Spiegels met LED verlichting

Gestart door 20kleppertje, 28-06-2006 14:53:34

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: 20kleppertje op 28-06-2006 17:45:58
Citaat van: Eugene op 28-06-2006 16:58:54
Ik vind het helemaal niks. Begint op een Benz te lijken met die knippers in de spiegels. :-\
Ik meen zelfs dat er hier een v70 op het forum stond met mercedes wielen :-\
dat vonden veel mensen blijkbaar wel mooi!!!!

Nee niet echt, dan moet je dat topic nog maar eens goed lezen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BenC70ES

Citaat van: mehn op 28-06-2006 16:52:28Ik kan er zó 5 opnoemen terwijl ik er zelf niet ben geweest

Is jouw low-rider orgineel dan?  ;D  :P

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

850 T5 Freak

ik kan er niet aan wennen  :-\ nu heb je zijknippers in je spiegels EN in zijscherm  :-X beetje dubbelop vind ik maja smaken verschillen  ;D

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

fearless

Citaat van: mehn op 28-06-2006 17:06:15
RRRRR_Ramon en Gea, Ingrid (Knoet dus), Mark71, FGG en ira, HJ850....Ben XC70 natuurlijk, maar da's dan weer geen 850 ;D

En er waren er vast meer ;)

En ik, ik ben ook altijd heel origineel.  ;D

Vind de kappen op je auto best wel leuk staan. Maar nu blijft er dus nog een verschil in onze auto's. Want die kappen komen absoluut niet op de mijne. 

@®-

Citaat van: 850 T5 Freak op 28-06-2006 19:34:44
ik kan er niet aan wennen  :-\ nu heb je zijknippers in je spiegels EN in zijscherm  :-X beetje dubbelop vind ik maja smaken verschillen  ;D

Gr Dave
Dan kan je er weer hele mooie volvo embleempjes in doen in plaats van de zij knippers (zoals ze in amerika hebben)

Emiel

Neuh, ik vind de spiegels niet mijn ding... ;)

RRRRamon zijn 850 is toch ook niet orgineel? Heeft V70 roofrails, toch?

Emiel.... ;D

Jeroentjuh

Hele foute spiegels, als je zonodig iets anders wil had ik de originele spiegels zwart gespoten, staat wel goed denk ik icm je zwarte velgen.....

oldostofjas

Nee, niet mooi. Zie het nut er ook niet van in.
There is no place like 127.0.0.1

elianmars

Citaat van: Jeroentjuh op 28-06-2006 20:44:18
Hele foute spiegels..

;D ;D ;D ;D

Ik vind de knippers (veel) te groot. Een subtiel knippertje in de zijkant had ik misschien mooier gevonden.

Maar goed. Smaken verschillen nou eenmaal.

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rudy-M

Nee, kan er ook niet warm voor lopen. Het past niet zo mooi bij de spiegel zelf.
De knipperlichten zoals ze op de nieuwe Volvo modellen zitten vind ik wel weer mooi. (nee, ik ga ze niet op R zetten, want dat design past weer niet bij de 850)

Trouwens, RRRRR zijn GLE heeft GLT-velgen, dusssss :P
Op het moment is mijn R nog 'standaard'. Nog...

Eugene

Citaat van: M a r c op 28-06-2006 22:56:38
Schitterend! ;D

In het chroom vind ik ze nog lelijker ;)

Maarja, smaken verschillen ;D

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Ze zijn er in chrome en raak er met de dag meer van gecharmeerd  ;D  Past mooi bij mijn heldere chrome lampen, de chrome knipperlichtjes. Hell, I might even have the rims chromed   :P

Ik zie hier vaak dingen voorbij komen wat mensen (met) hun auto (aan)doen, ik noem even snel de zelf gespoten grilletjes die na een week al afbladderen, de foute velgen, de verkeerde hoge bandenmaten (lekker goedkoop...), spatlappen, trekhaken, allerhande afstotende kleurtjes voor de remklauwen (en blokken, want die schilderen we gemakshalve maar mee....)  nee... dan zijn  die spiegelkappen nog heilig  :-X  ;D

+++ Mod's edit: let een beetje op de woordkeus ivm reclame ;) ++++
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbobiker

Citaat van: M a r c op 29-06-2006 20:14:50
Ik heb ze in chrome er raak er met de dag meer van gecharmeerd  ;D  Past mooi bij mijn heldere chrome lampen, de chrome knipperlichtjes. Hell, I might even have the rims chromed   :P

Van die mooie Mercedes velgen ::) ;D

De Tussenpaus

fbm

Citaat van: M a r c op 29-06-2006 20:14:50
Ik heb ze in chrome er raak er met de dag meer van gecharmeerd  ;D  Past mooi bij mijn heldere chrome lampen, de chrome knipperlichtjes. Hell, I might even have the rims chromed   :P

Ik zie hier vaak dingen voorbij komen wat mensen (met) hun auto (aan)doen, ik noem even snel de zelf gespoten grilletjes die na een week al afbladderen, de foute velgen, de verkeerde hoge bandenmaten (lekker goedkoop...), spatlappen, trekhaken, allerhande afstotende kleurtjes voor de remklauwen (en blokken, want die schilderen we gemakshalve maar mee....)  nee... dan zijn  die spiegelkappen nog heilig  :-X  ;D

Ben je een rapper of zo?