Motorgekken ?!?!?!?!

Gestart door Paco, 06-03-2003 00:34:27

Vorige topic - Volgende topic

willem169

Citaat van: Snellebaksteen op 30-05-2010 23:35:01
Dan rijden we regelmatig met elkaar op denk ik. Ik rij vanuit Brabant naar Delft op en neer met de motor. De laatste tijd op een zwarte K100RS (motor van de vrouw) maar normaal op een antraciete K1100RS. Ik ben te herkennen aan de gele rugzak overtrek en de, uhm, "gehaaste" rijstijl.  ;D

Ik zal de volgende keer zwaaien ;)

Ik moet Den Haag in, dus Utrechtsebaan, sta altijd vooraan bij 't Malieveld.

henry classic v70

Suzuki gsx750es '89: kuip eraf, kleinere knippers (oranje glaasjes aan de binnenkant mat zwart gespoten), ronde koplamp, klein stuurkuipje, kleine spiegeltjes, stuur aangepast en metallic zwart gespoten.

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

RATFINK

Vorige week 4 dagen naar de Moezel geweest met deze  ;D

Heb zelf geen motor meer maar als redacteur van een tweewielermagazine krijg je wel eens opdrachten waar je geen nee tegen kunt zeggen  ;)

LeonW

Fiets telt niet zeker? :D

Heb zelf 2 Kreilder RMC's en een RS (motor)
Volvo S70 2.5T

big ben

MICHEL306

Dat zat er dik in, zoekmachine moet nu echt eens wat beter worden  :eusa_think:  affijn leuk idee voor een meeting ergens in de zomer?
het grote volvo tweewielermeeting gebeuren.....roep maar..

big ben

Nu we toch weer bezig zijn, niet de snelste wel een heule fijne fiets!

FJ 1987  :D

Grt Ben :angel:

Hendrix

Ach 't is maar wat je gek noemt.

Op een duc naar Finland via zweden en dan in stockholm de boot naar Turku 1700 km aan 1 stuk rijden in 15 uur met 1 boot van 20 min en 1 boot van een uur met een gem. wacht tijd van een half uur en een tankstop om de 200 km van min 15 min. voor een peuk en een redbull. 

Dus... 8x tankstop van 15min = 2 uur, 2x wachten voor de boot = 1 uur, 1x boot 1 uur en 1 x boot 20 min. = 4h20 van de 15 af is iets meer dan 10 uur over 1700 km asfalt is toch aardig gemiddelde lijkt me (170 km/h gemiddeld  :angel:)

Ach schoot lekker op op de autobahn (240) en heb toen maar een zelfde soort tempo  (190 / 210 ) aangehouden door zweden in de nacht  ;D

Goed dat er geen :police: in de buurt was, had ik om kunnen keren :'(

Wel geflitst..... maar dat was van voren  ;D ;D ;D

foto van mijn speelgoed:

rifwachter

Als ik even lekker wil uitwaaien pak ik mijn andere hobby machine.

Deze is van 1994 en heeft 35600 km op de teller staan.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Ik heb er al zo'n 15 jaar geen meer, maar heb wel deze gehad.

Begonnen met een stinkende Yamaha RD350

Een jaar later ingeruild op een nieuwe Suzuki GS500E

Ik had er een kuipje op, maar na een schuiver kon die de container in  :eusa_wall:

Lampje

verburgh

HaRdCoRe-WeZ

KUKO (Rob)

Nu aan 2 wielers Tdm 850 , Shadow 1100 en een yamaha neo's.

Youk

hey een motortopic op het 850 forum, leuk.

Ben zelf bezitter van een Honda VFR 800 uit 2001.  Zalige machine.  Een heerlijke alleskunner.  Zo kan je er comfortable lange afstanden op aflegen, maar ook eens stevig aan het gas hangen.

Jammer genoeg de laatste 2 jaren niet echt veel tijd meer over om te rijden.  Voor plezier dan, want ik gebruik de motor wel als dagelijks woon-werkvervoer.  Enkel bij gladde wegen (sneeuw, ijzel) blijft die binnen staan.  Tot voor 2 jaar was het bijna elk weekend gaan rijden en ook ermee op vakantie.