S70 R

Gestart door Nicolaaz, 19-07-2006 11:24:33

Vorige topic - Volgende topic

Nicolaaz

Weet er iemand iets over deze S70 t-5 R?:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=30902950&p_type_lijst=RL&o_id=2434212

Ik ben er erg in geïnteresseerd, maar wellicht dat er een addertje onder het gras zit?

Heeft iemand die auto al eens bekeken? Het lijkt erop dat 'ie al 2 jaar bij dat bedrijf staat (of rijdt).....
Volvo.... for life?

DD

ik denk dat een particulier de wagen in de showroom mag plaatsen en gebruik mag maken van de naam van het bedrijf. Ook omdat de prijs van de auto zonder garantie is.

Nicolaaz

Maar de auto staat wel op naam van dat bedrijf....
Volvo.... for life?

ief

Wellicht is de directeur/verkoopleider wel een liefhebber? ::)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Ludo

als ik me niet vergis..... is deze van een (ex?) clublid.

Nicolaaz

....dus heeft dan z'n R ingeruild voor een Skoda?  :-X
Vandaar "ex"-clublid dan ofzow?  ;)

Volvo.... for life?

Peth©oni

en het is "gewoon" S70R...... en niet T-5 R

Nicolaaz

Volvo.... for life?

The Saint

Ik vind het R niet slecht uitzien. Prijs ook niet. Heb je al verdere info Nicolaaz?
No shirt no shoes, no pinball

Taranis

Misschien door de lichtval, maar het plaatwerk van spatscherm en motorkap lijkt wat donkerder grijs te zijn dan de portieren aan de rechterzijde...

Nicolaaz

Nee, nog steeds niet meer info...

Het is wel een beetje vreemd, want de auto is zojuist verdwenen van de site van Eric Boom zelf.

Is een van jullie er stiekum al heengereden om hem te kopen ofzo?  ;D
Volvo.... for life?

Emiel

Ow die is gaaf!
Kleurverschil hoort zo, kijk maar een bij een Saffron.

Even de bankrekening plunderen!

Jeroentjuh

Ik ben vorig jaar nog wezen kijken bij deze auto, staat al heel lang te koop daar. Vond het (persoonlijk) niet echt een super nette auto. Velgranden waren wel afgedraaid, maar voorbumper was niet netjes, pookknop vies en rafelig, kleurverschil, daklijsten niet netjes, ....

Was van iemand geweest die veel heen en weer naar Polen reed (voor ze werk?) zij de verkoper, was ingeruild op een Octavia 1.8T ofzow  :-X Hij vertelde me ook dat een aantal Volvo monteurs er mee hadden gereden (1 van hen reed een CY T-5R) en die vonden de auto traag  ::)

Boekjes zaten er wel allemaal bij, maar ik kreeg daar geen fuck terug voor me Arosa, en die prijs waarvoor die (toen) op internet stond was ineens een meeneemprijs, met garantie en aflevering was die ineens duurder....
Heb er verder niet mee gereden.....

FrankvdAa

Citaat van: Jeroentjuh op 19-07-2006 19:14:56
Boekjes zaten er wel allemaal bij, maar ik kreeg daar geen fuck terug voor me Arosa, en die prijs waarvoor die (toen) op internet stond was ineens een meeneemprijs, met garantie en aflevering was die ineens duurder....
Heb er verder niet mee gereden.....

Ik heb destijds (januari '06) ook naar deze S70 gekeken, maar inderdaad; op de website van de dealer zelf stond dat het een prijs was zonder garantie. Daarnaast moet je maar net van dat beuken(?) houden, vind het zelf niet echt een mooie combinatie met het donkere interieur.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

elianmars

Voor die prijs moet er ook wel een jongere estate te vinden zijn. Vind 'm aan de dure kant.