ABS lampje??

Gestart door BBS, 12-07-2006 11:37:44

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Citaat van: Ludo op 19-10-2006 19:46:52
hoezo ze kunnen hem niet vinden?.
istie helemaal weg of weten ze niet waar die moet zitten?.

Ze kunnen die krans in het kompjoeter systeem niet vinden, alleen staat er een komplete naaf in....
Maar met het bestelnummer kan ik ze waarschijnlijk wel verder op weg helpen denk ik ??? ;D
( Toch wel vreemd dat ik, lees jullie, de dealer moet helpen om een onderdeel te kunnen vinden. ;D)

Maar intussen staat de roffel wel op bokken en kan er geen meter meer gereden worden >:( >:(
Dinsdag gaan we roffel (al)weer repareren nadat we de onderdelen hebben gekregen (hoop ik.. ;))

Alvast namens de roffel en zijn baas wil ik iedereen bedanken voor de hulp ;D  :eusa_clap:
Volvoloos....

BBS

Losmaken zal niet zo'n probleem worden denk ik ;) Het pulswiel ligt al los op de naaf te ramelen want er mist gewoon een stukje van een centimeter of 5 ???
De rest gaat volgende week dinsdag losgehaald worden en kijken of we de roffel weer op de weg kunnen krijgen :eusa_pray:
Voor een week of wat geleden stond de roffel ook al met pannen aan de kant van de weg met een kapotte brandstofpomp.... >:( Door de ANWB (hulde voor de monteur) afgesleept naar de Volvo dealer in Apeldoorn en na aftikken van €500,= een pomp rijker en een illusie armer weer verder gegaan..
En nu kan ik er weer niet mee rijden... :'( :'( :'(
Nu moet ik mij verplicht verplaatsten in een blik wat een Caddy heet.... DAT is pas echt een ding van snot zeg.. :eusa_think:
Volvoloos....

BBS

Afgelopen vrijdag 2 pulswielen besteld bij de dealer in Hoogeveen. Aanstaande maandag zullen ze er zijn tegen betaling van ca. € 50 p/s ex BTW :-[
Dinsdag middag deze er maar in bouwen. Andere kant (LV) ook bekeken en ook hier zitten 2 scheuren in....
Word vervolgd.........
Volvoloos....

BBS

Gistermiddag de kransen vernieuwd..... Hels werk om alles los te krijgen. De gehele auto bestaat uit achterstallig onderhoud. :( Maar met de juiste vakman erbij komt alles weer goed.
Krans rechtvoor viel er al vanaf op het moment dat de aandrijfas los kwam en de krans op linksvoor daar is de vorige eigenaar ookal mee bezig geweest want die zat vast gelast op de naaf ??? ???
Alles weer netjes schoongemaakt en opgepoetst en het hele zaakje weer vastgezet.
Storingscodes uit de kompjoeter gewist en...... roffelen maar. ;D :eusa_clap: ;D :eusa_clap:

En wat denk je??? Geen foutcodes meer en lampje blijft uit.... :eusa_clap: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Mensen bedankt voor de juiste aanwijzing namens mij en m'n roffel. :eusa_clap:
Volvoloos....

thuur

Gefeliciteerd :eusa_clap:

Gr 8)