Alternatief voor lek in Airco

Gestart door BartRas, 05-09-2003 14:52:28

Vorige topic - Volgende topic

BartRas

Sinds kort is er ook in NL spul te koop dat je in je airco syteem gooit en het lekken van oa. je verdamper stopt. In de VS bestond dit al jaren en werkte bij mij naar tevredenheid. Hier kon ik het nergens vinden maar bij autowessel.nl verkopen ze het sinds kort. het kost ca. 100 euro ex. Aardig alternatief voor het vervangn v/d verdamper.

http://www.autowessel.nl/tool_nieuws/nieuwsberichten.php?taal_ID=NL
there is no substitute for PK's

Zippo

BartRas

oeps, en had nog wel gezocht met lek + airco, sorry! Heb je nog gegadigden nodig voor een proef 6-cie? Hou mij aanbevolen
there is no substitute for PK's

Marc 0101.001

De na-apers  ;D Ik heb het inmiddels in mijn eigen auto toegepast en in die van Tom. Vooralsnog werken beide airco's super. Die van Tom begon vorig jaar na het afvullen na ongeveer 2 maanden al weer vaak in en uit te schakelen om er daarna weer helemaal mee te stoppen. Nu werkt ie nog steeds! Het 'spul' bevat ook smering voor compressor, fluor en zorgt er tevens voor dat de o-ringen e.d. soepel blijven.

100 euro!!!!  :o Joh, da's wel heel duur..... ik heb ze als service voor forum- en clubleden  toendertijd voor inkoop aangeboden: 21 euro.  :-\

misspepper

Vandaag nieuwe drukschakelaar in mijn V70 TDI laten zetten (zoveelste reparatie aan airco, maar ja). Airco sloeg niet meer aan dus je moet wat. Maar de verdamper schijnt dus ook lek te zijn. Kan ik nu die net opnieuw is afgevuld dat "spulletje"gebruiken. Zou er erg mee geholpen zijn.

groetjes petra ::)

Koos

Mijn airco is eind april gecontroleerd en bijgevuld, half juni was het alweer uit met de pret; lekke condersor >:( prijsopgave dealer: 374 Euro ex. en dan moet ie er nog in, weer afpersen, bijvullen etc. En maar hopen dat hij verder dicht is.

Ik wil dat spul ook eens proberen, baat het niet dan schaad het niet...toch?

Grt. Koos

Marc 0101.001

Ik heb het "spul" inmiddels al bij diverse Volvo's toegepast en nog geen klachten gehad dat de airco het niet meer doet. Vooralsnog ziet het er dus naar uit dat het werkt  :D

JeeJee

Marc.

Over welk spul heb je het nu? waar koop ik het? en natuurlijk de hamvraag hoe krijg je het er in?

Alvast bedankt
Johan

mehn

Citaat van: JeeJee op 15-06-2006 20:51:22
Marc.
Over welk spul heb je het nu? waar koop ik het? en natuurlijk de hamvraag hoe krijg je het er in?
Alvast bedankt
Johan

Hey dit topic is bijna 3 jaar oud. Moet dit via dit topic?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Frans Harkema

Citaat van: mehn op 15-06-2006 20:54:05
Citaat van: JeeJee op 15-06-2006 20:51:22
Marc.
Alvast bedankt
Johan

Hey dit topic is bijna 3 jaar oud. Moet dit via dit topic?

Waarom niet? Wellicht dat er meer mensen baat bij hebben.

mehn

Ja Frans, maar er zijn enkele veel actuelere topics over dit spul  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: