[FORUM MEETING] mountainbiken!

Gestart door Turbobiker, 02-07-2006 20:30:32

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: FGG op 17-04-2007 10:50:02
Ik heb 'm hier even bekeken, lijkt me wel wat.

Ik rijd altijd stukken van Limburg - Heerlen

Ik geloof alleen niet dat die route door de gemeente Heerlen komt hoor...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Euhm, eeeh, tjaa.

Ik haak bij deze al weer af... Zit 'werk' in de weg :-\
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: Turbobiker op 19-04-2007 21:50:54
Euhm, eeeh, tjaa.

Ik haak bij deze al weer af... Zit 'werk' in de weg :-\

jeetje, Lars... :eusa_wall:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Ik doe pas vanaf halverwege juli weer mee. Maar dan ben ik ook meteen klaar om een kilometertje of 100 op tempo te rijden... :eusa_whistle:
De Tussenpaus

Reitse

Nu eerst op de racefiets... Als het weer oktober/november wordt dan komt de ATB misschien weer in beeld...

Turbobiker

Citaat van: dennis-d op 08-05-2007 21:34:03
is een mini meeting in winterberg niet wat ?
Lekker roffelen over de autobahn , en in winterberg zijn routes te fietsen voor ieder conditie niveau.
én heeele leuke uitgaans gelegenheden !

Wij betalen nu per overnachting 22 euries

Klinkt ook goed. maar wil ik vanwege de drukte toch liever een keer door de week heen. Vooral het bikepark dan. De routes zelf zijn een beetje saai (wel zwaar, maar weinig smalle paadjes...)

Maar roep maar wat, misschien heb ik tijd.
De Tussenpaus

Taranis

Citaat van: Turbobiker op 08-05-2007 21:53:49
Maar roep maar wat, misschien heb ik tijd.

mee eens (misschien dat ik een introducee mee neem)

volvosjonnie

Winterberg,Willingen, mooie omgeving ik heb daar een paar keer de marathons (90km,120km) en er zaten genoeg uitdagende stukje tussen :eusa_clap:

Ik kan niet wachten tot Houffa weer begint, is toch de mooiste wat mij betreft.

As. weekend gaan we de "Hermannsweg" doen, is een uurtje rijden vanaf Oldenzaal en je hebt direct het gevoel "ver" het buitenland in te zijn gegaan, veel singletracks en mooie lange afdalingen :eusa_dance: :eusa_dance:
Wanneer wordt het zomer..

volvosjonnie

Hermannsweg...

http://home.planet.nl/~maartenvdpoel/sjef/Teutoburgerwald.html

Je rijd dus richting Rheine en neemt dan afslag Horstel, echt een aanrader :eusa_clap:
Wanneer wordt het zomer..

Rudi

heb vanmiddag die MTB route geprobeerd bij Drunen,vlakbij de Efteling...was wel erg zwaar.Ik heb bijna 3 weken gefietst maar die conditie wil maar niet komen ???

Ik dacht dat ik de hele 25 km had gedaan,maar nadat ik weer 's de weg kwijt was,en bij een hoofdweg een fietser aansprak,die zei  dat ik ongeveer 15km had gedaan,bijna 2 uur over gedaan[iets minder]

Ik ben bij de Roeselberg begonnen,en bij vragen was ik er ongeveer een 10km vanaf.Dat laatste was ook het zwaarste stuk zei hij,en besloot toen maar een hapje te gaan eten,en weer naar huis te gaan.

Is ook niet te vergelijken met op de weg fietsen maar goed :(

Heen en terugreis was wel weer mooi,ook niet erg ver...heenreis binnen de 2 uur door de polder en terug weer via Arnhem[vanwege werkzaamheden bij Gorinchem]ook 2uur.Zou in 1,5 uur te doen moeten zijn,maar om nou constant 250 te rijden is ook weer overdreven :)

Al met al een leuke dag,met een groepje zou leuker zijn,maar dan wel een normaal tempo...eerst nog maar wat verder trainen :eusa_whistle:
Dr.Go-Fast...

Thys

Vanaf de 28e ben ik daar wel weer, woon zelf vlakbij de MTB route van Havelte. Is ook een mooie route, met veel single tracks.

FGG

Ik ga donderdag voor de 2e keer het parcours bij Heelsum fietsen. Is me de vorige keer erg goed bevallen. Mooie afdalingen, mooie klimpartijen en prachtige omgeving.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: