteken.

Nee.... die brommers gaan nu voor mij uitkijken, er moet er niet 1....... dus

Citaat van: 20kleppertje op 20-06-2006 00:25:23
Die koplampen komen me bekend voor :D

Uit zweden.....? Daar komen deze vandaan namelijk....