Geen 850 meer , uiteraard nog wel Volvo

Gestart door Lothian, 19-06-2006 18:42:19

Vorige topic - Volgende topic

volvorider

Kan me er wel iets bij voorstellen. Krijg van mijn garagist ook wel een een 850 GLT mee, als een van mijn volvo's voor een beurtje weg zijn.

Het is een hele andere manier van Volvorijden. Een 850 is gewoon een modernere auto t.o.v. een 240 maar deze laatste nodigd uit op een bepaalde manier tot zeer relax rijden en is een cult wagen.

De prijzen liegen er niet om. Een goed exemplaar uit de laatste bouwjaren, met veel luxe en niet te veel aantoonbare km's kosten toch al gauw boven de 7500,-- euro.

Joris_Scholte

Een goede en nette Super Polar is al bijna meer waard dan een T-5R...

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Boom

Citaat van: Joris_Scholte op 21-06-2006 02:26:06
Een goede en nette Super Polar is al bijna meer waard dan een T-5R...

Was al bijna meer waard.... Die dingen zijn teveel uit italie hiernaartoe gehaald (door onder andere een bekende van mij), zodat ze nu toch niet meer zoveel waard zijn ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Joris_Scholte

Zou die bekende van jou ook een bekende van mij zijn?  ;D

Lothian

Wat een reacties , leuk , erg wisselend ook .
De 850 is weg , toch wel raar , en de 240 is er  :)

Heerlijk die "flanken"

De "nieuwe" velgen moeten er nog op , Corona's , worden nog gestraald en gecoat.
Eigenlijk rijdt het niet eens zo verkeerd , en mijn  vrouw vindt het eigenlijk ook wel een geinige auto. ;D

Taranis

Grappig dat lambda sonde logootje op de grille... had de 940 ook, en dat is jeugdsentiment voor mij ;)

Joris_Scholte

Ziet er goed uit, jullie 240! En ook een erg mooie kleur!  ;D

Taranis

Citaat van: Joris_Scholte op 22-06-2006 20:27:55
En ook een erg mooie kleur!  ;D

Dat vond ik nou net weer niets... vind ze toch het mooist in het rood :) Zat me gister nog te verlekkeren aan een 940 estate in het rood met achterspoiler, vakjesgrille en de turbo-velgen eronder. Schitterend  8) (maar veel te groot voor mij)

Reitse

Mooi hoor!  8) Heeft wel wat dat megahoekige, beter dan al die veel te ronde vormen...

thuur

Wat een plaatje 8)

Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken..

Gr ;)

fearless

Erg mooie auto. Kleur is helemaal goed. Erg gaaf.  ;)

tonny

Prima keuze. Zo'n 240 ziet er gewoon goed uit en die rijden niet beter dan een 850 maar eigenlijk wel veel leuker. 100% lol

elianmars

Subtiel trekhaakje ook  :o :o  ;D

Mooie wagen, hoor! Heel veel plezier ermee!

Jeroentjuh

Mooie auto hoor :D toch wel een 2.3 neem ik aan? Opties? Km stand?