grootste minpunt van een Estate die de Sedan niet heeft...

Gestart door Oele, 11-06-2006 10:01:17

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

Citaat van: DopdeDouwer op 13-06-2006 21:12:20
Dat dit topic groter is...  8)  ;D

Dat klopt als men de minpunten gaat herhalen, De Estate heeft niet zoveel minpunten blijkt  8)  ::)

Citaat van: Ben XC70 op 13-06-2006 10:03:10
Volgens mij beginnen we ontzéttend in herhaling te vervallen :D

Het was anderen dus ook al opgevallen!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Hylco

Citaat van: Laserblue op 13-06-2006 18:28:16
eh... een knopje op de afstandsbediening dat het niet doet ;)
(achterklepknopje)

Het lijkt me best leuk om dat knopje werkend te krijgen. Loopt er weer eens zo'n knakker naar binnen te loeren of er nog iets te halen valt, doe je de klep voor hem open en smutter je hem met een mooie zwier tegen de grond :D

Sem

Ga maar eens achteruit inparkeren tegen de schutting aan met een 850 Estate en probeer dan nog maar eens wat uit de kofferbak te pakken... (van buiten af....  :P )

Dat vond ik echt een nadeel..!!  Dat had ik met mn 854 niet!
Ik kon er altijd bij.  ;)

Jan_D.

Citaat van: Sem op 15-06-2006 22:55:31
Ga maar eens achteruit inparkeren tegen de schutting aan met een 850 Estate en probeer dan nog maar eens wat uit de kofferbak te pakken... (van buiten af....  :P )

Dat vond ik echt een nadeel..!!  Dat had ik met mn 854 niet!
Ik kon er altijd bij.  ;)

Lopend over de bumper?  ;)

FGG

Ga maar eens achteruit inparkeren tegen de schutting aan met een 850 Estate en probeer dan nog maar eens wat uit de kofferbak te pakken... (van buiten af.... :P )

Dat vond ik echt een nadeel..!! Dat had ik met mn 854 niet!
Ik kon er altijd bij. ;)

Ga maar eens met een 854 onder een overkapping staan waar de eerste 50cm van de achterkant net onder past en probeer dan eens iets uit de kofferbak te pakken.

???

Dit gaat toch helemaal nergens over. ::)

Ga eens strak langs een muur staan en probeer uit te stappen. Ja, ik mis toch wel van die vleugeldeuren. 8)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Reitse

In beide gevallen geen probleem toch ??? Achterbankje plat en je pakt wat je nodig hebt :)

fbm

wat een wel/niet is ha ha ha ha het zijn 850/70 en we zijn er allemaal 'TROTS" op ,of het nu een Estate of Sedan is!

PS vond het wel leuk om ff te jennen. ;) ;)

Sem

Citaat van: FGG op 16-06-2006 15:03:02
Ga maar eens achteruit inparkeren tegen de schutting aan met een 850 Estate en probeer dan nog maar eens wat uit de kofferbak te pakken... (van buiten af.... :P )

Dat vond ik echt een nadeel..!! Dat had ik met mn 854 niet!
Ik kon er altijd bij. ;)

Ga maar eens met een 854 onder een overkapping staan waar de eerste 50cm van de achterkant net onder past en probeer dan eens iets uit de kofferbak te pakken.

???

Dit gaat toch helemaal nergens over. ::)

Ga eens strak langs een muur staan en probeer uit te stappen. Ja, ik mis toch wel van die vleugeldeuren. 8)

Tja FFG..., wat moet ik hier nou op zeggen...., eigenlijk zonde van de tijd.

Ik zal je vertellen dat ik mijn auto thuis altijd achteruit inparkeer en dat mijn auto dan strak tegen de schutting staan.
Ik heb altijd spullen achterin die er iedere avond uit gaan.
Met mijn 854 was dat geen probleem....., tot dat ik een 855 kocht!

Dan mag het misschien volgens jou helemaal nergens over gaan, maar je staat dan toch even raar te kijken.  :-\

Maar ik snap het al... jij hebt een 855... ach ja..

p.s. als je die vleugel deuren gaat monteren is het misschien leuk als je een topic hierover plaats.... foto's..!!  :-*  ;)

GeertG

Ik heb gisteren alle ruiten aan de binnenkant eens schoongemaakt van mijn estate !  ;)

(en toch wil ik geen andere  :D)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

FGG

Citaat van: Sem op 19-06-2006 18:43:03
Tja FFG FGG..., wat moet ik hier nou op zeggen...., eigenlijk zonde van de tijd.

Ik zal je vertellen dat ik mijn auto thuis altijd achteruit inparkeer en dat mijn auto dan strak tegen de schutting staan.
Dan mag het misschien volgens jou helemaal nergens over gaan, maar je staat dan toch even raar te kijken.  :-\
Dan pas je toch je routine aan! Voor de 855 hadden we een Alto (echt waar) en die kon wel tussen de hekjes door zodat we gratis in de binnenstad konden parkeren. 't Valt me zo tegen dat dat met de 850 niet kan. :-X

Klopt. Maar er komt ook nog wel een 854 en dan weet ik dat ie anders zal zijn dan de 855. ;)

p.s. als je die vleugel deuren gaat monteren is het misschien leuk als je een topic hierover plaats.... foto's..!!  :-*  ;)
Zal ik zeker doen ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Sem

Citaat van: FGG op 20-06-2006 10:27:14
Tja FFG FGG..., wat moet ik hier nou op zeggen...., eigenlijk zonde van de tijd.

Dan pas je toch je routine aan! Voor de 855 hadden we een Alto (echt waar) en die kon wel tussen de hekjes door zodat we gratis in de binnenstad konden parkeren. 't Valt me zo tegen dat dat met de 850 niet kan. :-X

Klopt. Maar er komt ook nog wel een 854 en dan weet ik dat ie anders zal zijn dan de 855. ;)

Zal ik zeker doen ;D

Tjonge jonge..., wat ben jij simpel zeg.
Waaruit baseer jij dat ik mijn routine niet heb aangepast?!

Volgens mij begrijp je de topic niet helemaal.
Lees:"grootste minpunt van een Estate die de Sedan niet heeft..."

Iedereen mag hier dus een reactie plaatsen wat hij/zij een nadeel vind van een estate t.o.v. een sedan.
Ook ik heb dat dus gedaan..., net als alle 40 andere roffelaars!

Ik heb met mijn 855 een fantastische tijd gehad..., het beestje was full options..., automaat, volleder, G3 zeg maar gerust een "alles-line".
Twee minpuntjes vond ik tegen over mijn vorige 854..., de wegligging  (kan je toch wat aan doen..??  :-\ :-* ) en het kofferklep verhaal.
En nee..., door die kofferklep heb ik m niet verkocht...., ik kon dikke winst beuren en dat heb ik gedaan.

p.s. bovendien parkeer ik niet vooruit in als het niet nodig is...! Ik ben geen vrouw!