Verdamper vervangen. Lambda lampje brand.

Gestart door Herminator, 27-05-2007 20:29:24

Vorige topic - Volgende topic

Herminator

Ik heb de verdamper vervangen. De 2 buizen heb ik nog niet aangesloten op de verdamper.
Kan hierdoor het lmapje gaan branden. Omdat ie denkt dat er wat mis is met het airco systeem?

In de 4 en 5 houd de auto behoorlijk in. Ik neem aan dat dit komt door de storingsmelding?

Enno

check zekeringen eens....zit gecombineerd op airco & Lambda voor verwarming...tenminste dat was bij mij het probleem

Eugene

Ik heb airco eruit gesloopt bij mij en totaal geen problemen gehad met inhouden oid. Bij een andere auto het zelfde verhaal, al zitten daar nog meer onderdelen in. Verdamper, condensor, compressor enz....

Als dezekering gecombineerd is zou dat wel een mogelijkheid kunnen zijn.

If it's not blown, it sucks...

Herminator

Vergeten om een stekker van het brandstoffilter weer aan te sluiten was deze oorzaak. Dit moest om de vpb er af te kunnen halen  :eusa_wall:

Na een beetje turen zag ik opeens een losse stekker zitten.
De auto trekt nu weer als een beer.
Het lampje brand nog wel. Gaat dat vanzelf weer weg of moet dat gereset worden.

thuur

Citaat van: Herminator op 28-05-2007 11:50:18
Vergeten om een stekker van het brandstoffilter weer aan te sluiten was deze oorzaak. Dit moest om de vpb er af te kunnen halen  :eusa_wall:

;D

CiteerGaat dat vanzelf weer weg of moet dat gereset worden.

De domme reset methode is het losnemen van de accupool voor min. 10 seconden. Het lampje zal dan wel uit zijn (wat overigens ook na verloop van tijd wel zal gebeuren), maar de foutcode zal aanwezig blijven totdat je de auto echt laat resetten.

Gr ;)