Laat mij maar dromen

Gestart door Volvo4Life, 29-06-2006 21:32:51

Vorige topic - Volgende topic

Volvo4Life

CiteerHeey tim tja ik heb eigenlijk ook het zelfde probleem als jij hebt, maar ja zolang we maar genoeg gelduld hebben komt alles goed, kijk maar naar 850 T5 freak en anderen.
Geduld is een schone zaak inderdaad, maar het zal worden beloond... ik voel het!!

CiteerIk bewonder je smaak Tim 
En ik die van jou!

Citeer't Is een soort voorspel he, als het strax 'gebeurt' is de pret xtra groot!
Een prachtig argument om het wachten / dromen te verdedigen   ;D

CiteerHiervoor heb ik tijdens mijn studie ook een VW Polo steileck gehad, maar dan dat nieuwere model.

Het was maar een 1.0 met 45 pk, maar ik heb er echt heel veel fun mee gehad... Goedkoop en betrouwbaar!
Ik had m wel 70 mm. lager liggen, maar daardoor zag ie er heel schattig uit
Dit is leuk zeg.. de opvolger van mijn polo! Ziet er strak uit. Ik probeer me ook een beetje te onderscheiden van al die petjes die hun auto 'verkloten' met spul uit de auto-style catalogus. Hou het zoveel mogelijk orgineel (muv velgen) en zorg dat hij netjes gepoetst is.  Ik heb zelf ook een 1 liter. Fabrieksopgaven 0-100 21,2 seconden.. pfff dacht het niet!! Ik heb hem op 18,5 geklokt. Wat een pk-beul  8)

Groetjes,
Tim :)

Niek

Namens mij ook nog welkom op t forum!
Zoals anderen al gezegd hebben, die 850 komt er wel! Ik had tot voor kort ook nog niet de financiele mogelijkheden om een 850 te rijden. Daarom had ik een 460. Maar toen het wel kon.... heb ik meteen mijn kans gegrepen.
Tot die tijd heb je mooi de gelegenheid om je te verdiepen in het hele 850/x70 gebeuren.

Ik neem aan dat je wel eens ooit in die V70 mag rijden? ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

)()()sT

Citaat van: Volvo4Life op 30-06-2006 19:06:37
Ik heb zelf ook een 1 liter. Fabrieksopgaven 0-100 21,2 seconden.. pfff dacht het niet!! Ik heb hem op 18,5 geklokt. Wat een pk-beul  8)

Haha, jawel, dat was wel power :) Het beestje liep wel 155 op de teller bergaf  8)
En ik kon er haaks mee de bochten in...

Enno

Veel no- claim ;)

auto lang houden....;)

LPG er in  ;)

resultaat.....lage afschrijving....

iets hogere onderhoudskosten....

en km prijs beneden een modale iets recentere middenklasser

;) en rijgenot dat niet te  vergelijken is met een middenklasse

Taranis

Och ik ben ook nog maar 22, en kocht op m'n 21e een GLT. Natuurlijk had ik liever direct een T5 gekocht, maar daar had ik het geld toen simpelweg niet voor en ik had onverwacht snel een auto nodig. Tuurlijk rijdt het duurder dan een Polo maar toch valt het me best mee eigenlijk, en het is een heel leuk opstapje naar een volgende auto... je moet tenslotte altijd wat te dromen houden ;D 't Is ook beetje wat Eugene zegt, je moet er niet teveel hobby's naast hebben en die heb ik wel, en dan ontbreekt het geld voor een snelle Volvo :)

Welkom trouwens  8)

Enno

Dat is nu ook net het verschil met mensen die niet in een grotere / snellere auto rijden....

Ik heb als student ook altijd auto gereden....dat gaan niet echt samen met elke dag in de kroeg hangen of elk weekend met de zeilboot op stap gaan.....

fbm

als je meteen voor een T5 of R gaat, heb je niks meer om naar uit te kijken ;)

Laserblue

Citaat van: fbm op 01-07-2006 19:04:10

jawel hoor, naar het lagere verbruik van een andere auto ;D ;D

(al zal het mij worst zijn)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fbm

Citaat van: Laserblue op 01-07-2006 19:06:29
Citaat van: fbm op 01-07-2006 19:04:10

jawel hoor, naar het lagere verbruik van een andere auto ;D ;D

(al zal het mij worst zijn)

Mij maakt het ook niks uit zolang als hij maar als een speer gaat! :o :o ;D

FolkerT5

uhm..... als het goed is val ik ook nog onder de jonge T-5 rijders ;) maar ja is zeker wekl te doen een T-5 of R op je naam als 20er, gewoon wat minder geld uitgeven aan uitgaan enzo ;) :P