Klaar voor de vakantie :-)

Gestart door Droes, 24-06-2006 13:11:14

Vorige topic - Volgende topic

Droes

Hoi fans van het lekkere merk  ;D

Mijn 855 is helemaal klaar voor de vakantie... dakkoffertje erop, fietsdrager (origineel volvo) en vers gewassen...  Gisteren me geamuseerd met vier speakers bij in te bouwen, en ik moet zeggen, met zo zes speakers wordt het plezier alleen maar groter. Vorige week nog grote beurt gehad (205.000), Hij rijdt weer als nieuw en snel ;-)

De vakantie trekt naar Zwitserland... Een hele maand op de camping in Silvaplana (bij St.-Moritz). En dan daar maar door de bergen scheuren, te voet of met de 855.. 

Voor de technische kerels... Het is een 855 uit 1995 met 205.000 op de teller, omgebouwd naar LPG (Prins VSI). De motor is de 2.0 20v met 143 pk. Gewoon een lekkere bak dus... De vraag zou toch gekomen zijn, dus hierbij ook een foto :-)

Groetjes
Dries

Laserblue

Lekker hoor naar Zwitserland.
Wij gaan altijd naar het Aletschgebied, Braunwald of Verbier...

maar dit jaar niet :'(

veel plezier ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Vulk

Veel plezier alvast.

En die 2.0 20V is een heel plezante motor in België. :)

breakman

hey veel plezier ermee  :D is echt een leuke vakantie auto en zeker met LPi want in de bergen kan het verbruik aardig oplopen .

Mss komen we elkaar nog tegen daar ik ga ook altijd tien dagen klimmen in zwitserland dit jaar staan de Wildhorn en Pigne d'Arolla op het programma

prettige vakantie !!!  8)

marcelV70R

ja de vakantie is ook hier begonnen.
ik heb de familie donderdag avond
voor een week of 6 naar naar spanje 8) verhuist!!
het hele circus(lees tent en caravan) opgezet
vandaag weer naar huis gevlogen, en nu nog ff 3 weken
werken en dan vlieg ik weer terug naar spanje en
heb zelf ook nog een 2.5 week vakantie.
de reis verliep voorspoedig, de R heeft zich keurig gedragen
tijdens de toch wel hete reis!
temp. tot ver boven de 35gr. :-[ maar hij gaf geen krimp!
ook het brandstof verbruik viel me nog niet eens tegen.
gemiddeld over 1500km met een totaal gewicht van ongeveer 3500kg en de airco op ijs blokjes had de roffel zo'n 6.75L/100km nodig!
en dan wel ff tussen luik en luxemburg kijken of hij de bultjes wel met 90 omhoog wou komen!!
viel wel iets terug maar kwam de meeste toch op karakter boven
heb de boord computer heel ff op verbruik gezet, maar beter is om te zien hoe warm het buiten is ;)
de bult op had hij toch 48L nodig(weet niet eens of hij hoger aan kan geven)
heb niet harder dan 93km op de cc gereden, en dat scheelt ook wel.
en ik was niet eens veel later dan die idioten die met 130 met een bedrijfs auto met caravan over de franse autoroute aan het jagen waren.
iedere x haalde de zelfde auto's mij in.
maar goed ik rij dan ook een tank leeg,
ga tanken en een bak koffie drinken en rij weer een tank leeg!
en we hadden het geluk dat er niet van die KL@TEN vrachtwagens ;D op de weg zaten  vrijdag, want het was een vrije dag in frankrijk, dus een rij verbod voor de cammions!!!
op een parkeerplaats in de buurt van lyon nog een forummer tegen gekomen(GeertG) en ff gekletst.
verder weinig volvo's uit holland tegen gekomen.
foto's volgen, camera ligt in de caravan in spanje.

Marcel

bouqske

Citaat van: Droes op 24-06-2006 13:11:14
En dan daar maar door de bergen scheuren, te voet of met de 855..

of met die fiets die je meehebt ;)

veel plezier daar in de bergjes :)
Suzuki Swift GTi > Opel Ascona 16S GT > Opel Vectra 1.6i > R5 Turbo > Renault Clio 16V > Volvo 850 t-5 > Volvo C70 t-5 > Volvo S60 2.4d