Wie kent autobedrijf Wigleven enschede en de V70 die er staat

Gestart door VELTMAN, 11-06-2007 17:01:48

Vorige topic - Volgende topic

VELTMAN

Wie kent autobedrijf Wigleven enschede en de V70 die er staat. Een T5 kenteken rx-xg-24. Heeft best wel wat gelopen en er zit schade op, maar goed dat wil nog niet zeggen dat het een verkeerde auto is. Misschien kent iemande de auto of het bedrijf

Esveldt

Kan nu wel gaan zoeken maar met een link ben je sneller!

Vertigo

Ik ben een paar keer bij wigleven over het terrein gelopen en ze hebben af en toe best wel leuke auto's staan. Maar ik heb er nog nooit iemand gezien, zelfs niet in de werkplaats.
En dat was gewoon overdag tijdens openingstijden. Je kan dan naar een mobiel nummer bellen (hangt op de deur).
Op zich lijken ze netjes met auto's om te springen, maar aangezien ik er nooit iemand aantrof (en te lui ben om dan te bellen) heb ik nog nooit een auto daar echt goed bekeken of proefgereden.

Een bedrijf waar tijdens openingstijden geregeld niemand aanwezig is wekt bij mij geen vertrouwen, maar dat is iets persoonlijks.

VELTMAN

klinkt niet echt positief als er gewoon niemand te bekennen is vind ik rond uit slecht voor een autobedrijf. Maar goed bedankt voor de informatie

-D©©©L-

Het gebeurt wel meer bij (heel) kleine autobedrijven;
Even onderdelen halen, pechhulp verlenen etc.
Niet elk (heel) klein bedrijf heeft de middelen voor - en behoefte aan een "stand-by"  verkoper.
Charme van het bedrijf.
Je moet maar zo denken; liever een 06 nummer moeten bellen en kort daarna geholpen worden dan eeuwig wachten met matige koffie op een verkoper of werkplaats receptionist en je verhaal -tig keer moeten doen.

(en ja, ik ben bevooroordeeld. meerdere (heel) kleine bedrijven in de familie)